Ga EastEnders kijken, jongen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik had liever een lijstje met series die nog doorgaan.
SGU word niet gecancelt. Geen een show word het hele jaar uitgezonden, behalve het nieuws.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Waarom, Waarom, Waarom wordt alles gecanceld net nu het goed wordt
Bijna alweer vergeten, maar die ga ik wel weer volgen. Ik vind het erger dat Caprica is gecancelled dan dat SGU nu ophoudt.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, we hebben V ook nog. 4 januari 2011 weer een nieuwe aflevering.
[ afbeelding ]
omnomnom
Als het alleen via Twitter bekend gemaakt is stelt het niks voor. Een paar weken terug was er ook een Twitterbericht dat de schrijvers van the Walking Dead ontslagen waren. Klopte geen bal van. Als het -echt- gecancelt is is er ook wel een normaal persbericht rondgestuurd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:06 schreef Haijo het volgende:
SGU wordt wel degelijk gecancelled. Was laatst bekend gemaakt via Twitter.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef Bart het volgende:
http://www.deadline.com/2010/12/syfy-cancels-stargate-universe/
Als het op de Syfy twitter feed al wordt aangekondigd, dan is het 100% correct...quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als het alleen via Twitter bekend gemaakt is stelt het niks voor. Een paar weken terug was er ook een Twitterbericht dat de schrijvers van the Walking Dead ontslagen waren. Klopte geen bal van. Als het -echt- gecancelt is is er ook wel een normaal persbericht rondgestuurd.
En dan nog lijkt het me eerder een stunt om mensen in de lente weer aan het kijken te krijgen. Tenzij ze een nieuwe Stargate serie aankondigen ga ik er gewoon vanuit dat er een seizoen 3 komt eigenlijk.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef Bart het volgende:
http://www.deadline.com/2010/12/syfy-cancels-stargate-universe/
Star Trek DS9quote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef marcel-o het volgende:
neeee!!![]()
Als k klaar ben met Sg1 maar met Dr Who beginnen dan![]()
time travel![]()
of een leven beginnen
k heb nu gezien
Startrek Voyager
Startrek Enterprise
Stargate Atlantis (2x)
Lost (met een K.U.T einde!! )
nu SG1
elke dag zo'n 2 eps
Anders iemand nog ideeėn van series om te kijken.
BSG vind ik niks iig
Blood & Chrome, was da?
Eerst 10 seizoenen, toen de spinoff 5 seizoenen, daarna een spinoff 2 seizoenen... Zie jij ook de stijgende lijn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:08 schreef Ugjerke het volgende:
Zal vast niet het einde van Stargate zijn.
D'r staan toch nog wat films geplandquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:16 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Eerst 10 seizoenen, toen de spinoff 5 seizoenen, daarna een spinoff 2 seizoenen... Zie jij ook de stijgende lijn?
Die staan al vrij lang gepland...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
D'r staan toch nog wat films gepland
Je ziet het te simpel. Je moet niet alleen kijken naar de hoeveelheid seizoenen maar ook wat die opgebracht hebben en hoe populair die waren. De 5 Atlantis seizoenen liepen ontzettend goed en hadden stabiele kijkcijfers. En die liep ook nog deels samen met SG-1. De enige reden waarom die gestopt is is omdat het te duur werd om dezelfde club acteurs bij elkaar te houden zonder hetzelfde kunstje te flikken als bij seizoen 9 en 10 van SG-1. De enige serie die tot nu toe gecancelt is vanwege lage kijkcijfers is Universe.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:16 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Eerst 10 seizoenen, toen de spinoff 5 seizoenen, daarna een spinoff 2 seizoenen... Zie jij ook de stijgende lijn?
De Atlantis film is nog nauwelijks echt aan gewerkt, er is niet een schatting van de releasedatum. De nieuwe SG-1 film moet in 2011 uitkomen. Dat moet voornamelijk een Jack O'Neill film worden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef Mirel het volgende:
Gepland is een sterk woord. De Atlantis film zou er allang moeten zijn.
ze zender liever dinoshark versus giant octopus uitquote:Op zondag 19 december 2010 05:16 schreef Henno het volgende:
Godverdomme. Het is toch gewoon een science fiction zender, ZEND DAN OOK SCI-FI uit zoals SGU. Ik wil geen blije fantasy rotzooi met tovenaars en elfjes... Sanctuary zit net op de grens van wat acceptabel is (laatste seizoen daarvan is tot dusver wel ok).
Oftewel dat wordt een einde met een cliffhanger, en vervolgens misschien nog een matige wrap-up film met een onbevredigend einde a la Ark Of Truth. Kutzooi.
Dat dusquote:Op zondag 19 december 2010 05:16 schreef Henno het volgende:
Godverdomme. Het is toch gewoon een science fiction zender, ZEND DAN OOK SCI-FI uit zoals SGU. Ik wil geen blije fantasy rotzooi met tovenaars en elfjes... Sanctuary zit net op de grens van wat acceptabel is (laatste seizoen daarvan is tot dusver wel ok).
Oftewel dat wordt een einde met een cliffhanger, en vervolgens misschien nog een matige wrap-up film met een onbevredigend einde a la Ark Of Truth. Kutzooi.
Die oude, dikke kerel? En dat vind jij tof? Serieus?quote:Op zondag 19 december 2010 03:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De Atlantis film is nog nauwelijks echt aan gewerkt, er is niet een schatting van de releasedatum. De nieuwe SG-1 film moet in 2011 uitkomen. Dat moet voornamelijk een Jack O'Neill film worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |