Ahh net klaar. Jammer wou nog 1 potje doenquote:Op woensdag 3 november 2010 02:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of gewoon zoals met voetbalplaatjes, Sinnie.Handjeklap en dan "boven" of "onder" roepen. Altijd garant voor huilbuien.
Maarre, met Benfica ben ik nu al zeven wedstrijden op rij ongeslagen, 6 winst 1 gelijk. Vorige topic had iemand de gouden tip geloof ik. Echt top! Het gaat opeens zo makkelijk.
Mooi toch, ik had gister 3 verloren uit de 4. Ben blij dat UT er (bijna) isquote:Op woensdag 3 november 2010 02:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of gewoon zoals met voetbalplaatjes, Sinnie.Handjeklap en dan "boven" of "onder" roepen. Altijd garant voor huilbuien.
Maarre, met Benfica ben ik nu al zeven wedstrijden op rij ongeslagen, 6 winst 1 gelijk. Vorige topic had iemand de gouden tip geloof ik. Echt top! Het gaat opeens zo makkelijk.
Ja, ik heb vandaag vrij moet alleen zo even naar de tandarts. Ik heb gehoord dat hij rond 11-12 uur erop staat (dat is wanneer marketplace normaliter update)quote:Op woensdag 3 november 2010 08:48 schreef Lux0rious het volgende:
Aha! Hier ook mensen aan het wachten tot UT online komt?
Dingen duren altijd zo lang als je er naar uit kijkt
Ik heb er 4200quote:Op woensdag 3 november 2010 08:58 schreef Lux0rious het volgende:
Hoeveel punten ( MS of PSN ) hebben jullie klaarliggen om te spenderen aan pakjes?
hoeduur is dat? 80euro?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:01 schreef powah87 het volgende:
denk dat ik 2x 4200 points in het begin koop.
Denk het wel ja, want 4200 is zo'n 40-45 euro. 80 vind ik een beetje teveel, 40 moet nog kunnenquote:
dat is nog duurder dan het spel zelfquote:Op woensdag 3 november 2010 11:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Denk het wel ja, want 4200 is zo'n 40-45 euro. 80 vind ik een beetje teveel, 40 moet nog kunnen
Komt pas 5-6 uur voor Ps3quote:Op woensdag 3 november 2010 12:09 schreef Ferdii het volgende:
ik ooik niet
zie em er trouwens nog niet bij staan voor de ps3
echt waar?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:14 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Komt pas 5-6 uur voor Ps3
Heb trouwens ook Mertens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |