7 posts per dagquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik post eigenlijk heulemaal niet veel hoor![]()
ja nu misschien
Dat vindt XM niet goed hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb Bavaria. Maar ik ga z.s.m. in Belgie wonen dus dan natuurlijk Jupiler () of Duvel
![]()
2002.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:04 schreef BaraCuda het volgende:
7 posts per dag vanaf 2001, dat is niks
Ik heb ook een landingstrip van leds langs de muur richting de koelkast waar ik me op kan richtenquote:
Waar heeft XM in godsnaam iets mee te maken bij mij? Of zal ik het anders verwoorden, wie is XM eigenlijk?quote:
Ja, staat ie al online? We hebben nog nooit foto's gezien van toen het echt klaar was.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb ook een landingstrip van leds langs de muur richting de koelkast waar ik me op kan richten
Fotoboek van XcUZ_Mequote:Op zondag 31 oktober 2010 00:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waar heeft XM in godsnaam iets mee te maken bij mij? Of zal ik het anders verwoorden, wie is XM eigenlijk?
Ah, ik snap hemquote:
Doe niet zo bijdehand, dronken lulquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan toch niet m'n hele huis op de foto zetten
Dat duurdt te lang.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je bedoeld gewoon algemene foto's?
Volgende week funda gok ik zo
Je moedt wel een beetje gedult hebben.quote:
Ik lachde weerquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan toch niet m'n hele huis op de foto zetten
ikel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |