Heb er ook totaal geen verstand van.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Erik1991 het volgende:
Ik speel Fifa op de PS3 en heb internet van KPN (experia box). Bij online staat mijn status firewall op 'beperkt' ipv 'middelzwaar' of 'open'.
Iemand die weet hoe ik dat kan veranderen? Heb al wat gezocht op internet, maar kon met het openstellen van porten nog niet echt wijzer worden. Totaal geen verstand van.
Oh dus je kan weer in de router? Laat me effe het ww weten van draadloos internet dan??quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb er ook totaal geen verstand van.
Had precies hetzelfde, van de week gegoogled, een tutorial gevonden. En nu staat ie open
Ook zoiets, maar alles was waardeloos. Ik had een zooitje 76-77-78 spelers waaronder 3x een LB. Ik heb alles discard en daar heb ik Savoila en de Guzman van gekocht. De rest van het elftal komt morgen. Hopelijk krijg ik wat bruikbare spelersquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoeveel spelers kreeg jij>? ik heb maar 6 spelers.
85
83(gk)
82
77
76
76
Ligt eraan welke experiabox je hebt. Er is er één die bijna onmogelijk is om te 'openen'. Ben er ook een tijdje mee bezig geweest en heb toen maar gewoon een draad naar m'n ps3 laten lopen. Staat nu alsnog op middelzwaar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Erik1991 het volgende:
Ik speel Fifa op de PS3 en heb internet van KPN (experia box). Bij online staat mijn status firewall op 'beperkt' ipv 'middelzwaar' of 'open'.
Iemand die weet hoe ik dat kan veranderen? Heb al wat gezocht op internet, maar kon met het openstellen van porten nog niet echt wijzer worden. Totaal geen verstand van.
betaal jij voor gold packs?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:12 schreef Sinnie het volgende:
Ik hoop dat het morgen vroeg online staat dan kan ik ff die goldpacks fixen en alvast kijken naar spelers. Als straks iedereen meer spelers heeft dan schieten de prijzen ook meteen omhoog
Eenmalig welquote:
mwa je kan ook toernooitjes spelen met je brons teamquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:20 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Eenmalig wel
Ik heb maar 2 spelers dus het zal ook wel moeten
Weet ik, maar dan ben je wel een tijdje bezig hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa je kan ook toernooitjes spelen met je brons teamen daar gold packs van kopen
mwa in fifa 10 had ik in 2 dagen een goed teamquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:39 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan ben je wel een tijdje bezig hoor
zelfde als in 10 denk ik. in je deck. waar ook je stadion. ballen. shirts etc heen gaan. daar kan je alleen op internet niet bij. moet je op je console doen denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:08 schreef Silv het volgende:
Waar gaan die lui heen die je van je squad verwijderd?
Ik schrok al.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
zelfde als in 10 denk ik. in je deck. waar ook je stadion. ballen. shirts etc heen gaan. daar kan je alleen op internet niet bij. moet je op je console doen denk ik
Wat vind jij goed? Het duurde bij mij namelijk best lang en moest veel kaarten kopen en verkopen totdat ik Ronaldo kon kopen en toen had ik die even later voor 3x meer geld verkocht. En daarvan had ik mijn hele team uiteindelijk kunnen makenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa in fifa 10 had ik in 2 dagen een goed team
ik vind een team iedereen waar iedereen 79+ is goed. toen ik dat had ben ik pas voor de echte toppers gegaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:19 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat vind jij goed? Het duurde bij mij namelijk best lang en moest veel kaarten kopen en verkopen totdat ik Ronaldo kon kopen en toen had ik die even later voor 3x meer geld verkocht. En daarvan had ik mijn hele team uiteindelijk kunnen maken
Ronaldo had echt me hele team gefinancieerd. Ik kocht hem toen destijds voor geloof ik 200.000 coins. Was toen de algemene prijs voor Ronaldo en binnen een week zat dit rond de 6-700.000. Dikke winst dus. Daarna ging de prijs zelfs nog veel verder omhoogquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vind een team iedereen waar iedereen 79+ is goed. toen ik dat had ben ik pas voor de echte toppers gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |