quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:17 schreef Merel het volgende:
Even tussendoor, niet bijgelezen, maar dit moeten jullie horen: Ik werd net vermanend toegesproken door het kassameisje omdat ik allemaal junkfood kochtEn daarna zei ze: "maar je beweegt vast veel, want je ziet er wel heel goed uit!". Tof kassameisje
Nee, als het goed is ben ik de komende vier jaar weer een kerstdag aan het werkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Inderdaad! Tof.
En uniekje? Ben je ontslagen?
Uitslag: andijvie gewokt met conimex five spices, ketjap, knoflook, basmatirijst en cashewnoten is best lekkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wie heeft er een leuke tip voor mij, ik wil mn andijvie opmaken maar heb geen zin in stamppot....
Zou ik het ook kunnen roerbakken met zo'n conimex woksausje?
Ik probeer me heel hard te herinneren waar ik haar naam ook alweer van ken. Waarschijnlijk van Nederlands op de middelbare school ofzo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n eigen manier van eten bereiden en ook al krijg je het recept: vaak lukt het niet om het precies zo te krijgen als die ander het heeft gemaakt.
Ik ging eens bij een vriendinnetje eten in Limburg en zij lustte geen spaghetti, wat ik maar niet begreep. Tot ik die van haar moeder at.
[..]
De mijne is van Judith Herzberg.
Ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:33 schreef Perruche het volgende:[/b]
Gaat de klok vannacht een uur achteruit?
ik ook, en ik heb morgen een vliegtuig te halen.....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:37 schreef Merel het volgende:
Ik zou gewoon bijna de wintertijd vergeten zijn als jullie het niet gezegd hadden
futloos krijgt opeens een extra dimensie ...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
Wisten jullie dat het woord 'fut' oud-nederlands is voor sperma?
sop, sop........quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het fut zakt mij in de schoenen
de fut, toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het fut zakt mij in de schoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |