Geld maakt niet gelukkig!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:31 schreef neen het volgende:
Zo heb je geen geld en zo heb je helemaal geen geld.geld
Ook geen lege flessen meer?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:31 schreef neen het volgende:
Zo heb je geen geld en zo heb je helemaal geen geld.geld
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Van haar is de bekende uitspraak: It's very expensive to look this cheap, darling.
Relaxed toch, hoef je ook niet af te wassen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet afwassen maar mijn afwasmiddel is opBluh
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:53 schreef AKnynke het volgende:
de duutser gaat rosti met kampioenen eten, verteld hij me in het nederlands.
![]()
hier hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ook blut!
What else is new!!
Niet spotten met Henry Rollins!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeee, hij lijkt net die wijsneuzen die hier altijd binnen komen vallenHahaha
champignons, hij had in plaats van champignon champion opgezocht in het woordenboek....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nynke ik snap hem nog steeds niet!
Hihi:
hahahaha! schattigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
champignons, hij had in plaats van champignon champion opgezocht in het woordenboek....
Ik dacht dat je broodjes bedoelde! Kampioentjes...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
champignons, hij had in plaats van champignon champion opgezocht in het woordenboek....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |