quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee,vanvoor Anne moet ik een NSX kopen, maar dat kan ze op der buik schrijven
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ze op hun vader lijken![]()
.
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Ik zal zometeen ff een viltstift pakken.
Wel van je wond blijven he.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Ik zal zometeen ff een viltstift pakken.
Ik wel, kopen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Kut.
Ik heb eigenlijk geen viltstiften.
Pen, potlood, krijt, mes, van allerhande methodes beschikbaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Kut.
Ik heb eigenlijk geen viltstiften.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Ik koop nooit hele krattenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:21 schreef Barcaconia het volgende:
Omdat een krat 24 flesjes heeft en niet 1tje.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:23 schreef Anne het volgende:
Bara denkt dat ik dronken ben. Zo mongolisch kom ik toch niet over, of wel? Ik ben kei nuchter.
Wat is dit nou voor instelling?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:22 schreef Barcaconia het volgende:
Nu we het toch over alcohol hebben, ik ga even naar beneden een wijntje drinken. Het topic is nog niet vol maar ik kom vanavond nog wel een keer terug, als jullie er nog zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |