quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Niet op autoweek, maar wel op Marktplaats dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:44 schreef BaraCuda het volgende:
* BaraCuda gaat niet op autoweek kijken voor een 2e handsje
* BaraCuda wil een goedkoop gebakje
Nee ik heb m'n zinnen gezet op een nieuw zuinig gebakjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet op autoweek, maar wel op Marktplaats dan?
http://link.marktplaats.nl/391304638
Ah, je zit flink onder de duim nu.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ik heb m'n zinnen gezet op een nieuw zuinig gebakje
Lijkt me redelijk onmogelijk met z'n 3equote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:52 schreef Barcaconia het volgende:
Zullen we dit topic nog even gouw volposten?
Nee! uit vrije wilquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ah, je zit flink onder de duim nu.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:52 schreef Barcaconia het volgende:
Zullen we dit topic nog even goauw volposten?
Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen kut!quote:
Onder wiens duimquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ah, je zit flink onder de duim nu.
AX kopen? 750 euroquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ik heb m'n zinnen gezet op een nieuw zuinig gebakje
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:57 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_natuur_is_boos.html
fucking hell dat gaat tekeer.
Typisch weer voor Anne
De duim van de vrouw van zijn dromen, dat moet wel, anders ga je niet voor een klein zuinig gebakje namelijk. Je bent toch geen bomenknuffelaar zeker?quote:
Schiet eens op dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:52 schreef Barcaconia het volgende:
Zullen we dit topic nog even gouw volposten?
IT als in clown Pennywise of wat anders?quote:
Ik ben bezig ja, ik heb hulp nodigquote:
Er is geen vrouw van m'n dromen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De duim van de vrouw van zijn dromen, dat moet wel, anders ga je niet voor een klein zuinig gebakje namelijk. Je bent toch geen bomenknuffelaar zeker?
Dat moet wel Penny van BBT zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De duim van de vrouw van zijn dromen, dat moet wel, anders ga je niet voor een klein zuinig gebakje namelijk. Je bent toch geen bomenknuffelaar zeker?
Je hebt er weinig werk aan hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet in begraven worden
Die clown ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
IT als in clown Pennywise of wat anders?
Ik wil sowieso niet begraven wordenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet in begraven worden
Waar heb je het nu over?quote:
Working on it.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben bezig ja, ik heb hulp nodig
Ben je dan soms een bomenknuffelaar?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er is geen vrouw van m'n dromen.
Waarom wil je dán wel kindjes eigenlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:11 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch echt trouw en kindjes mee krijg materiaal he
Oeh, BBT, nu weet ik waar je het over hebtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:11 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch echt trouw en kindjes mee krijg materiaal he
Nee, ik wil gewoon goedkoop rijdenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben je dan soms een bomenknuffelaar?
Omdat dat geweldige en leuke kinderen worden natuurlijk. Je wilt geen risico op gedrochten lopen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom wil je dán wel kindjes eigenlijk? Die snap ik niet.
Bomenknuffelaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon goedkoop rijden
Geen idee, maar als zo'n vrouw dat wil krijgt ze diequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom wil je dán wel kindjes eigenlijk? Die snap ik niet.
Oei, toch onder de duim dusquote:
Zul je net zien dat ze op hun vader lijkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Omdat dat geweldige en leuke kinderen worden natuurlijk. Je wilt geen risico op gedrochten lopen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ze op hun vader lijken![]()
.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee,vanvoor Anne moet ik een NSX kopen, maar dat kan ze op der buik schrijven
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ze op hun vader lijken![]()
.
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Ik zal zometeen ff een viltstift pakken.
Wel van je wond blijven he.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Ik zal zometeen ff een viltstift pakken.
Ik wel, kopen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Kut.
Ik heb eigenlijk geen viltstiften.
Pen, potlood, krijt, mes, van allerhande methodes beschikbaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Kut.
Ik heb eigenlijk geen viltstiften.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Ik koop nooit hele krattenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:21 schreef Barcaconia het volgende:
Omdat een krat 24 flesjes heeft en niet 1tje.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:23 schreef Anne het volgende:
Bara denkt dat ik dronken ben. Zo mongolisch kom ik toch niet over, of wel? Ik ben kei nuchter.
Wat is dit nou voor instelling?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:22 schreef Barcaconia het volgende:
Nu we het toch over alcohol hebben, ik ga even naar beneden een wijntje drinken. Het topic is nog niet vol maar ik kom vanavond nog wel een keer terug, als jullie er nog zijn.
Ja maar ja maar barca is 1 van de leukequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:28 schreef Anne het volgende:
Mietje. Dat je dat meteen erachter moet zetten.
Hoeveel waren er ook alweerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar ja maar barca is 1 van de leuke
Ik vraag me alleen af hoe het kan dat je niks meer te vertellen hebt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:40 schreef Anne het volgende:
Ik heb niks meer te vertellen. Wil je nog iets weten?
Ja, dat heb ik wel eens vaker, toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe het kan dat je niks meer te vertellen hebt.
Uhm, laat me denken...................quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens vaker, toch?.
Waarom heb je die vlaaien geweigerd?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:43 schreef Anne het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat ik straks zo naar de markt ging en ik een half brood wilde kopen.
Maar toen gaf ie me een hele brood voor de prijs van een halfje.
En daarna wilde ie me nog vlaaien verkopen voor 2 euro per stuk (normaal zijn ze 8-12 euro), maar ik had mezelf beloofd alleen een brood te kopen, dus ik heb geweigerd..
Zoiets?
Ik kan je ook nog vertellen over mijn avontuur naar de kruidvat. Maar dat is helemaal geen kont aan.
Ik kreeg vanochtend/middag de opmerking van mijn moeder dat ik abnormaal 'rustig' was.quote:
Dan ga je die toch lekker zelf halenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom heb je die vlaaien geweigerd?![]()
Ik wil vlaai
Nou, ik zo bij de kassa. Dat meisje zo "weet je hoe de medicijnen werken?".quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:46 schreef BaraCuda het volgende:
Wat was er bij de kruidvat? Want ik vond je bakkerverhaal vrij spannend
Was het een leuk meisje?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik zo bij de kassa. Dat meisje zo "weet je hoe de medicijnen werken?".
En toen dacht ik in mijzelf, zou ze dat ook vragen als ik condooms zou kopen? En als ik dan nee zeg, zou ze het dan voor doen?
Dawast eigenlijk. Toen rekende ik af en ging ik naar buiten om naar de bakker te gaan.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ook niet qua lichaam? Dat je er een kussensloop overheen legt ofzo?
Arm meisjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:51 schreef Anne het volgende:
[..]
. Ook dat niet. Misschien droogt ze ooit nog goed op.
Ja, brood en beleg is een must voor m'n werk, de rest kom wel uit de diepvries komende weekquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:54 schreef Anne het volgende:
Ik heb al 2 weken geen boodschappen gedaan en vandaag dus idd alleen maar brood gehaald.
Edit: ik denk dat ik morgenmiddag nog een paar dingetjes ga halen, oa beleg inderdaad.
Dat doe ik wel altijd ja, meerdere quotes in 1 post doe ik ook niet aan. Alles voor je postcount en e-penis. Niet van toepassing op jou dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:55 schreef Anne het volgende:
Eigenlijk had ik die edit in een nieuwe post moeten doen hè?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:55 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben terug en nog geen wijn gehad, wel een stukje 6th sense gekeken, en ik vind jullie ook aardig, en jullie vertellen saaie kutverhalen.
Even goede vrienden.quote:
De jouwe is langer dan de mijne, gezien je postcountquote:
Oioioi!quote:
Ik ben eigenlijk ook al best lang hierzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De jouwe is langer dan de mijne, gezien je postcount
Jupilerquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:01 schreef Barcaconia het volgende:
Kut, bier ligt in de kelder en ik heb geen zin om te lopen. Ik zou er ook best ene lusten
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Nou ik pak er nog 1de laatste, want ik kon de koelkast bijna niet vinden
Je loopt hier anderhalf jaar langer rond dan ik, en de postcounts van mijn accounts bij elkaar zijn nog lager dan de jouwe. Gelukkig heb ik dus een levenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook al best lang hierzo
Ik heb Bavaria. Maar ik ga z.s.m. in Belgie wonen dus dan natuurlijk Jupiler (quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jupilerdat hoort je toch te hebben als brabander
Ja, dat terwijl ik hem kan zien vanaf hierquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:02 schreef Anne het volgende:
[..]
![]()
. Dan is het wel ernstig. Trusten alvast hè.
Dit is mijn beste kloon, mijn slechtste heeft 3 posts geloof ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:02 schreef Anne het volgende:
Ik zie dat mijn kloons ook nog best veel posts hebben.
Ik post eigenlijk heulemaal niet veel hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je loopt hier anderhalf jaar langer rond dan ik, en de postcounts van mijn accounts bij elkaar zijn nog lager dan de jouwe. Gelukkig heb ik dus een leven
Dan heb je hem toch al gevondenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, dat terwijl ik hem kan zien vanaf hier
7 posts per dagquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik post eigenlijk heulemaal niet veel hoor![]()
ja nu misschien
Dat vindt XM niet goed hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb Bavaria. Maar ik ga z.s.m. in Belgie wonen dus dan natuurlijk Jupiler () of Duvel
![]()
2002.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:04 schreef BaraCuda het volgende:
7 posts per dag vanaf 2001, dat is niks
Ik heb ook een landingstrip van leds langs de muur richting de koelkast waar ik me op kan richtenquote:
Waar heeft XM in godsnaam iets mee te maken bij mij? Of zal ik het anders verwoorden, wie is XM eigenlijk?quote:
Ja, staat ie al online? We hebben nog nooit foto's gezien van toen het echt klaar was.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb ook een landingstrip van leds langs de muur richting de koelkast waar ik me op kan richten
Fotoboek van XcUZ_Mequote:Op zondag 31 oktober 2010 00:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waar heeft XM in godsnaam iets mee te maken bij mij? Of zal ik het anders verwoorden, wie is XM eigenlijk?
Ah, ik snap hemquote:
Doe niet zo bijdehand, dronken lulquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan toch niet m'n hele huis op de foto zetten
Dat duurdt te lang.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je bedoeld gewoon algemene foto's?
Volgende week funda gok ik zo
Je moedt wel een beetje gedult hebben.quote:
Ik lachde weerquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan toch niet m'n hele huis op de foto zetten
ikel.quote:
Hoe kun je dat nu niet zien dan?quote:
Gaaf, maar ik heb hier even geen TVquote:
Hallo, jij hier?!quote:
Hij ziet het nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu niet zien dan?
Pauperquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gaaf, maar ik heb hier even geen TV
Ik denk het ook wel ja. Vooral nuquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ook een hersenoperatie![]()
zo's operatie zou ik ook kunnen doen denk ik
Ik weet het, ik ben al blij dat ik internet hebquote:
Volgens mij heb jij geld zat, dus is het onwilquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben al blij dat ik internet hebMaargoed, ik heb dan ook al 5 maanden geen TV meer
Had ik het maar, dan kocht ik wel een TVquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geld zat, dus is het onwil
Waarom zou hij dad doen?quote:
We geven je zelfs hinds, manquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben keinuchter, er is niks verkeerds
quote:
Hij snapd er nieds vanquote:
bedoeld ziet er gewoon mooier uitquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:23 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan zegt ie dat ik niet scherp ben.
quote:
Ik zat bij de slotjes te zoekenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:27 schreef Barcaconia het volgende:
Dat jij dat niet kan vinden zeg, met jouw zoekskills
Ga gauw slapen dan ??quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:28 schreef BaraCuda het volgende:
fucking hell een operatie aan de hersenen terwijl iemand wakker is![]()
Freaky shit
Slotjes bestaan niet in PTA.quote:
Hou eens op. Dadelijk ga ik uit nieuwsgierigheid kijken. En dan val ik flauw. En word ik pas morgenochtend gevonden, met het kwijl zo uit mijn bek.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:28 schreef BaraCuda het volgende:
fucking hell een operatie aan de hersenen terwijl iemand wakker is![]()
Freaky shit
Ligt er aan hoe je gevonden wordtdt, en door wie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Hou eens op. Dadelijk ga ik uit nieuwsgierigheid kijken. En dan val ik flauw. En word ik pas morgenochtend gevonden, met het kwijl zo uit mijn bek.
Da's niet charmant.
Ow ja. Dan boeidt het niet echtquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je gevonden wordtdt, en door wie.
Neh, Bamigeidquote:
Waarom zeg je dadt nou?quote:
Neh, varkendszateejquote:
Een lihanboutje en een kaassoufflé.quote:
Dat is wel een echte "quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe heten hullie en zullie in het Duits?
Hullie und zullie.![]()
![]()
!!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe heten hullie en zullie in het Duits?
Hullie und zullie.![]()
![]()
!!
Lang weekend zelfs!quote:
Leugens, leugens.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Echwel. Open maar eens een topic [ afbeelding ].
Nog langer weekend voor mijquote:
Jij sletquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nog langer weekend voor mijMaandag vrij.
Ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nog langer weekend voor mijMaandag vrij.
Belgische feestdagen FTWquote:
Élke maandag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Al weer?!
Echt, ik doe iets verkeerd
quote:
Jaloers kreng !quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:43 schreef BaraCuda het volgende:
Anne en SDkappen met MSN en hier komen
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jaloers kreng !
Jij hebt d'r de hele avond gehad, nu ist mijn beurt
Ja op msn, lamme klapnichtquote:
Dan moet je doorpostenquote:
Ja en ?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:47 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb meer posts bagger nuttige toevoegingen in dit topic dan jij.
Doorposten dan!quote:
quote:
ik noem het de hele avond, dat klinkt beterquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat was pas om 22:14.54 dus de hele avond is overdreven te noemen
Doe ik toch ??quote:
Tot 23:56:07quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat was pas om 22:14.54 dus de hele avond is overdreven te noemen
Er staat nog veel meer in de fridgequote:
Goetzo!quote:
Ik kan je voor 66% helpenquote:
Zeau zeau, bel de krantquote:
wat niet ??quote:
Ik hoop niet dat Fristi heeft onthouden wat ie een tijdje geleden heeft gepostquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:51 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb een topic in OUD![]()
![]()
Ik ga dadelijk even in een hoekje van mijn kamer in foetushouding huilen.
Wat was dat dan? Help me eens.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Fristi heeft onthouden wat ie een tijdje geleden heeft gepost.
*schopt je onder je kontquote:
Wat heeft fistfucky onthouden?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Fristi heeft onthouden wat ie een tijdje geleden heeft gepost.
Wat fristi heeft gepost?quote:
OK, thad does idtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OK, thad does idt.. je audo in en hier komen !!
Dat mag nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mooi, daar zijn we blij meequote:Op zondag 31 oktober 2010 00:55 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben in het volgende topic trouwens niet meer aanwezig.
Eindelijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:55 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben in het volgende topic trouwens niet meer aanwezig.
Dit is pagina 6 joh, waar heb je het overquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:55 schreef Catch_me het volgende:
Vette auto in de OP, al hoort er alleen wel een subtiele spoiler op!
Zelf heb ik dit model Lancer (in het wit dan):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pagina 12, je instellingen staan verkeerdquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit is pagina 6 joh, waar heb je het over
Owneejquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
25 pppquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Pagina 12, je instellingen staan verkeerd
Djeez, daar komt ie nou mee, als het topic bijna vol isquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:55 schreef Catch_me het volgende:
Vette auto in de OP, al hoort er alleen wel een subtiele spoiler op!
Zelf heb ik dit model Lancer (in het wit dan):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, met 4en maar het lukt bestquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk onmogelijk met z'n 3e![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Owneej
Sinterklaas leest altijd mee. Als je nog kado's wil kun je je beter gedragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hell no, bij post 301 peer ik umquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:59 schreef Anne het volgende:
Maak jij ff een nieuwe Bara? Kunnen we lachen.
Sinterklaas kan de schijt krijgen; geen knollen op het dak hier, want dan schiet ik er gaten inquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sinterklaas leest altijd mee. Als je nog kado's wil kun je je beter gedragen
Volgens dat tellertje in het rechtsbovenhoekje van je post wel, die telt namelijk de OP meequote:Op zondag 31 oktober 2010 01:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Er komt geen post 301. Dus dan zit je hier nog lang.
Daar heb je natuurlijk alleen jezelf meequote:Op zondag 31 oktober 2010 01:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinterklaas kan de schijt krijgen; geen knollen op het dak hier, want dan schiet ik er gaten in
In het dak?quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinterklaas kan de schijt krijgen; geen knollen op het dak hier, want dan schiet ik er gaten in
Geef die computer niet de schuld johquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die kreeg je toch al niet![]()
m'n computer doet een beetje raar
En mijn vakantie dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die kreeg je toch al niet![]()
m'n computer doet een beetje raar
Da's mijn hobbyquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk alleen jezelf mee![]()
Kun je daarna het dak weer op om de boel te repareren.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk alleen jezelf mee![]()
Kun je daarna het dak weer op om de boel te repareren.
Ik lachte hardopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |