Meekt het uit?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:54 schreef O.Ruiz het volgende:
Wat voor personage zou hij gaan spelen dan?
Nee niet echt, maar ben gewoon nieuwsgierig of ze eenzelfde karakter gaan gebruiken of dat ze een compleet nieuw personage de hoofdrol geven.quote:
Staat nog nergens dat hij echt Charlie gaat spelen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef PiRANiA het volgende:
UPDATE: The Hollywood Reporter has just confirmed that Ashton Kutcher will replace Charlie Sheen on 'Two and a Half Men.'
http://www.tvsquad.com/20(...)-two-and-a-half-men/
Bron: http://insidetv.ew.com/2011/05/13/charlie-sheen-kutcher-men/quote:Charlie Sheen reacts to Ashton Kutcher's 'Men' hire
Charlie Sheen has something to say about Ashton Kutcher taking his old job.
Would you believe its not very gracious?
Sheen told TMZ: “Kutcher is a sweetheart and a brilliant comedic performer … Oh wait, so am I!!”
OK, so that was nice at least. But then he adds:
“Enjoy the show America. Enjoy seeing a 2.0 in the demo every Monday, WB.”
Two and a Half Men usually averages more than double that number, so Sheen is suggesting the show will tank.
Charlie then warns: “Enjoy planet Chuck [Lorre], Ashton. There is no air, laughter, loyalty, or love there.”
Perhaps. But there is like $1 million an episode. So there’s that.
#Winning Congrats to the cast and crew...CBS & WB..! My best to @aplusk !! The show must go on... You got the right guy! cquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:58 schreef Tegan het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar de reactie van Charlie Sheen.
Daar zat ik ook naar te zoeken, maar dat kan toch ook niet? Ashton is een stuk jonger dan Sheen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Staat nog nergens dat hij echt Charlie gaat spelen...
Het zal een ander soort show gaan worden, dat kan niet anders. De vraag is of ze het gaat lukken om daar een succes van te maken, daar heb ik een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:31 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Two hhalf men zonder Charlie? Gaat niet werken.
Helemaal mee eens. Opzich heb ik niet zo'n probleem met Kutcher als acteur, maar ik zie hem gewoon niet in een serie als dit. Nu krijg je dus een serie met Alan, Jake (welke nu eigenlijk gewoon irritant is geworden) en Kutcher. Die laatste zie ik nog niet een persoon als Charlie spelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:10 schreef Lod het volgende:
[..]
Het zal een ander soort show gaan worden, dat kan niet anders. De vraag is of ze het gaat lukken om daar een succes van te maken, daar heb ik een hard hoofd in.
Verder ben ik niet zo'n fan van Ashton. Hij was leuk als Kelso in That 70's show, wat zo'n beetje de enige soort type is die hij heeft gespeeld daarna. Behalve in de Butterfly effect, dat was dan weer een aangename verrassing.
Ik geef ze het voordeel van de twijfel in ieder geval.
Maak er dan wat anders vanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:58 schreef JDx het volgende:
Ik ben benieuwd, liever een probeersel dan helemaal geen serie
John Ritter.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:24 schreef JDx het volgende:
8 Simple Rules was ook een mooi voorbeeld, was eigenlijk een ondergewaardeerde show, super leuk, maar na de dood van .... kom er ff niet op, is het volgens mij uitgegaan als een kaars.
Zoiets inderaad. Maar ik betwijfel het of ik dat leuk ga vinden. 2.5 men was in het begin het leukst (toen Jake nog klein was), nu was het al stevig aan het afbrokkelen maar hoe het nu moet worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef VacaLoca het volgende:
Hoewel er series bestaan waarbij er voor een rol ineens een andere acteur/actrice werd gebruikt, denk ik niet dat er bij Two and a Half Men het gewoon verder gaat en ineens Ashton in de rol van Charlie daar in het Beach House zit alsof er niets gebeurd is.
Het zal wel verder gaan met dat Charlie eerst vermist is en dat er nog niet te snel paniek is want met zijn lifestyle kan ie overal zijn. En dat dan blijkt dat ie overleden is door iets heel lomps als met zn dronken kop van een hoge brug afgevallen te zijn. Iig een manier tekenend voor zn lifestyle.
En dat er na rouwperiode die kort behandeld wordt in de serie, met een humorvolle begrafenis, er dan een testament opduikt, eentje die ie ooit met een dronken kop heeft opgesteld, waarin hij het beach house nalaat aan een of andere gare neef; Ashton Kutcher.
Alan komt er, direct of na hoop gedoe, nog bij in te wonen met Jake nog geregeld over de vloer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |