Maar hij heeft wel gelijkquote:
Er zijn ergens hele sexy foto's van mij in een jute zak. Echt waarquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spijkerbroeken en overhemden van je vader kunnen ook heel sexy zijn hoor.
En zeggen ze van mooie vrouwen niet dat zelfs een juten zak hen nog staat? Daar gaat je argument.
Je S voor vandaag heb je iig al gehadquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zaken die ik niet meer kan doen in mn nieuwe huis:
Stipt op één:
Voordeursleutels
Vergeten, merken dat alle huisgenoten niet thuis zijn, vervolgens bij alle buren op gelijke hoogte aanbellen in de hoop dat iemand me naar boven laat, zodat ik via de balkonnetjes, tussendoor nog een stokken-ijzerdraadjesstructuur getrotseerd en ietwat gemolesteerd (53b, sorry daarvoor), zodat ik uiteindelijk weer binnen kon.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:02 schreef tony_clifton- het volgende:
Mijn probleem is dat ik graag een beetje zou aankomen.
Wat een problemenquote:Het probleem is dat ik nogal vaak fiets
Ik bedoelde dat ik de indruk heb dat ik evenveel energie verbruik als dat ik opneem door te eten. En zomaar meer eten is ook geen oplossing want ik heb de indruk dat ik nu al eet tot er absoluut niks bij kan...quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
[..]
Wat een problemen![]()
![]()
Sorry, flauw. Ik zou het niet weten.
Hoeveel balkonnetjes moest je over Puff? Nog gefeliciteerd trouwens met je huis
Probeer eens te minderen met suikers? Die geven wel energie, maar ook een insulinepiek, waardoor je daarna een suikerdip krijgt (en daar word je moe en hongerig van). En wbt tussendoortjes: iets van kwark of nootjes geprobeerd?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:02 schreef tony_clifton- het volgende:
Hmm... die topictitel trok mijn aandacht.
Mijn probleem is dat ik graag een beetje zou aankomen. Het is ooit gelukt door 5 tot 7x per dag te eten, alleen had ik er na twee weken wel genoeg van wegens te ongezond. Leek toen ook meer fut te hebben.
Het probleem is dat ik nogal vaak fiets (vrijwel elke dag 2x een klein half uur naar 't dichtst bij gelegen station), en dan nog 2x per week indoorklimmen.
Ben dus nogal vaak futloos, vooral de dagen dat ik weinig beweeg vreemd genoeg. Het lijkt alsof ik gewoon niet veel energie kan opnemen, ook al probeer ik gezond te eten (relatief weinig vet, veel eiwitten, fruit, brood/rijst/pasta/ en af en toe zo'n energierijke chocolade/snoeprepen).
Iemand tips?
5quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
[..]
Wat een problemen![]()
![]()
Sorry, flauw. Ik zou het niet weten.
Hoeveel balkonnetjes moest je over Puff? Nog gefeliciteerd trouwens met je huis
Thanks, will do. Heb dat inderdaad nog al gehoord mbt frisdrankquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Probeer eens te minderen met suikers? Die geven wel energie, maar ook een insulinepiek, waardoor je daarna een suikerdip krijgt (en daar word je moe en hongerig van). En wbt tussendoortjes: iets van kwark of nootjes geprobeerd?
Geen dankquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Puff.. Sorry, maar ik heb best gelachen om je verhaal.
.
Gratis, binnen en actief ... ik kom niet verder dan 'Nederland in beweging' aanzetten, sorryquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:25 schreef loveli het volgende:
Bedoelde eigenlijk iets actiefs. En gratis.
Dexter.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, ik kan weer downen
Dus welke serie MOET ik zien?
Dragonball Z!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, ik kan weer downen
Dus welke serie MOET ik zien?
Haha das wel tof ja. Bedenk net, ik zou zelf kleren maken ook leuk gevonden hebben als puber. Het liefst ook zelf patroon en stofjes uitzoeken enzo. Maar ik roep dan ook al jaren dat ik wil leren naaienquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:31 schreef loveli het volgende:
Kamerscherm maken![]()
Badkamer schoonmaken werd niet serieus genomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |