Er is geen vrouw van m'n dromen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De duim van de vrouw van zijn dromen, dat moet wel, anders ga je niet voor een klein zuinig gebakje namelijk. Je bent toch geen bomenknuffelaar zeker?
Dat moet wel Penny van BBT zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De duim van de vrouw van zijn dromen, dat moet wel, anders ga je niet voor een klein zuinig gebakje namelijk. Je bent toch geen bomenknuffelaar zeker?
Je hebt er weinig werk aan hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet in begraven worden
Die clown ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
IT als in clown Pennywise of wat anders?
Ik wil sowieso niet begraven wordenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet in begraven worden
Waar heb je het nu over?quote:
Working on it.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben bezig ja, ik heb hulp nodig
Ben je dan soms een bomenknuffelaar?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er is geen vrouw van m'n dromen.
Waarom wil je dán wel kindjes eigenlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:11 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch echt trouw en kindjes mee krijg materiaal he
Oeh, BBT, nu weet ik waar je het over hebtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:11 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch echt trouw en kindjes mee krijg materiaal he
Nee, ik wil gewoon goedkoop rijdenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben je dan soms een bomenknuffelaar?
Omdat dat geweldige en leuke kinderen worden natuurlijk. Je wilt geen risico op gedrochten lopen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom wil je dán wel kindjes eigenlijk? Die snap ik niet.
Bomenknuffelaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon goedkoop rijden
Geen idee, maar als zo'n vrouw dat wil krijgt ze diequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom wil je dán wel kindjes eigenlijk? Die snap ik niet.
Oei, toch onder de duim dusquote:
Zul je net zien dat ze op hun vader lijkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Omdat dat geweldige en leuke kinderen worden natuurlijk. Je wilt geen risico op gedrochten lopen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ze op hun vader lijken![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |