Oje, klinkt als een typisch gevalletje midlifequote:Op zondag 31 oktober 2010 12:03 schreef conleche het volgende:
Smsjes zijn in de trant van dat hij de hele tijd aan me moet denken sinds die avond en op de voicemail staat dattie me niet had moeten bellen en een paar x sorry, sorry sorry.![]()
Het was ook na twaalven 's nachts, dus ik verdenk een borrel in het spel.
Hoe was jou uitje nou dan? Of heb ik dat gemist of het is nog niet geweest ofzo?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Negeren idd, hij schaamt zich zelf ws ook. Hij zegt zelf al dat 'ie je niet had moeten bellen, dus kun je het beste doen alsof dat ook niet gebeurd is..
Nou ja, ik heb altijd een beetje een gevoel bij een eerste tentamen van: "ja, als ik nu alles goed leer heb ik een goed cijfer" maar als ik niet leer dan weet ik precies wat ik moet leren bij een herkansing en meestal haal ik dan wel een 6je ofzo. Dus dan heb ik ook geen tijd verspild. De meeste tijd zit dan ook in het denken wat ik dit keer zal doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet je kijken hoe snel de tijd opeens gaat als blijkt dat je er te weinig van hebt
Mijn uitje was lekker. Gesnipperd in een frikandel, ketchup en mayoquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:06 schreef neen het volgende:
[..]
Hoe was jou uitje nou dan? Of heb ik dat gemist of het is nog niet geweest ofzo?
Alleen thuis zijn ookquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:09 schreef V1z0R het volgende:
SMSen met een borrel op, kan soms foute gevolgen hebben
Ik hoef niet naar zo'n eerste zitting om te weten welke vragen ws gesteld zullen worden op het tentamen. Je kunt toch zelf ook onderscheid maken in hoofdzaken en bijzaken? En bovendien [hier spreekt mijn moederrrr]: je leert niet voor een cijfer, maar voor jezellufquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:06 schreef neen het volgende:
[..]
Hoe was jou uitje nou dan? Of heb ik dat gemist of het is nog niet geweest ofzo?
[..]
Nou ja, ik heb altijd een beetje een gevoel bij een eerste tentamen van: "ja, als ik nu alles goed leer heb ik een goed cijfer" maar als ik niet leer dan weet ik precies wat ik moet leren bij een herkansing en meestal haal ik dan wel een 6je ofzo. Dus dan heb ik ook geen tijd verspild. De meeste tijd zit dan ook in het denken wat ik dit keer zal doen.
Ik zit nog steeds te f5-enquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:09 schreef V1z0R het volgende:
Ligt het aan mij, of werkt de nieuwe layout slowchatten alleen maar meer in de hand?
Sorryquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, nu heb ik zin in een frikandel speciaal..
Zonder ook hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:09 schreef V1z0R het volgende:
Staan bij jullie de oude tentamens niet op internet? Bij ons wel namelijk, en dan zie je meteen waar ze vaak/veel naar vragen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:06 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, ik heb altijd een beetje een gevoel bij een eerste tentamen van: "ja, als ik nu alles goed leer heb ik een goed cijfer" maar als ik niet leer dan weet ik precies wat ik moet leren bij een herkansing en meestal haal ik dan wel een 6je ofzo. Dus dan heb ik ook geen tijd verspild. De meeste tijd zit dan ook in het denken wat ik dit keer zal doen.
Daar geloof ik dus niks van. Ik stuur smsjes die ik niet zou moeten sturen ook altijd bewust na middernacht, zodat ik — afhankelijk van de reactie — kan doen alsóf ik niet wist wat ik deed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Negeren idd, hij schaamt zich zelf ws ook. Hij zegt zelf al dat 'ie je niet had moeten bellen, dus kun je het beste doen alsof dat ook niet gebeurd is..
Misschien probeert hij zichzelf ook in te dekken door het uitblijven van een reactie van Co, dat lijkt me nog waarschijnlijker eigenlijk. Als ze wel gewoon had gereageerd, dan had 'ie vast niet 'sorry' gezegdquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niks van. Ik stuur smsjes die ik niet zou moeten sturen ook altijd bewust na middernacht, zodat ik — afhankelijk van de reactie — kan doen alsóf ik niet wist wat ik deed.
Al moet ik wel toegeven dat het héél af en toe voorkomt dat ik in m'n sent items kijk en denk "wanneer en waarom heb ik dát nou weer gestuurd?!", maar dat komt echt nauwelijks voor. Als het vaker gebeurt is het geen toeval meer
Waarom F5-en ? hij update automagisch!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te f5-en![]()
En de kip is voor de derde keer terug in de oven. Nu mogen de kinderen bij uitzondering tv kijken tijdens het eten. Tsjechische sprookjes
Waarom denk je dat ik dequote:Op zondag 31 oktober 2010 12:17 schreef V1z0R het volgende:
Niet de enige die wel is in de mist gaat met SMSen, merk ik zo
[..]
Waarom F5-en ? hij update automagisch!
Te lui om update aan te zetten, gebruikt oude layout nog, 5 seconden wachten duurt je te lang?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik desmilie neerzet?
Ja jij slet!! Hoe dúrf je er lekker uit te zien!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:20 schreef Merel het volgende:
Mijn ex-collega-met-vriendin dekt zich trouwens in door te zeggen "ja je bent zó'n lekker ding, dan kan ik gewoon niet meer rationeel nadenken!" Vind ik ook een mooie, zo is zijn irrationele gedrag opeens míjn schuld
Ja ik weet dat je gelijk hebt maarja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar zo'n eerste zitting om te weten welke vragen ws gesteld zullen worden op het tentamen. Je kunt toch zelf ook onderscheid maken in hoofdzaken en bijzaken? En bovendien [hier spreekt mijn moederrrr]: je leert niet voor een cijfer, maar voor jezelluf
Nee die staat, althans deze periode, niet op internet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Staan bij jullie de oude tentamens niet op internet? Bij ons wel namelijk, en dan zie je meteen waar ze vaak/veel naar vragen.
Was laatst een berichtje over op nu.nl, dus het is nog best een valide argument...quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
@Merel, soms hebben vrouwen inderdaad dat effect
Hallo, zij moet er per se mooi uit zien en al die mannen worden dan helemaal gek. Als ze gewoon haar haar niet doet, geen make up op, ook niet douchen en een spijkerbroek en overhemd van haar vader aantrekt is er niets aan de hand.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja jij slet!! Hoe dúrf je er lekker uit te zien!!![]()
Mannen.
Ik zal 't doorgeven aan z'n vriendinquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Was laatst een berichtje over op nu.nl, dus het is nog best een valide argument...
QFT!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:30 schreef neen het volgende:
[..]
Hallo, zij moet er per se mooi uit zien en al die mannen worden dan helemaal gek. Als ze gewoon haar haar niet doet, geen make up op, ook niet douchen en een spijkerbroek en overhemd van haar vader aantrekt is er niets aan de hand.
Neenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:30 schreef neen het volgende:
[..]
Hallo, zij moet er per se mooi uit zien en al die mannen worden dan helemaal gek. Als ze gewoon haar haar niet doet, geen make up op, ook niet douchen en een spijkerbroek en overhemd van haar vader aantrekt is er niets aan de hand.
Spijkerbroeken en overhemden van je vader kunnen ook heel sexy zijn hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:30 schreef neen het volgende:
[..]
Jute zak over d'r hoofd, die was neen vergeten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spijkerbroeken en overhemden van je vader kunnen ook heel sexy zijn hoor.
En zeggen ze van mooie vrouwen niet dat zelfs een juten zak hen nog staat? Daar gaat je argument.
Met welke zoektermen google jijquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Hier willen we afvallen / op gewicht blijven en hier willen ze aankomen. Bizar
.
Veel plezier!quote:
Da's meer voor plorken toch? Merel is geen plork!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Jute zak over d'r hoofd, die was neen vergeten.
Voor d'r ex-collega, dat z'n brein weer gaat werken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's meer voor plorken toch? Merel is geen plork!
Huiswerkquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:45 schreef loveli het volgende:
Wat zijn leuke dingen die je op een regenachtige dag samen met een puber kunt doen?
Veel plezier!quote:
Meisjespuber.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:48 schreef neen het volgende:
Wat voor puber dan? Een jongen of een meisje.
Hele dag in een of andere grote h&m rondlopen en dan een shirtje van 5 euro kopen.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:53 schreef neen het volgende:
[..]
Hele dag in een of andere grote h&m rondlopen en dan een shirtje van 5 euro kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |