quote:Ja de studioversie dan he
quote:Er is een heel toffe cover van Jolene door de White StripesOp zaterdag 30 oktober 2010 13:44 schreef sigme het volgende:
Ik hoopte nog even dat Jolene een cover zou zijn, maar nee hoor.
quote:Ik zou dan ook nooit naar een concert van hem gaanOp zaterdag 30 oktober 2010 13:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar ga je al. Mensen die live niet kunnen zingen moeten wat anders gaan doen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:48 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Dat is een andere Jolene.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er is een heel toffe cover van Jolene door de White Stripes![]()
quote:Precies
quote:Yes indeed.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Van haar is de bekende uitspraak: It's very expensive to look this cheap, darling.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:00 schreef sigme het volgende:
Moet je toch kijken. Dat pak! Dat haar!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:00 schreef sigme het volgende:
Moet je toch kijken. Dat pak! Dat haar!
Geld maakt niet gelukkig!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:31 schreef neen het volgende:
Zo heb je geen geld en zo heb je helemaal geen geld.geld
Ook geen lege flessen meer?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:31 schreef neen het volgende:
Zo heb je geen geld en zo heb je helemaal geen geld.geld
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Van haar is de bekende uitspraak: It's very expensive to look this cheap, darling.
Relaxed toch, hoef je ook niet af te wassen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet afwassen maar mijn afwasmiddel is opBluh
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:53 schreef AKnynke het volgende:
de duutser gaat rosti met kampioenen eten, verteld hij me in het nederlands.
![]()
hier hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ook blut!
What else is new!!
Niet spotten met Henry Rollins!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeee, hij lijkt net die wijsneuzen die hier altijd binnen komen vallenHahaha
champignons, hij had in plaats van champignon champion opgezocht in het woordenboek....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nynke ik snap hem nog steeds niet!
Hihi:
hahahaha! schattigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
champignons, hij had in plaats van champignon champion opgezocht in het woordenboek....
Ik dacht dat je broodjes bedoelde! Kampioentjes...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
champignons, hij had in plaats van champignon champion opgezocht in het woordenboek....
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:53 schreef AKnynke het volgende:
de duutser gaat rosti met kampioenen eten, verteld hij me in het nederlands.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
zo ben ik...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hou wel van singer-songwriters, maar Ray Lamontagne is me iets te soft, geloof ik.
Uniek, lief hoor, dat je me de treinroute hebt gepm't, maar ik ga niet naar de meet..
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:50 schreef neen het volgende:
Vriend van me"He man, heb je een nieuwe jas?"
nee dus, ik heb een andere bril
en ja ik ging proberen een foto te maken maar nee het is niet gelukt
Bij de AH kortingsbonnen zit er ook 1 voor afwasmiddel-50%!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet afwassen maar mijn afwasmiddel is opBluh
Ik heb er sinds 3 dagen 1 per dag gegeten, wat ik dus echt erg goed van mezelf vind, want ze zijn goddelijk, die stroopwafels van de bakkerij-afdeling van de AH en ik geloof dat er 8 in zo'n pak zitten? Dus dan heb ik er nog 5!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Niet blut en rente gestegen naar 2.95%
Co, hoeveel stroopwafels heb je nog?
Ikstroopwafels!!
Koken met appels? Klinkt spannend. Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:50 schreef Chicolate het volgende:
Theoretisch gezien ben ik alles behalve blut. Praktisch gezien heb ik nauwelijks wat uit te geven, omdat ik moet sparen.
Ben allemaal dingen aan het regelen, mailtjes enzo, voelt best nuttig! (jammer dat ik mn schoolwerk nog niet gedaan heb). En dan zo uitgebreid koken, als mn appels nog goed zijn.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:36 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb dus niet ook eten voor morgenavond. Vergeten hittebron uit te zetten, dus nu zijn m'n groenten verbrand
.
Het bliksem, gok ik!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Koken met appels? Klinkt spannend. Wat ga je maken?
Hete bliksem inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Koken met appels? Klinkt spannend. Wat ga je maken?
Stamppot met appel is dat toch? Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit gehad heb, maar het klinkt wel lekker.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hete bliksem inderdaad. Het is wel gelukt, ik heb het alleen tot snot gekookt, een beetje bite had geen kwaad gekund
.
Mja idd. Het is lekkerder als mn moeder het maaktquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Stamppot met appel is dat toch? Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit gehad heb, maar het klinkt wel lekker.
Mooie sig heb jijquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Stamppot met appel is dat toch? Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit gehad heb, maar het klinkt wel lekker.
Iedereen heeft z'n eigen manier van eten bereiden en ook al krijg je het recept: vaak lukt het niet om het precies zo te krijgen als die ander het heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Chico: ik krijg stamppot ook nog steeds niet zo lekker als mijn moeder hem maakt.Terwijl ze zelf zegt dat ze niks bijzonders doet.
De mijne is van Judith Herzbergquote:Vik: klopt ja!Zo'n mooi nummer is dat. Ik ben stiekem een beetje verliefd op John Mayer.
De jouwe is ook mooi trouwens, waar is die van?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:17 schreef Merel het volgende:
Even tussendoor, niet bijgelezen, maar dit moeten jullie horen: Ik werd net vermanend toegesproken door het kassameisje omdat ik allemaal junkfood kochtEn daarna zei ze: "maar je beweegt vast veel, want je ziet er wel heel goed uit!". Tof kassameisje
Nee, als het goed is ben ik de komende vier jaar weer een kerstdag aan het werkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Inderdaad! Tof.
En uniekje? Ben je ontslagen?
Uitslag: andijvie gewokt met conimex five spices, ketjap, knoflook, basmatirijst en cashewnoten is best lekkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wie heeft er een leuke tip voor mij, ik wil mn andijvie opmaken maar heb geen zin in stamppot....
Zou ik het ook kunnen roerbakken met zo'n conimex woksausje?
Ik probeer me heel hard te herinneren waar ik haar naam ook alweer van ken. Waarschijnlijk van Nederlands op de middelbare school ofzo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n eigen manier van eten bereiden en ook al krijg je het recept: vaak lukt het niet om het precies zo te krijgen als die ander het heeft gemaakt.
Ik ging eens bij een vriendinnetje eten in Limburg en zij lustte geen spaghetti, wat ik maar niet begreep. Tot ik die van haar moeder at.
[..]
De mijne is van Judith Herzberg.
Ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:33 schreef Perruche het volgende:[/b]
Gaat de klok vannacht een uur achteruit?
ik ook, en ik heb morgen een vliegtuig te halen.....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:37 schreef Merel het volgende:
Ik zou gewoon bijna de wintertijd vergeten zijn als jullie het niet gezegd hadden
futloos krijgt opeens een extra dimensie ...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
Wisten jullie dat het woord 'fut' oud-nederlands is voor sperma?
sop, sop........quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het fut zakt mij in de schoenen
de fut, toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het fut zakt mij in de schoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |