Denk het niet, heb deze serie nog nooit gevolgd en was ook niet van plan daar mee te beginnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja en als het toch gewoon leuk blijkt ga je de tweede ook kijken dus wees niet zo voorbarig.
Waar slaat je eerdere post dan op lutserquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Denk het niet, heb deze serie nog nooit gevolgd en was ook niet van plan daar mee te beginnen.
Moet ik dat uitleggen? Zo moeilijk is ie toch nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef Micson het volgende:
[..]
Waar slaat je eerdere post dan op lutser
Ik zeg nergens dat het me niks boeit, sterker nog: ik ben zo af en toe wel eens blijven hangen als het op Veronica was. Ook de hele Sheen-saga volg ik met interesse en hoe ze het vervangen van dé drager van de serie verhaaltechnisch op gaan lossen wil ik wel zien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef Micson het volgende:
De serie boeit je niks, en je gaat er nooit aan beginnen. Maar je bent wel nieuwsgierig, wat is dat dan voor een onzin.
Dat is hetzelfde als je je een keer in je bek laat schijten, terwijl je niet van poepseks houdt en er ook nooit mee wil beginnen.
Oké, ik voel jequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het me niks boeit, sterker nog: ik ben zo af en toe wel eens blijven hangen als het op Veronica was. Ook de hele Sheen-saga volg ik met interesse en hoe ze het vervangen van dé drager van de serie verhaaltechnisch op gaan lossen wil ik wel zien.
Ik vind dit een vrij logisch verhaal.
Kudo's voor de analogie trouwens [ afbeelding ]
Hahahah FAIL.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:52 schreef planethugo het volgende:
'Hugh Grant in running voor Two and a half Men'
quote:SOURCES CONFIRM: Ashton Kutcher Will Join 'Two and a Half Men'
Ashton Kutcher appears to have won the Two and a Half Men sweepstakes.
Two sources close to the deal-making tell The Hollywood Reporter that the actor is putting the final touches on a deal to replace Charlie Sheen as the star of TV’s No. 1 comedy. CBS, studio Warner Bros. and Kutcher’s reps at CAA declined to comment on the situation but a deal is said to be all but signed. The exact dollar figure he will be paid is not known but a source says Kutcher is getting a “huge payday” to join the hit sitcom.
Bron
Eensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Ashton Kutcher tering.......... dat meen je nietgelukkig niet als rol van charlie dan want dat zou echt belachelijk zijn die kneus.
Zoals Platoon en Wall Street, bedoel je?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar wat is dat altijd met series.... alle acteurs die falen in hun filmcarrière gaan in een serie spelen ofzo? Oke, Charlie Sheen was ook best een fail als je zijn films ziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |