Ik ook, papa belde net daarom weet ik het nuquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ook, en ik heb morgen een vliegtuig te halen.....
die van mij om 1 uur, maar om die te halen moet ik wel om 9 uur van huis...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:50 schreef Perruche het volgende:
Fipo!ik dacht er komt een fut plaatje
[..]
Ik ook, papa belde net daarom weet ik het numaar goed vliegtuig is in de middag dus hopelijk had ik het wel geweten!
Wow. Dat word een lange reis dan! Die van mij om kwart voor 5 , ik ga denk ik rond 3 uur op de trein...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die van mij om 1 uur, maar om die te halen moet ik wel om 9 uur van huis...
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:56 schreef AKnynke het volgende:
Vervelend Tink! Vroeg naar bed!
Ik geloof dat ik morgen wel weer wat meer fut heb dan vandaag!
Ik heb het geprobeerd. De ''uitstraling'' verdwijnt wel, maar de pijn op een bepaald punt net boven mijn rechter wenkbrauw wordt sterker (ik wou verhevigt zich schrijven,maar dat is een germanisme, toch?)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ontspanningsoefening? Ogen dicht, hoofdpijn visualiseren in je hoofd (kleur, rood, geel.. vorm, puntig, rond.... etc...)
Dan aan iets anders denken.... Dan weer visualiseren... Misschien tussendoor rustig je ogen open doen
Doorgaan tot het weg is..
Laten we dan maar hopen dat de duutser geen futloze dag heeft dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:56 schreef AKnynke het volgende:
Vervelend Tink! Vroeg naar bed!
Ik geloof dat ik morgen wel weer wat meer fut heb dan vandaag!
Bij mij helpt het meestal, maar ik heb dan ook niet zo vaak hoofdpijn..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd. De ''uitstraling'' verdwijnt wel, maar de pijn op een bepaald punt net boven mijn rechter wenkbrauw wordt sterker (ik wou verhevigt zich schrijven,maar dat is een germanisme, toch?)
Ik heb best hard gelachen om je fut-opmerking in het vorige topic.quote:
ik ga er niet van uit! Ik geloof dat er na een maand genoeg fut is..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat de duutser geen futloze dag heeft dan.
wat Tink zegt dusquote:
Yep, hetzelfde als een thee-ei en dat soort dingenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Ja, wat zijn thee-eendjes? Daar doe je losse thee in en dan laat je het zo intrekken?
Bij mij helpt het vaak om het gebied rond mijn ogen en slapen te masseren met mn vingertoppen... steeds in rondjes. Boven de wenkbrauw komt me akelig bekend voorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd. De ''uitstraling'' verdwijnt wel, maar de pijn op een bepaald punt net boven mijn rechter wenkbrauw wordt sterker (ik wou verhevigt zich schrijven,maar dat is een germanisme, toch?)
Tof! Die ga ik voor Sinterklaas vragenquote:
have fun!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:07 schreef sigme het volgende:
Oh, ik krijg zometeen fut.
Véél fut, als de voorspelling juist is.!
Wat schattig!quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:26 schreef Chicolate het volgende:
Shrek 3 is op tv. Ik ben gek dat ik het op tv kijk, want ik heb de dvd ook.
Op zijn sterfbed overleden?quote:
Ja! En calimero ook ja!quote:
Niet om je voorpret te verpesten, maar ik vond het daar niet zo geweldig.. Maargoed, dat was met een groep, dat is vaak wel anders!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende: Morgen eten we bij De Belastingdienst!
En morgen naar de Duutser toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:06 schreef AKnynke het volgende:
ik ga maar vroeg slapen vanavond, de wekker gaat weer vroeg voor een zondag morgen. Gelukkig een uurjte extra slaap!
hahahha, nou van dit liedje hou ik niet speciaal, maar het was zo fijn toepasselijk voor SDB en DaD en Calimero. Voor de rest ben ik een allesvreter qua muziek. Of nou ja, niet alles. De Dries Roelvinken van deze wereld doen het niet helemaal voor me.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef _aurum_ het volgende:
jij houdt echt van 'oudere' muziek he Conleche?
wij hebben hier een Supernatural marathon4 afleveringen te gaan
Lijstje:
O: allbran met cranberrysap -> sinasappelsap was op en het was niet lekker...
L: 2 roggebrood met filet americain en ui
S: tukkie
D: zelfgemaakte erwtensoep/focaccia met ui en rozenmarijn, als toetje zelfgemaakte ijzerkoekjes.
T: glas rose.
Schoonzusje met vriend is weer komen logeren met als gevolgd dat we te laat zijn gaan slapen en brakkig zijn
Hier vlakbij was gisteren het Mega Piraten Festijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:07 schreef conleche het volgende:
[..]
hahahha, nou van dit liedje hou ik niet speciaal, maar het was zo fijn toepasselijk voor SDB en DaD en Calimero. Voor de rest ben ik een allesvreter qua muziek. Of nou ja, niet alles. De Dries Roelvinken van deze wereld doen het niet helemaal voor me.
Is dat naar het verhaal van Stephen King?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Sieht ja gut aus, Neen. Je lijkt wel wat op Louis Theroux
.
The Mist is op Ned 3. De film als geheel is een 13 in een dozijn-film, maar het einde is.
Jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat naar het verhaal van Stephen King?
En hoe vond je het deze keer?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hier vlakbij was gisteren het Mega Piraten Festijn
Oh toch! Ik zat het me al af te vragen. Nou ja, allebei leuk!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef neen het volgende:
Ja het zijn dus 2 verschillende brillenmaar ik zie zo dat het zo donker nogal hetzelfde lijkt
Ouch!quote:
waarom wil je weg dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
NOu heb ik de bril(len) van neen gemist![]()
Ben op zoek naar vacatures. Is toch nog lastiger dan gedachtMaar goed, stel ook nogal wat eisen deze keer. Mijn huidige werkplek is veel te leuk.
Omdat ik tegen de 40 loop en nu onder mijn niveau werk. Wil weer terug het management in en als je ouder dan 40 bent is het lastig om die stap nog te maken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom ben je dan op zoek naar iets nieuws, Tink?
3 uur geloof ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:48 schreef neen het volgende:
Hoe laat gaat de klok een uur terug dan? Want ik wil zo niet ergens een uur te vroeg zijn
oh ja de klok!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:48 schreef neen het volgende:
Hoe laat gaat de klok een uur terug dan? Want ik wil zo niet ergens een uur te vroeg zijn
klinkt goed lief mariaatje!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
*poging tot reanimeren*![]()
Ik heb neen ook gemist![]()
![]()
Hoera voor alle vlindertjes en leuke momenten dingen!!
Ik was naar Scarborough en op een wat lam begin na (stomme buschauffeur die gemeen was en bussen die gek deden) was het zo ongeveer een perfect dagje weg!
Fijn gezelschap, gratiesj in de bus op de heenreis, prachtig uitzicht in Scarborough, kasteel gezien, langs het strand gelopen met een ijsje en nog wat winkels gechecked en een soort hippie-achtig jurkje rijker
Misschien plemp ik hier morgen ofzo nog wel even een mooie dromerige uitzicht-foto!
njammie!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
nom nom nom taco buritto's
Uhm.. insmeren met handcrème en iedere dag terug duwen onder de douche, nooit zonder ze zacht te maken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
njammie!
Jij weet het! hoe kan ik mijn vel rondom mijn nagels het best verzorgen?
Mijn nagels doen het gewoon
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uhm.. insmeren met handcrème en iedere dag terug duwen onder de douche, nooit zonder ze zacht te maken.
Is de huid heel rood?
Okee, onder de douche dus...
Nou ik bijt al 3 maand geen nagels meer maar de alles erom heen wel... dat moet ik afleren en dat werkt het best als je vertroeteld...
Absoluutquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Donnie darko is wel ziek..
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Donnie darko is wel ziek..
Ik ook nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nu IT.. Nee dat trek ik niet..
QFT!quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:26 schreef Merel het volgende:
Dat is echt de tofste film ooit.
En ik zou best wel eens een beschuitje willen eten met Jake
Natuurlijk kun je er voor kiezen in een andere tijdzone te levenquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:11 schreef -marz- het volgende:
We kunnen de wintertijd niet afschaffen want het is de normale tijd.![]()
Zomertijd afschaffen dan maar.
quote:Met de kippen op stok
De torenklokken van stad en land wezen eeuwenlang de plaatselijke zonnetijd aan. Men zette 's middags, als de zonnewijzer de hoogste zonnestand aanwees, de klok op 12 uur. Zolang het reizen te voet of per trekschuit ging, gaf dit weinig problemen. In het gewest Holland was tussen de steden en stadjes veel verkeer. Dit dit smalle , aan zee grenzende, gebied lag praktisch geheel op dezelfde meridiaan. Het onderlinge tijdsverschil was dus gering.
Het verkeer in oostelijke richting kreeg wel met tijdsverschillen te maken. Het vestingstadje Naarden was in vroeger eeuwen het begin en het eindpunt van de Hamburger Postkoets. De dienstregeling van deze postkoets vermeldde wijselijk alleen de vertrektijd uit Naarden. Verder werd alleen de reistijd tussen de steden genoemd. Begrijpelijk, want in het grensgebied van Oost-Nederland liepen de klokken al een kwartier voor op het westelijk gelegen Holland.
De oude primitieve uurwerken waren echter onnauwkeurig, een kwartier meer of minder telde niet. De meeste mensen stonden gelijk op met de zon en gingen kort na zonsondergang naar bed.
Er zijn wel meer landen die afwijken van hun eigen tijdzone. Heb even geen voorbeelden paraat, maar ze zijn er wel. Ook in landen als Rusland, die meerdere tijdzones beslaan zijn er gewoon afspraken gemaakt. Die weer aangepast kunnen worden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:30 schreef -marz- het volgende:
Natuurlijk kan je afspraken maken, maar er is ook nog zoiets als internationale standaardtijd. Ze hebben zomertijd toen ingevoerd door de klok een uur voor te laten lopen op de standaardtijd. Dus is het logisch dat ze dat weer afschaffen ipv nog meer 'zomertijd' erbij.
+1 herkenbaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:05 schreef -marz- het volgende:
Beetje opruimen hier.. komt straks wat familie op bezoek. En ik kom er net achter dat ik alleen oploskoffie, thee en bier heb. Maar wel appeltaart van de Appie bij de oploskoffie![]()
Ik krijg bijna nooit bezoek, dus altijd een beetje ongemakkelijk
Ja, ik gebruikte hem eerst alleen in de Bijenkorf omdat ik al een cc had van de Rabo, maar toen die verlopen was en ik niet zomaar een nieuwe kreeg, ben ik deze overal gaan gebruiken. En nu gaat het ineens hard met die punten dus blijkbaar!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeie tip Co, ik zit eraan te denken een cc te nemen!
Leuk!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik gebruikte hem eerst alleen in de Bijenkorf omdat ik al een cc had van de Rabo, maar toen die verlopen was en ik niet zomaar een nieuwe kreeg, ben ik deze overal gaan gebruiken. En nu gaat het ineens hard met die punten dus blijkbaar!
Ja dat dacht ik ook. Maar met mijn eigen kaart betaal ik 12,50 per jaar en verder alleen wat ik daadwerkelijk koopquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:49 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht dat met een creditcard alles duurder was? Rente en zo...
Da was nie serieusquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:49 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht dat met een creditcard alles duurder was? Rente en zo...
Geen last van hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:57 schreef neen het volgende:
Waarom bellen sommige mensen eigenlijk op om te vragen of je lekker hebt geslapen![]()
Door al die films las ik 'final destination'quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Donnie Darko is ook een van mijn favoriete films ja
Vandaag lekker vrij dagje, wat aan mijn essay en final presentation doen
Die weken gaan echt zo snel joh.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Door al die films las ik 'final destination'.
Er waren blijkbaar wel goeie films / programma's voor, gisteravond, bij wijze van hoge uitzondering!
Ja want eigenlijk is tv op zaterdag niks aan, vast omdat het best suf is om op zarerdagavond op de bank te hangenquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Door al die films las ik 'final destination'.
Er waren blijkbaar wel goeie films / programma's voor, gisteravond, bij wijze van hoge uitzondering!
Wauw!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Da was nie serieus!
Ben nu onderweg naar huis en dan ga ik keihard ouwe zooi weggooien!
En krijg een espresso apparaat van vriendlief!
Plus dat je dus punten spaart, wat weer geld waard is? Ook maar is over na gaan denken dan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:26 schreef conleche het volgende:
De creditcard kost je alleen extra geld als je niet alles direct aflost. Dus ik krijg eens in de maand een rekening en die hóef ik dan niet in zijn geheel te betalen. Als je besluit om het dan in gedeeltes af te lossen, dan rekenen ze rente. Ik betaal gewoon altijd alles in éen keer en dan kost het me alleen 12,50 per jaar.
Kom je wel eens bij FC Emmen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Plus dat je dus punten spaart, wat weer geld waard is? Ook maar is over na gaan denken dan.
Heb een sjaal op m'n hoedenplank liggenquote:
Bij The Shining vond ik de film beter dan het boek... en ook Pet Sematary is goed. The Tommyknockers is ook een leuke film. The Green Mile is geweldig. Niet alle King-verfilmingen zijn slecht.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:42 schreef -marz- het volgende:
Hoe weten ze toch eigenlijk altijd van die baggerslechte Stephen King films uit te brengen? Zo slecht zijn die boeken toch niet?
Whehe, gaat Jeffrey de Misscher nog steeds zo vaak naar de zonnebank of wat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb een sjaal op m'n hoedenplank liggen
Ja dus.
Die ja!! En The Shawshank Redemption!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:44 schreef -marz- het volgende:
Ow, geval van verkeerde steekproef dan. The Green Mile vond ik volgens mij wel leuk ja.
Is overrated als je het mij vraagtquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Die ja!! En The Shawshank Redemption!!
De Misscherquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:44 schreef neen het volgende:
[..]
Whehe, gaat Jeffrey de Misscher nog steeds zo vaak naar de zonnebank of wat?
quote:
Ik heb een seizoenskaart bij de mooiste club van Nederlandquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De Misscher![]()
Hij heeft nog wel altijd een bruin kleurtje ja, hoezo? Bekende van je?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja zeg, jij bent ook al tegen de zomertijd.......geen smaak, ik zie het al!!
Als het zomertijd is kun je ook gewoon uitslapen hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ook meer fan van wintertijd. Uitslapen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je kijken hoe snel de tijd opeens gaat als blijkt dat je er te weinig van hebtquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:49 schreef neen het volgende:
Ik ben lekker aan het soggen wel
"Volgens mij doet je telefoon het niet goed, ik heb nog geen berichtje terug"
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:55 schreef conleche het volgende:
Ja, wat voor soort berichten zijn het dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Negeren lijkt me de beste optie, ja
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:55 schreef conleche het volgende:Hij denkt waarschijnlijk "had ik toen maar...".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zegt 'ie, op de voicemail?
/aagjecrap in = crap out
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:55 schreef conleche het volgende:Je kan het ook vragen ja, en als hij dan zegt "vertroetelen" dan zeg je, "eeh, nee hoi he"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:57 schreef Chicolate het volgende:
Zomertijd of wintertijd, dat kan me niets schelen. In de winter is het sowieso te weinig licht en in de zomer sowieso wel lang. Maar laat het gewoon het hele jaar 1 tijd zijn. Gelukkig heb ik nu al een gefuckt ritme dus nu maakt het niet uit.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ook meer fan van wintertijd. Uitslapen![]()
![]()
Alhoewel ik vanochtend mooi gefopt ben door mijn telefoonwekker, die zelf al de nieuwe tijd had aangenomen en me dus een uur te laat wakker maakte![]()
Ah, negeren lijkt me het slimstquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:03 schreef conleche het volgende:
Smsjes zijn in de trant van dat hij de hele tijd aan me moet denken sinds die avond en op de voicemail staat dattie me niet had moeten bellen en een paar x sorry, sorry sorry.![]()
Het was ook na twaalven 's nachts, dus ik verdenk een borrel in het spel.
Oje, klinkt als een typisch gevalletje midlifequote:Op zondag 31 oktober 2010 12:03 schreef conleche het volgende:
Smsjes zijn in de trant van dat hij de hele tijd aan me moet denken sinds die avond en op de voicemail staat dattie me niet had moeten bellen en een paar x sorry, sorry sorry.![]()
Het was ook na twaalven 's nachts, dus ik verdenk een borrel in het spel.
Hoe was jou uitje nou dan? Of heb ik dat gemist of het is nog niet geweest ofzo?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Negeren idd, hij schaamt zich zelf ws ook. Hij zegt zelf al dat 'ie je niet had moeten bellen, dus kun je het beste doen alsof dat ook niet gebeurd is..
Nou ja, ik heb altijd een beetje een gevoel bij een eerste tentamen van: "ja, als ik nu alles goed leer heb ik een goed cijfer" maar als ik niet leer dan weet ik precies wat ik moet leren bij een herkansing en meestal haal ik dan wel een 6je ofzo. Dus dan heb ik ook geen tijd verspild. De meeste tijd zit dan ook in het denken wat ik dit keer zal doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet je kijken hoe snel de tijd opeens gaat als blijkt dat je er te weinig van hebt
Mijn uitje was lekker. Gesnipperd in een frikandel, ketchup en mayoquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:06 schreef neen het volgende:
[..]
Hoe was jou uitje nou dan? Of heb ik dat gemist of het is nog niet geweest ofzo?
Alleen thuis zijn ookquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:09 schreef V1z0R het volgende:
SMSen met een borrel op, kan soms foute gevolgen hebben
Ik hoef niet naar zo'n eerste zitting om te weten welke vragen ws gesteld zullen worden op het tentamen. Je kunt toch zelf ook onderscheid maken in hoofdzaken en bijzaken? En bovendien [hier spreekt mijn moederrrr]: je leert niet voor een cijfer, maar voor jezellufquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:06 schreef neen het volgende:
[..]
Hoe was jou uitje nou dan? Of heb ik dat gemist of het is nog niet geweest ofzo?
[..]
Nou ja, ik heb altijd een beetje een gevoel bij een eerste tentamen van: "ja, als ik nu alles goed leer heb ik een goed cijfer" maar als ik niet leer dan weet ik precies wat ik moet leren bij een herkansing en meestal haal ik dan wel een 6je ofzo. Dus dan heb ik ook geen tijd verspild. De meeste tijd zit dan ook in het denken wat ik dit keer zal doen.
Ik zit nog steeds te f5-enquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:09 schreef V1z0R het volgende:
Ligt het aan mij, of werkt de nieuwe layout slowchatten alleen maar meer in de hand?
Sorryquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, nu heb ik zin in een frikandel speciaal..
Zonder ook hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:09 schreef V1z0R het volgende:
Staan bij jullie de oude tentamens niet op internet? Bij ons wel namelijk, en dan zie je meteen waar ze vaak/veel naar vragen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:06 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, ik heb altijd een beetje een gevoel bij een eerste tentamen van: "ja, als ik nu alles goed leer heb ik een goed cijfer" maar als ik niet leer dan weet ik precies wat ik moet leren bij een herkansing en meestal haal ik dan wel een 6je ofzo. Dus dan heb ik ook geen tijd verspild. De meeste tijd zit dan ook in het denken wat ik dit keer zal doen.
Daar geloof ik dus niks van. Ik stuur smsjes die ik niet zou moeten sturen ook altijd bewust na middernacht, zodat ik — afhankelijk van de reactie — kan doen alsóf ik niet wist wat ik deed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Negeren idd, hij schaamt zich zelf ws ook. Hij zegt zelf al dat 'ie je niet had moeten bellen, dus kun je het beste doen alsof dat ook niet gebeurd is..
Misschien probeert hij zichzelf ook in te dekken door het uitblijven van een reactie van Co, dat lijkt me nog waarschijnlijker eigenlijk. Als ze wel gewoon had gereageerd, dan had 'ie vast niet 'sorry' gezegdquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niks van. Ik stuur smsjes die ik niet zou moeten sturen ook altijd bewust na middernacht, zodat ik — afhankelijk van de reactie — kan doen alsóf ik niet wist wat ik deed.
Al moet ik wel toegeven dat het héél af en toe voorkomt dat ik in m'n sent items kijk en denk "wanneer en waarom heb ik dát nou weer gestuurd?!", maar dat komt echt nauwelijks voor. Als het vaker gebeurt is het geen toeval meer
Waarom F5-en ? hij update automagisch!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te f5-en![]()
En de kip is voor de derde keer terug in de oven. Nu mogen de kinderen bij uitzondering tv kijken tijdens het eten. Tsjechische sprookjes
Waarom denk je dat ik dequote:Op zondag 31 oktober 2010 12:17 schreef V1z0R het volgende:
Niet de enige die wel is in de mist gaat met SMSen, merk ik zo
[..]
Waarom F5-en ? hij update automagisch!
Te lui om update aan te zetten, gebruikt oude layout nog, 5 seconden wachten duurt je te lang?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik desmilie neerzet?
Ja jij slet!! Hoe dúrf je er lekker uit te zien!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:20 schreef Merel het volgende:
Mijn ex-collega-met-vriendin dekt zich trouwens in door te zeggen "ja je bent zó'n lekker ding, dan kan ik gewoon niet meer rationeel nadenken!" Vind ik ook een mooie, zo is zijn irrationele gedrag opeens míjn schuld
Ja ik weet dat je gelijk hebt maarja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar zo'n eerste zitting om te weten welke vragen ws gesteld zullen worden op het tentamen. Je kunt toch zelf ook onderscheid maken in hoofdzaken en bijzaken? En bovendien [hier spreekt mijn moederrrr]: je leert niet voor een cijfer, maar voor jezelluf
Nee die staat, althans deze periode, niet op internet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Staan bij jullie de oude tentamens niet op internet? Bij ons wel namelijk, en dan zie je meteen waar ze vaak/veel naar vragen.
Was laatst een berichtje over op nu.nl, dus het is nog best een valide argument...quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
@Merel, soms hebben vrouwen inderdaad dat effect
Hallo, zij moet er per se mooi uit zien en al die mannen worden dan helemaal gek. Als ze gewoon haar haar niet doet, geen make up op, ook niet douchen en een spijkerbroek en overhemd van haar vader aantrekt is er niets aan de hand.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja jij slet!! Hoe dúrf je er lekker uit te zien!!![]()
Mannen.
Ik zal 't doorgeven aan z'n vriendinquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Was laatst een berichtje over op nu.nl, dus het is nog best een valide argument...
QFT!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:30 schreef neen het volgende:
[..]
Hallo, zij moet er per se mooi uit zien en al die mannen worden dan helemaal gek. Als ze gewoon haar haar niet doet, geen make up op, ook niet douchen en een spijkerbroek en overhemd van haar vader aantrekt is er niets aan de hand.
Neenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:30 schreef neen het volgende:
[..]
Hallo, zij moet er per se mooi uit zien en al die mannen worden dan helemaal gek. Als ze gewoon haar haar niet doet, geen make up op, ook niet douchen en een spijkerbroek en overhemd van haar vader aantrekt is er niets aan de hand.
Spijkerbroeken en overhemden van je vader kunnen ook heel sexy zijn hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:30 schreef neen het volgende:
[..]
Jute zak over d'r hoofd, die was neen vergeten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spijkerbroeken en overhemden van je vader kunnen ook heel sexy zijn hoor.
En zeggen ze van mooie vrouwen niet dat zelfs een juten zak hen nog staat? Daar gaat je argument.
Met welke zoektermen google jijquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Hier willen we afvallen / op gewicht blijven en hier willen ze aankomen. Bizar
.
Veel plezier!quote:
Da's meer voor plorken toch? Merel is geen plork!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Jute zak over d'r hoofd, die was neen vergeten.
Voor d'r ex-collega, dat z'n brein weer gaat werken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's meer voor plorken toch? Merel is geen plork!
Huiswerkquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:45 schreef loveli het volgende:
Wat zijn leuke dingen die je op een regenachtige dag samen met een puber kunt doen?
Veel plezier!quote:
Meisjespuber.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:48 schreef neen het volgende:
Wat voor puber dan? Een jongen of een meisje.
Hele dag in een of andere grote h&m rondlopen en dan een shirtje van 5 euro kopen.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:53 schreef neen het volgende:
[..]
Hele dag in een of andere grote h&m rondlopen en dan een shirtje van 5 euro kopen.
Maar hij heeft wel gelijkquote:
Er zijn ergens hele sexy foto's van mij in een jute zak. Echt waarquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spijkerbroeken en overhemden van je vader kunnen ook heel sexy zijn hoor.
En zeggen ze van mooie vrouwen niet dat zelfs een juten zak hen nog staat? Daar gaat je argument.
Je S voor vandaag heb je iig al gehadquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zaken die ik niet meer kan doen in mn nieuwe huis:
Stipt op één:
Voordeursleutels
Vergeten, merken dat alle huisgenoten niet thuis zijn, vervolgens bij alle buren op gelijke hoogte aanbellen in de hoop dat iemand me naar boven laat, zodat ik via de balkonnetjes, tussendoor nog een stokken-ijzerdraadjesstructuur getrotseerd en ietwat gemolesteerd (53b, sorry daarvoor), zodat ik uiteindelijk weer binnen kon.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:02 schreef tony_clifton- het volgende:
Mijn probleem is dat ik graag een beetje zou aankomen.
Wat een problemenquote:Het probleem is dat ik nogal vaak fiets
Ik bedoelde dat ik de indruk heb dat ik evenveel energie verbruik als dat ik opneem door te eten. En zomaar meer eten is ook geen oplossing want ik heb de indruk dat ik nu al eet tot er absoluut niks bij kan...quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
[..]
Wat een problemen![]()
![]()
Sorry, flauw. Ik zou het niet weten.
Hoeveel balkonnetjes moest je over Puff? Nog gefeliciteerd trouwens met je huis
Probeer eens te minderen met suikers? Die geven wel energie, maar ook een insulinepiek, waardoor je daarna een suikerdip krijgt (en daar word je moe en hongerig van). En wbt tussendoortjes: iets van kwark of nootjes geprobeerd?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:02 schreef tony_clifton- het volgende:
Hmm... die topictitel trok mijn aandacht.
Mijn probleem is dat ik graag een beetje zou aankomen. Het is ooit gelukt door 5 tot 7x per dag te eten, alleen had ik er na twee weken wel genoeg van wegens te ongezond. Leek toen ook meer fut te hebben.
Het probleem is dat ik nogal vaak fiets (vrijwel elke dag 2x een klein half uur naar 't dichtst bij gelegen station), en dan nog 2x per week indoorklimmen.
Ben dus nogal vaak futloos, vooral de dagen dat ik weinig beweeg vreemd genoeg. Het lijkt alsof ik gewoon niet veel energie kan opnemen, ook al probeer ik gezond te eten (relatief weinig vet, veel eiwitten, fruit, brood/rijst/pasta/ en af en toe zo'n energierijke chocolade/snoeprepen).
Iemand tips?
5quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
[..]
Wat een problemen![]()
![]()
Sorry, flauw. Ik zou het niet weten.
Hoeveel balkonnetjes moest je over Puff? Nog gefeliciteerd trouwens met je huis
Thanks, will do. Heb dat inderdaad nog al gehoord mbt frisdrankquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Probeer eens te minderen met suikers? Die geven wel energie, maar ook een insulinepiek, waardoor je daarna een suikerdip krijgt (en daar word je moe en hongerig van). En wbt tussendoortjes: iets van kwark of nootjes geprobeerd?
Geen dankquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Puff.. Sorry, maar ik heb best gelachen om je verhaal.
.
Gratis, binnen en actief ... ik kom niet verder dan 'Nederland in beweging' aanzetten, sorryquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:25 schreef loveli het volgende:
Bedoelde eigenlijk iets actiefs. En gratis.
Dexter.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, ik kan weer downen
Dus welke serie MOET ik zien?
Dragonball Z!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, ik kan weer downen
Haha das wel tof ja. Bedenk net, ik zou zelf kleren maken ook leuk gevonden hebben als puber. Het liefst ook zelf patroon en stofjes uitzoeken enzo. Maar ik roep dan ook al jaren dat ik wil leren naaienquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:31 schreef loveli het volgende:
Kamerscherm maken![]()
Badkamer schoonmaken werd niet serieus genomen![]()
Fringequote:Op zondag 31 oktober 2010 13:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, ik kan weer downen
De vlag van Drenthe!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:15 schreef V1z0R het volgende:
Puff!![]()
Misschien ook maar is verhuizen naar een grotere plek, enige spannende wat hier gebeurt is een auto ongeluk of als er weer iemand vreemd gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu weer even omkleden en op de bank met een boek.
Niet meer actief op Fok!
Blijft toch de mooiste provincie...quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:17 schreef j.t het volgende:
[..]
De vlag van Drenthe!Van de week powerpoint gemaakt voor mn groep 6 over Drenthe voor morgen. Ik herken de vlag van Drenthe
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Iemand (volgens mij Tink) vroeg nog om een vooraanzicht van mij in jurkje. HierbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu weer even omkleden en op de bank met een boek.
Nu lijken je boobies nog groter! Wat draag je er eigenlijk onder? Dikke maillot en laarzen? Je bent gelukkig niet zo vel over been (met uitzondering van borstbeen
) als ik dacht. Gelukkig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
bronquote:Amsterdam - De provincie Fryslân is voor liefst 72,6 procent mooi en daarmee is het veruit de mooiste provincie van Nederland. Tot die conclusie komt de Vereniging Nederlands Cultuurlandschap na een onderzoek van alle provincies in Nederland.
Viczor woont daar toch? Met excuus voor de spelling, al vind ik het meer zijn fout dan de mijne.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:22 schreef neen het volgende:
Huisgenoot van me komt uit Emmen. Heeft nooit bier in huis, heeft nooit iemand over de vloer, gaat behalve voor school en boodschappen nooit de deur uit.
Ik blijf niet lang wonen daar
Sorryquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Viczor woont daar toch? Met excuus voor de spelling, al vind ik het meer zijn fout dan de mijne.
Er moet nog wel 10 kg af voor ik vel over been benquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu lijken je boobies nog groter! Wat draag je er eigenlijk onder? Dikke maillot en laarzen? Je bent gelukkig niet zo vel over been (met uitzondering van borstbeen
) als ik dacht. Gelukkig.
Emmercompas?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry10 jaar geleden vond ik het een leuke naam
Nee, wel in de buurt. Klein gehucht met 1500 inwoners...
Op de vorige foto leek je echt te dunquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er moet nog wel 10 kg af voor ik vel over been ben.
En idd maillot/dikke panty en laarzen.
Ik zag dat niet zo? Gewoon, mooi slank, maar niet dun. Staat je beeldscherm wel goed afgesteld?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op de vorige foto leek je echt te dunGek is dat toch he, hoe foto's kunnen vertekenen.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zag dat niet zo? Gewoon, mooi slank, maar niet dun. Staat je beeldscherm wel goed afgesteld?
faiizorrrquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Emmercompas?
Hoe spreek je je internetnaam uit?
veenznulrquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Emmercompas?
Ik vond haar borsten en hoofd te groot in verhouding met haar lichaam op die andere foto (soort van lollypopjequote:Op zondag 31 oktober 2010 14:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zag dat niet zo? Gewoon, mooi slank, maar niet dun. Staat je beeldscherm wel goed afgesteld?
Gelukkig niet!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Emmercompas?
Yup!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:39 schreef neen het volgende:
Bij mij is de foto te donker om er iets over te zeggen.
[..]
veenznulr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |