Bron: http://www.tvline.com/201(...)llville-glee-castle/quote:Question: Any idea what’s gonna happen to Two and a Half Men? Are they gonna make another season or not? —Latifah
Ausiello: Mark my words: Men will be back this fall in some configuration. I’d bet my Smurf collection on it.
Zal het dan toch zijn dat ze dit seizoen niet zo goed vonden en daardoor deze rel hebben gemaakt, om volgend seizoen gewoon vrolijk verder te gaan?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bron: http://www.tvline.com/201(...)llville-glee-castle/
Als Ausiello het zegt, dan is het waar.
Let's hope soquote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Rainesz het volgende:
Sheen werd 2 weken terug al weer bij CBS gespot.
Dus who is Winning now. Ben benieuwd,hij zal best wat loon in hebben moeten leveren
Bron: http://insidetv.ew.com/2011/04/08/charlie-sheen-tour-nyc-torpedo/quote:Looks like Charlie Sheen is ready to make amends with his old boss. At least, that’s what he claimed during Friday night’s Violent Torpedo of Truth show at Radio City Music Hall in New York City. During the show, Sheen told the audience that he wants to work it out with Chuck Lorre — who he famously called a “clown” and “maggot” before being fired from Two and a Half Men — on stage at his next showing on Sunday in New York City. “Of course, I want my job back so you guys can keep watching the best f—ing sitcom in the world,” Sheen said at the show. We’ll have to wait and see if Lorre does indeed take up Sheen on his offer (his camp is not commenting on Sheen’s invite) — but, for the time being, we can only imagine what Lorre’s vanity card will read after this Thursday’s Big Bang Theory.
Bron: http://www.tvline.com/201(...)heen-no-discussions/quote:WB Lawyers to Charlie Sheen: Stop Pretending You're In Talks to Return to Two and a Half Men
Sorry, Charlie — it just ain’t happening, so stop pretending like it might. So goes a letter from attorneys for Warner Bros. TV to Charlie Sheen, in the wake of the winning warlock assassin’s intimations that he is in talks to return to CBS’ Two and a Half Men, where he reigned as TV’s highest-paid sitcom star.
Specifically, the letter to Sheen’s camp (as cited by The Hollywood Reporter) says: “As you know, there have been no discussions, there are no discussions, and there will be no discussions, regarding his returning to or having any involvement in the series.”
Most recently, Sheen claimed to a Boston radio station, “There’s been discussions, but I was asked not to divulge anything.”
But as the WBTV legal team said above: Dude – stop fronting.
http://entertainment.nl.m(...)zonder-charlie-sheenquote:'Two and a Half Men verder zonder Charlie Sheen'
Chuck Lorre zou Two and a Half Men nieuw leven willen inblazen zonder Charlie Sheen. De acteur werd in maart ontslagen uit de populaire serie.
Reageer
Je beveelt dit aan3%Je beveelt dit niet aan97%Deel dit(Novum) - Chuck Lorre zou Two and a Half Men nieuw leven willen inblazen zonder Charlie Sheen. De acteur werd in maart ontslagen uit de serie na publiekelijk moddergooien. Voor producent Lorre lijkt dat geen reden te zijn om te stoppen met de populaire show.
Twee weken geleden laaiden er geruchten op dat Sheen weer in gesprek was met de makers van de serie over een mogelijk terugkeer. Lorre lijkt dat nu tegen te spreken. Hij heeft zijn nieuwe plannen, vertellen ingewijden aan de website The Hollywood Reporter, al voorgelegd aan nauwe betrokkenen en Sheens tegenspeler Jon Cryer.
Sheen gaf al vaker aan open te staan voor een terugkeer in de komedieshow. Hij zou al diverse keren naar de set zijn gekomen om te kijken of er iets te lijmen viel. Lorre zou echter totaal geen interesse hebben. Het is nog onbekend wanneer Two and a Half Men weer terug zou moeten keren op televisie.
Precies, hier ben ik in ieder geval wel bang voor. Zal wel kijken, maar verwacht er niet veel van..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef Houniet het volgende:
Hahahahah flikker op. Dat is als Jurrasic Park zonder dino's en Free Willy zonder orca
.
Denk het niet, heb deze serie nog nooit gevolgd en was ook niet van plan daar mee te beginnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja en als het toch gewoon leuk blijkt ga je de tweede ook kijken dus wees niet zo voorbarig.
Waar slaat je eerdere post dan op lutserquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Denk het niet, heb deze serie nog nooit gevolgd en was ook niet van plan daar mee te beginnen.
Moet ik dat uitleggen? Zo moeilijk is ie toch nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef Micson het volgende:
[..]
Waar slaat je eerdere post dan op lutser
Ik zeg nergens dat het me niks boeit, sterker nog: ik ben zo af en toe wel eens blijven hangen als het op Veronica was. Ook de hele Sheen-saga volg ik met interesse en hoe ze het vervangen van dé drager van de serie verhaaltechnisch op gaan lossen wil ik wel zien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef Micson het volgende:
De serie boeit je niks, en je gaat er nooit aan beginnen. Maar je bent wel nieuwsgierig, wat is dat dan voor een onzin.
Dat is hetzelfde als je je een keer in je bek laat schijten, terwijl je niet van poepseks houdt en er ook nooit mee wil beginnen.
Oké, ik voel jequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het me niks boeit, sterker nog: ik ben zo af en toe wel eens blijven hangen als het op Veronica was. Ook de hele Sheen-saga volg ik met interesse en hoe ze het vervangen van dé drager van de serie verhaaltechnisch op gaan lossen wil ik wel zien.
Ik vind dit een vrij logisch verhaal.
Kudo's voor de analogie trouwens [ afbeelding ]
Hahahah FAIL.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:52 schreef planethugo het volgende:
'Hugh Grant in running voor Two and a half Men'
quote:SOURCES CONFIRM: Ashton Kutcher Will Join 'Two and a Half Men'
Ashton Kutcher appears to have won the Two and a Half Men sweepstakes.
Two sources close to the deal-making tell The Hollywood Reporter that the actor is putting the final touches on a deal to replace Charlie Sheen as the star of TV’s No. 1 comedy. CBS, studio Warner Bros. and Kutcher’s reps at CAA declined to comment on the situation but a deal is said to be all but signed. The exact dollar figure he will be paid is not known but a source says Kutcher is getting a “huge payday” to join the hit sitcom.
Bron
Eensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Ashton Kutcher tering.......... dat meen je nietgelukkig niet als rol van charlie dan want dat zou echt belachelijk zijn die kneus.
Zoals Platoon en Wall Street, bedoel je?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar wat is dat altijd met series.... alle acteurs die falen in hun filmcarrière gaan in een serie spelen ofzo? Oke, Charlie Sheen was ook best een fail als je zijn films ziet...
Meekt het uit?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:54 schreef O.Ruiz het volgende:
Wat voor personage zou hij gaan spelen dan?
Nee niet echt, maar ben gewoon nieuwsgierig of ze eenzelfde karakter gaan gebruiken of dat ze een compleet nieuw personage de hoofdrol geven.quote:
Staat nog nergens dat hij echt Charlie gaat spelen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef PiRANiA het volgende:
UPDATE: The Hollywood Reporter has just confirmed that Ashton Kutcher will replace Charlie Sheen on 'Two and a Half Men.'
http://www.tvsquad.com/20(...)-two-and-a-half-men/
Bron: http://insidetv.ew.com/2011/05/13/charlie-sheen-kutcher-men/quote:Charlie Sheen reacts to Ashton Kutcher's 'Men' hire
Charlie Sheen has something to say about Ashton Kutcher taking his old job.
Would you believe its not very gracious?
Sheen told TMZ: “Kutcher is a sweetheart and a brilliant comedic performer … Oh wait, so am I!!”
OK, so that was nice at least. But then he adds:
“Enjoy the show America. Enjoy seeing a 2.0 in the demo every Monday, WB.”
Two and a Half Men usually averages more than double that number, so Sheen is suggesting the show will tank.
Charlie then warns: “Enjoy planet Chuck [Lorre], Ashton. There is no air, laughter, loyalty, or love there.”
Perhaps. But there is like $1 million an episode. So there’s that.
#Winning Congrats to the cast and crew...CBS & WB..! My best to @aplusk !! The show must go on... You got the right guy! cquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:58 schreef Tegan het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar de reactie van Charlie Sheen.
Daar zat ik ook naar te zoeken, maar dat kan toch ook niet? Ashton is een stuk jonger dan Sheen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Staat nog nergens dat hij echt Charlie gaat spelen...
Het zal een ander soort show gaan worden, dat kan niet anders. De vraag is of ze het gaat lukken om daar een succes van te maken, daar heb ik een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:31 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Two hhalf men zonder Charlie? Gaat niet werken.
Helemaal mee eens. Opzich heb ik niet zo'n probleem met Kutcher als acteur, maar ik zie hem gewoon niet in een serie als dit. Nu krijg je dus een serie met Alan, Jake (welke nu eigenlijk gewoon irritant is geworden) en Kutcher. Die laatste zie ik nog niet een persoon als Charlie spelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:10 schreef Lod het volgende:
[..]
Het zal een ander soort show gaan worden, dat kan niet anders. De vraag is of ze het gaat lukken om daar een succes van te maken, daar heb ik een hard hoofd in.
Verder ben ik niet zo'n fan van Ashton. Hij was leuk als Kelso in That 70's show, wat zo'n beetje de enige soort type is die hij heeft gespeeld daarna. Behalve in de Butterfly effect, dat was dan weer een aangename verrassing.
Ik geef ze het voordeel van de twijfel in ieder geval.
Maak er dan wat anders vanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:58 schreef JDx het volgende:
Ik ben benieuwd, liever een probeersel dan helemaal geen serie
John Ritter.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:24 schreef JDx het volgende:
8 Simple Rules was ook een mooi voorbeeld, was eigenlijk een ondergewaardeerde show, super leuk, maar na de dood van .... kom er ff niet op, is het volgens mij uitgegaan als een kaars.
Zoiets inderaad. Maar ik betwijfel het of ik dat leuk ga vinden. 2.5 men was in het begin het leukst (toen Jake nog klein was), nu was het al stevig aan het afbrokkelen maar hoe het nu moet worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef VacaLoca het volgende:
Hoewel er series bestaan waarbij er voor een rol ineens een andere acteur/actrice werd gebruikt, denk ik niet dat er bij Two and a Half Men het gewoon verder gaat en ineens Ashton in de rol van Charlie daar in het Beach House zit alsof er niets gebeurd is.
Het zal wel verder gaan met dat Charlie eerst vermist is en dat er nog niet te snel paniek is want met zijn lifestyle kan ie overal zijn. En dat dan blijkt dat ie overleden is door iets heel lomps als met zn dronken kop van een hoge brug afgevallen te zijn. Iig een manier tekenend voor zn lifestyle.
En dat er na rouwperiode die kort behandeld wordt in de serie, met een humorvolle begrafenis, er dan een testament opduikt, eentje die ie ooit met een dronken kop heeft opgesteld, waarin hij het beach house nalaat aan een of andere gare neef; Ashton Kutcher.
Alan komt er, direct of na hoop gedoe, nog bij in te wonen met Jake nog geregeld over de vloer.
Zoiets als dit ligt inderdaad voor de hand, ik hoop dat ze wat orgineler kunnen zijn dan dat!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef VacaLoca het volgende:
Hoewel er series bestaan waarbij er voor een rol ineens een andere acteur/actrice werd gebruikt, denk ik niet dat er bij Two and a Half Men het gewoon verder gaat en ineens Ashton in de rol van Charlie daar in het Beach House zit alsof er niets gebeurd is.
Het zal wel verder gaan met dat Charlie eerst vermist is en dat er nog niet te snel paniek is want met zijn lifestyle kan ie overal zijn. En dat dan blijkt dat ie overleden is door iets heel lomps als met zn dronken kop van een hoge brug afgevallen te zijn. Iig een manier tekenend voor zn lifestyle.
En dat er na rouwperiode die kort behandeld wordt in de serie, met een humorvolle begrafenis, er dan een testament opduikt, eentje die ie ooit met een dronken kop heeft opgesteld, waarin hij het beach house nalaat aan een of andere gare neef; Ashton Kutcher.
Alan komt er, direct of na hoop gedoe, nog bij in te wonen met Jake nog geregeld over de vloer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |