klopt maar de rest van mijn verdediging zuigt hardquote:Op donderdag 4 november 2010 16:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
dan niet. hij past totaal niet in je team maarja
nouja dan koop ik hem zo wel van iemand andersquote:Op donderdag 4 november 2010 16:36 schreef Ferdii het volgende:
[..]
klopt maar de rest van mijn verdediging zuigt hard
Silva is de enige die nog wat ballen tegenhoud
Gaat uiteindelijk wel verkocht worden, maar wil ik eerst vervanging hebben :p
formation/position kaartjes kopen zodat chestry nogmeer omhoog gaatquote:Op donderdag 4 november 2010 16:34 schreef Vragende het volgende:
Iemand nog tips hoe ik mijn team kan verbeteren?
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#dTuhBzfj93DX
mja hij past perfect in me teamquote:Op donderdag 4 november 2010 16:49 schreef Ferdii het volgende:
Ik vind sneijder in fifa 11 helemaal niet zo goed![]()
heeft een lekker schot, maar dan houdt het ook op :p
Ben ik nu mee bezigquote:Op donderdag 4 november 2010 16:46 schreef Ferdii het volgende:
[..]
formation/position kaartjes kopen zodat chestry nogmeer omhoog gaat
En het duurt eeuwen voordat je die DNF modifier weer normaal krijgtquote:Op donderdag 4 november 2010 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Helaas gister avond toch weer een disconnect gehad op de ps3 bij een 4-1 voorsprong.
Was 14 keer achter elkaar niet gebeurd
Ooit komt de 1.3 patch pff
MSP en doorverkoop.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:56 schreef Silv het volgende:
Net Lucio 'in vorm' gezien die voor iets van 80.000 weg ging. Hoe komen mensen al aan zoveel knaken.
ja dat welquote:Op donderdag 4 november 2010 18:55 schreef Sinnie het volgende:
Ik vind Sneijder ook een leuke speler alleen hij is zo verrekte klein
*En Torres is verkocht voor 80.000. Heerlijk is dat
Ik heb echt geen idee wat voor een team ik wil. Ik denk EPL want ik heb nu David Silva en Adebayor als spelers die ik erin wil. Ben nu voor al bezig met geld creeëren voor het elftalquote:Op donderdag 4 november 2010 19:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja dat welmaar hij paste echt gewoon perfect in mijn team. een nederlander die in de serie a speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |