Bquote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef Doublepain het volgende:
Godverdomme, schieten wil gewoon niet..![]()
![]()
Probeer eens wat te varieren met de hardheid van je schot misschien? Kijken hoe ver je kan gaan voordat je schoten overvliegen.quote:Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Niks wil erin, alle ballen gaan in de handen van de keeper.. Heel vreemd want, ik schiet altijd een ander hoek, maar de bal gaat altijd op de keeper..
Kon in het vorige topic niet meer reageren omdat hij vol was dus ik dacht, ach laat maar. Maar goed, natuurlijk is het hartstikke knap van je en zou het mij nooit lukken omdat ik vrij slecht ben. Maar om nu in bijna al je post te melden dat je derde of vierde van Nederland staat..quote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef Sinnie het volgende:
Hij moet niet zo janken dan. Als hij in de top 3 van Nederland staat en met zijn club in de top 10 dan had hij dat ook leuk gevonden
Is toch logisch? UT is nog niet eens uit dus waarom zou je de formatie van je team willen veranderen nu...quote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef Silv het volgende:
Ik heb bij UT nog geen optie gevonden om zelf een formatie te fixen, alleen van die pre-set shit. Weet iemand of dat kan of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |