jij speelt xbox toch? heb ik niet zoveel aan danquote:Op donderdag 4 november 2010 19:36 schreef Sinnie het volgende:
Ik heb Arbeloa nog wel als hij de marketplace overleefd
Netjes, Hoeveel kreeg je voor Xabi Alonso?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:09 schreef mash_ het volgende:
Wat zijn die training kaartjes van cam naar cm duuren ik heb er 2 nodig
en nog 1tje van cmd naar cm. ookal zo duur
Dit is trouwens mijn team : http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#tAxzI6Ax93JY die vorige link klopte niet
Wil dus nog een goede RB. en daarna word het lang sparen zodat ik van persie kan kopen
35 000quote:Op donderdag 4 november 2010 19:48 schreef Vragende het volgende:
[..]
Netjes, Hoeveel kreeg je voor Xabi Alonso?
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Santello het volgende:
Zal me niet verbazen als Sinnie nu post dat ie ze beiden heeft
Kom er nu ook achter idd, goeie spelers worden goedkoop aangeboden, alleen kunnen ze nog maar 1 wedstrijd spelen.quote:
zitten in die bronzen pakjes van 400 geloof ikquote:Op donderdag 4 november 2010 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kom er nu ook achter idd, goeie spelers worden goedkoop aangeboden, alleen kunnen ze nog maar 1 wedstrijd spelen.Heb nog niet naar die contract kaartjes gekeken, hoeveel kosten ze?
Torres had je nooit moeten verkopen. Die is later minimaal 150k waard.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
MSP en doorverkoop.
Ik heb het ook. Ik heb net een goedkope Torres gekocht van 60.000 en nu gaat hij er weer op voor 75000. Binnen een uurtje 15.000 rijker
Wel het risico dat ik er blijf mee zitten maar dat gebeurt toch nooit
wat kost elia ongeveer? Is er trouwens ook een functie dat je op naam kan zoeken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:53 schreef mash_ het volgende:
eliaecht een goede speler
![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/46840358 die was wel mooimaar maak echt veel goals met hem. heel snel. goed schot. en truckjes werken ook goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |