'Vanavond' wordt er in de VS nog 1 uitgezonden, daarna geen data meer bekend, dus ik vermoed van wel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:17 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik las dat er voor House MD een winterstop is. Is dat ook het geval voor SG Universe?
en het is een cliffhanger ook deel 1 van resurgance ben benieuwd!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
'Vanavond' wordt er in de VS nog 1 uitgezonden, daarna geen data meer bekend, dus ik vermoed van wel.
ik hebbem al via nieuwsgroepen gewoon ?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:44 schreef RoyVi het volgende:
Is de nieuwe ep al ergens te downloaden? Ik kon hem niet vinden op EZTV
41 minuten geleden was het erop gezet. Je had het net gemist!quote:Op woensdag 1 december 2010 08:44 schreef RoyVi het volgende:
Is de nieuwe ep al ergens te downloaden? Ik kon hem niet vinden op EZTV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Anubis: "YOU WILL KNEEL BEFORE YOUR GOD!"quote:Op maandag 29 november 2010 22:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het stiekum wel voor me ja...![]()
Volgens mij werd hij gered voordat hij dood ging en tijdens de aflevering is hij ook niet overleden.quote:Op donderdag 2 december 2010 03:25 schreef SillyWalks het volgende:
Leefde die ene laatste gast van vorige aflevering nou nog?
Maar ik heb hem in de laatste aflevering niet gezien. Of heb ik niet goed opgelet?quote:Op donderdag 2 december 2010 05:40 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij gered voordat hij dood ging en tijdens de aflevering is hij ook niet overleden.
I pity the fool with a snake in the head!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:22 schreef Henno het volgende:
[..]
Anubis: "YOU WILL KNEEL BEFORE YOUR GOD!"
Teal'c: "Shut up fool!"
Toen er nog niemand aan boord was was er geen reden om uit FTL te gaan behalve om bij te laden in een ster.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:52 schreef Cerbie het volgende:
Voor een gigantisch Lantean schip dat tussen sterrenstelsel reist is 'ie wel erg squishy trouwensDat dat ding niet allang opgeblazen is in de miljoenen jaren hiervoor.
Dat stukje uitleg heb ik gemist, ik dacht dat 'ie sowieso elke 12 uur uit FTL moest om af te koelen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:58 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Toen er nog niemand aan boord was was er geen reden om uit FTL te gaan behalve om bij te laden in een ster.
Dat stukje heb ik dan juist weer gemist.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat stukje uitleg heb ik gemist, ik dacht dat 'ie sowieso elke 12 uur uit FTL moest om af te koelen.
Dat was idd Sky One, maar toen met SGA was dat een of ander Canadees kanaal.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:47 schreef NotYou het volgende:
Is er geen andere (Engelse) omroep die de uitzendingen een stuk eerder hervat zoals dat vroeger ook ging met SG1/SGA?
V 2009quote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef marcel-o het volgende:
neeee!!![]()
Als k klaar ben met Sg1 maar met Dr Who beginnen dan![]()
time travel![]()
of een leven beginnen
k heb nu gezien
Startrek Voyager
Startrek Enterprise
Stargate Atlantis (2x)
Lost (met een K.U.T einde!! )
nu SG1
elke dag zo'n 2 eps
Anders iemand nog ideeën van series om te kijken.
BSG vind ik niks iig
http://www.imdb.com/title/tt1704292/quote:Blood & Chrome, was da?
Welnee, we hebben V ook nog. 4 januari 2011 weer een nieuwe aflevering.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ruk!ook al.....resteert Blood & Chrome eind volgende jaar als enige echte SF serie
Wat je opsomt zijn bijna allemaal gestopt....quote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
V 2009
Dollhouse
The Mentalist
The 4400
24
Terminator: The Sarah Connor Chronicles
The Walking Dead
Dexter
Prison Break
Heroes
Flashforward
Jericho
En als je een vrouw/vriendin/verloofde hebt, dan zijn deze wel aan te raden:
Grey's Anatomy
Private Practice
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1704292/
Oh ja, dan zijn ze natuurlijk niet meer te bekijken. Dom van me.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat je opsomt zijn bijna allemaal gestopt....
Nee maar bijvoorbeeld Jericho en flashforward stopt zomaar ineens na 1 seizoen. Zit je er net een beetje in, komt er geen vervolg. Da's ook kut.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja, dan zijn ze natuurlijk niet meer te bekijken. Dom van me.
Jericho heeft door inzet van de fans anders nog een (kort) 2e seizoen gehad hoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee maar bijvoorbeeld Jericho en flashforward stopt zomaar ineens na 1 seizoen. Zit je er net een beetje in, komt er geen vervolg. Da's ook kut.
Zeg ik dat dan? Ja je bent best dom maar dat terzijde.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja, dan zijn ze natuurlijk niet meer te bekijken. Dom van me.
Babylon 5quote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef marcel-o het volgende:
neeee!!![]()
Als k klaar ben met Sg1 maar met Dr Who beginnen dan![]()
time travel![]()
of een leven beginnen
k heb nu gezien
Startrek Voyager
Startrek Enterprise
Stargate Atlantis (2x)
Lost (met een K.U.T einde!! )
nu SG1
elke dag zo'n 2 eps
Anders iemand nog ideeën van series om te kijken.
BSG vind ik niks iig
Blood & Chrome, was da?
Zeg ik dat jij dat zegt?quote:
Klopt helemaal hoor. Mensen die snel conclusies trekken zonder dat ze weten waar ze het over hebben, zijn echter nog veel dommer.quote:Ja je bent best dom maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |