Ik ook, papa belde net daarom weet ik het nuquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ook, en ik heb morgen een vliegtuig te halen.....
die van mij om 1 uur, maar om die te halen moet ik wel om 9 uur van huis...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:50 schreef Perruche het volgende:
Fipo!ik dacht er komt een fut plaatje
[..]
Ik ook, papa belde net daarom weet ik het numaar goed vliegtuig is in de middag dus hopelijk had ik het wel geweten!
Wow. Dat word een lange reis dan! Die van mij om kwart voor 5 , ik ga denk ik rond 3 uur op de trein...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die van mij om 1 uur, maar om die te halen moet ik wel om 9 uur van huis...
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:56 schreef AKnynke het volgende:
Vervelend Tink! Vroeg naar bed!
Ik geloof dat ik morgen wel weer wat meer fut heb dan vandaag!
Ik heb het geprobeerd. De ''uitstraling'' verdwijnt wel, maar de pijn op een bepaald punt net boven mijn rechter wenkbrauw wordt sterker (ik wou verhevigt zich schrijven,maar dat is een germanisme, toch?)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ontspanningsoefening? Ogen dicht, hoofdpijn visualiseren in je hoofd (kleur, rood, geel.. vorm, puntig, rond.... etc...)
Dan aan iets anders denken.... Dan weer visualiseren... Misschien tussendoor rustig je ogen open doen
Doorgaan tot het weg is..
Laten we dan maar hopen dat de duutser geen futloze dag heeft dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:56 schreef AKnynke het volgende:
Vervelend Tink! Vroeg naar bed!
Ik geloof dat ik morgen wel weer wat meer fut heb dan vandaag!
Bij mij helpt het meestal, maar ik heb dan ook niet zo vaak hoofdpijn..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd. De ''uitstraling'' verdwijnt wel, maar de pijn op een bepaald punt net boven mijn rechter wenkbrauw wordt sterker (ik wou verhevigt zich schrijven,maar dat is een germanisme, toch?)
Ik heb best hard gelachen om je fut-opmerking in het vorige topic.quote:
ik ga er niet van uit! Ik geloof dat er na een maand genoeg fut is..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat de duutser geen futloze dag heeft dan.
wat Tink zegt dusquote:
Yep, hetzelfde als een thee-ei en dat soort dingenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Ja, wat zijn thee-eendjes? Daar doe je losse thee in en dan laat je het zo intrekken?
Bij mij helpt het vaak om het gebied rond mijn ogen en slapen te masseren met mn vingertoppen... steeds in rondjes. Boven de wenkbrauw komt me akelig bekend voorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd. De ''uitstraling'' verdwijnt wel, maar de pijn op een bepaald punt net boven mijn rechter wenkbrauw wordt sterker (ik wou verhevigt zich schrijven,maar dat is een germanisme, toch?)
Tof! Die ga ik voor Sinterklaas vragenquote:
have fun!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:07 schreef sigme het volgende:
Oh, ik krijg zometeen fut.
Véél fut, als de voorspelling juist is.!
Wat schattig!quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:26 schreef Chicolate het volgende:
Shrek 3 is op tv. Ik ben gek dat ik het op tv kijk, want ik heb de dvd ook.
Op zijn sterfbed overleden?quote:
Ja! En calimero ook ja!quote:
Niet om je voorpret te verpesten, maar ik vond het daar niet zo geweldig.. Maargoed, dat was met een groep, dat is vaak wel anders!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende: Morgen eten we bij De Belastingdienst!
En morgen naar de Duutser toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:06 schreef AKnynke het volgende:
ik ga maar vroeg slapen vanavond, de wekker gaat weer vroeg voor een zondag morgen. Gelukkig een uurjte extra slaap!
hahahha, nou van dit liedje hou ik niet speciaal, maar het was zo fijn toepasselijk voor SDB en DaD en Calimero. Voor de rest ben ik een allesvreter qua muziek. Of nou ja, niet alles. De Dries Roelvinken van deze wereld doen het niet helemaal voor me.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef _aurum_ het volgende:
jij houdt echt van 'oudere' muziek he Conleche?
wij hebben hier een Supernatural marathon4 afleveringen te gaan
Lijstje:
O: allbran met cranberrysap -> sinasappelsap was op en het was niet lekker...
L: 2 roggebrood met filet americain en ui
S: tukkie
D: zelfgemaakte erwtensoep/focaccia met ui en rozenmarijn, als toetje zelfgemaakte ijzerkoekjes.
T: glas rose.
Schoonzusje met vriend is weer komen logeren met als gevolgd dat we te laat zijn gaan slapen en brakkig zijn
Hier vlakbij was gisteren het Mega Piraten Festijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:07 schreef conleche het volgende:
[..]
hahahha, nou van dit liedje hou ik niet speciaal, maar het was zo fijn toepasselijk voor SDB en DaD en Calimero. Voor de rest ben ik een allesvreter qua muziek. Of nou ja, niet alles. De Dries Roelvinken van deze wereld doen het niet helemaal voor me.
Is dat naar het verhaal van Stephen King?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Sieht ja gut aus, Neen. Je lijkt wel wat op Louis Theroux
.
The Mist is op Ned 3. De film als geheel is een 13 in een dozijn-film, maar het einde is.
Jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat naar het verhaal van Stephen King?
En hoe vond je het deze keer?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hier vlakbij was gisteren het Mega Piraten Festijn
Oh toch! Ik zat het me al af te vragen. Nou ja, allebei leuk!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef neen het volgende:
Ja het zijn dus 2 verschillende brillenmaar ik zie zo dat het zo donker nogal hetzelfde lijkt
Ouch!quote:
waarom wil je weg dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
NOu heb ik de bril(len) van neen gemist![]()
Ben op zoek naar vacatures. Is toch nog lastiger dan gedachtMaar goed, stel ook nogal wat eisen deze keer. Mijn huidige werkplek is veel te leuk.
Omdat ik tegen de 40 loop en nu onder mijn niveau werk. Wil weer terug het management in en als je ouder dan 40 bent is het lastig om die stap nog te maken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom ben je dan op zoek naar iets nieuws, Tink?
3 uur geloof ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:48 schreef neen het volgende:
Hoe laat gaat de klok een uur terug dan? Want ik wil zo niet ergens een uur te vroeg zijn
oh ja de klok!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:48 schreef neen het volgende:
Hoe laat gaat de klok een uur terug dan? Want ik wil zo niet ergens een uur te vroeg zijn
klinkt goed lief mariaatje!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
*poging tot reanimeren*![]()
Ik heb neen ook gemist![]()
![]()
Hoera voor alle vlindertjes en leuke momenten dingen!!
Ik was naar Scarborough en op een wat lam begin na (stomme buschauffeur die gemeen was en bussen die gek deden) was het zo ongeveer een perfect dagje weg!
Fijn gezelschap, gratiesj in de bus op de heenreis, prachtig uitzicht in Scarborough, kasteel gezien, langs het strand gelopen met een ijsje en nog wat winkels gechecked en een soort hippie-achtig jurkje rijker
Misschien plemp ik hier morgen ofzo nog wel even een mooie dromerige uitzicht-foto!
njammie!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
nom nom nom taco buritto's
Uhm.. insmeren met handcrème en iedere dag terug duwen onder de douche, nooit zonder ze zacht te maken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
njammie!
Jij weet het! hoe kan ik mijn vel rondom mijn nagels het best verzorgen?
Mijn nagels doen het gewoon
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uhm.. insmeren met handcrème en iedere dag terug duwen onder de douche, nooit zonder ze zacht te maken.
Is de huid heel rood?
Okee, onder de douche dus...
Nou ik bijt al 3 maand geen nagels meer maar de alles erom heen wel... dat moet ik afleren en dat werkt het best als je vertroeteld...
Absoluutquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Donnie darko is wel ziek..
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Donnie darko is wel ziek..
Ik ook nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nu IT.. Nee dat trek ik niet..
QFT!quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:26 schreef Merel het volgende:
Dat is echt de tofste film ooit.
En ik zou best wel eens een beschuitje willen eten met Jake
Natuurlijk kun je er voor kiezen in een andere tijdzone te levenquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:11 schreef -marz- het volgende:
We kunnen de wintertijd niet afschaffen want het is de normale tijd.![]()
Zomertijd afschaffen dan maar.
quote:Met de kippen op stok
De torenklokken van stad en land wezen eeuwenlang de plaatselijke zonnetijd aan. Men zette 's middags, als de zonnewijzer de hoogste zonnestand aanwees, de klok op 12 uur. Zolang het reizen te voet of per trekschuit ging, gaf dit weinig problemen. In het gewest Holland was tussen de steden en stadjes veel verkeer. Dit dit smalle , aan zee grenzende, gebied lag praktisch geheel op dezelfde meridiaan. Het onderlinge tijdsverschil was dus gering.
Het verkeer in oostelijke richting kreeg wel met tijdsverschillen te maken. Het vestingstadje Naarden was in vroeger eeuwen het begin en het eindpunt van de Hamburger Postkoets. De dienstregeling van deze postkoets vermeldde wijselijk alleen de vertrektijd uit Naarden. Verder werd alleen de reistijd tussen de steden genoemd. Begrijpelijk, want in het grensgebied van Oost-Nederland liepen de klokken al een kwartier voor op het westelijk gelegen Holland.
De oude primitieve uurwerken waren echter onnauwkeurig, een kwartier meer of minder telde niet. De meeste mensen stonden gelijk op met de zon en gingen kort na zonsondergang naar bed.
Er zijn wel meer landen die afwijken van hun eigen tijdzone. Heb even geen voorbeelden paraat, maar ze zijn er wel. Ook in landen als Rusland, die meerdere tijdzones beslaan zijn er gewoon afspraken gemaakt. Die weer aangepast kunnen worden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:30 schreef -marz- het volgende:
Natuurlijk kan je afspraken maken, maar er is ook nog zoiets als internationale standaardtijd. Ze hebben zomertijd toen ingevoerd door de klok een uur voor te laten lopen op de standaardtijd. Dus is het logisch dat ze dat weer afschaffen ipv nog meer 'zomertijd' erbij.
+1 herkenbaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:05 schreef -marz- het volgende:
Beetje opruimen hier.. komt straks wat familie op bezoek. En ik kom er net achter dat ik alleen oploskoffie, thee en bier heb. Maar wel appeltaart van de Appie bij de oploskoffie![]()
Ik krijg bijna nooit bezoek, dus altijd een beetje ongemakkelijk
Ja, ik gebruikte hem eerst alleen in de Bijenkorf omdat ik al een cc had van de Rabo, maar toen die verlopen was en ik niet zomaar een nieuwe kreeg, ben ik deze overal gaan gebruiken. En nu gaat het ineens hard met die punten dus blijkbaar!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeie tip Co, ik zit eraan te denken een cc te nemen!
Leuk!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik gebruikte hem eerst alleen in de Bijenkorf omdat ik al een cc had van de Rabo, maar toen die verlopen was en ik niet zomaar een nieuwe kreeg, ben ik deze overal gaan gebruiken. En nu gaat het ineens hard met die punten dus blijkbaar!
Ja dat dacht ik ook. Maar met mijn eigen kaart betaal ik 12,50 per jaar en verder alleen wat ik daadwerkelijk koopquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:49 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht dat met een creditcard alles duurder was? Rente en zo...
Da was nie serieusquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:49 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht dat met een creditcard alles duurder was? Rente en zo...
Geen last van hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:57 schreef neen het volgende:
Waarom bellen sommige mensen eigenlijk op om te vragen of je lekker hebt geslapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |