Fringequote:Op zondag 31 oktober 2010 13:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, ik kan weer downen
Dus welke serie MOET ik zien?
De vlag van Drenthe!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:15 schreef V1z0R het volgende:
Puff!![]()
Misschien ook maar is verhuizen naar een grotere plek, enige spannende wat hier gebeurt is een auto ongeluk of als er weer iemand vreemd gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu weer even omkleden en op de bank met een boek.
Niet meer actief op Fok!
Blijft toch de mooiste provincie...quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:17 schreef j.t het volgende:
[..]
De vlag van Drenthe!Van de week powerpoint gemaakt voor mn groep 6 over Drenthe voor morgen. Ik herken de vlag van Drenthe
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Iemand (volgens mij Tink) vroeg nog om een vooraanzicht van mij in jurkje. HierbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu weer even omkleden en op de bank met een boek.
Nu lijken je boobies nog groter! Wat draag je er eigenlijk onder? Dikke maillot en laarzen? Je bent gelukkig niet zo vel over been (met uitzondering van borstbeen
) als ik dacht. Gelukkig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
bronquote:Amsterdam - De provincie Fryslân is voor liefst 72,6 procent mooi en daarmee is het veruit de mooiste provincie van Nederland. Tot die conclusie komt de Vereniging Nederlands Cultuurlandschap na een onderzoek van alle provincies in Nederland.
Viczor woont daar toch? Met excuus voor de spelling, al vind ik het meer zijn fout dan de mijne.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:22 schreef neen het volgende:
Huisgenoot van me komt uit Emmen. Heeft nooit bier in huis, heeft nooit iemand over de vloer, gaat behalve voor school en boodschappen nooit de deur uit.
Ik blijf niet lang wonen daar
Sorryquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Viczor woont daar toch? Met excuus voor de spelling, al vind ik het meer zijn fout dan de mijne.
Er moet nog wel 10 kg af voor ik vel over been benquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu lijken je boobies nog groter! Wat draag je er eigenlijk onder? Dikke maillot en laarzen? Je bent gelukkig niet zo vel over been (met uitzondering van borstbeen
) als ik dacht. Gelukkig.
Emmercompas?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry10 jaar geleden vond ik het een leuke naam
Nee, wel in de buurt. Klein gehucht met 1500 inwoners...
Op de vorige foto leek je echt te dunquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er moet nog wel 10 kg af voor ik vel over been ben.
En idd maillot/dikke panty en laarzen.
Ik zag dat niet zo? Gewoon, mooi slank, maar niet dun. Staat je beeldscherm wel goed afgesteld?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op de vorige foto leek je echt te dunGek is dat toch he, hoe foto's kunnen vertekenen.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zag dat niet zo? Gewoon, mooi slank, maar niet dun. Staat je beeldscherm wel goed afgesteld?
faiizorrrquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Emmercompas?
Hoe spreek je je internetnaam uit?
veenznulrquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Emmercompas?
Ik vond haar borsten en hoofd te groot in verhouding met haar lichaam op die andere foto (soort van lollypopjequote:Op zondag 31 oktober 2010 14:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zag dat niet zo? Gewoon, mooi slank, maar niet dun. Staat je beeldscherm wel goed afgesteld?
Gelukkig niet!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Emmercompas?
Yup!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:39 schreef neen het volgende:
Bij mij is de foto te donker om er iets over te zeggen.
[..]
veenznulr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |