Dat was idd Sky One, maar toen met SGA was dat een of ander Canadees kanaal.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:47 schreef NotYou het volgende:
Is er geen andere (Engelse) omroep die de uitzendingen een stuk eerder hervat zoals dat vroeger ook ging met SG1/SGA?
V 2009quote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef marcel-o het volgende:
neeee!!![]()
Als k klaar ben met Sg1 maar met Dr Who beginnen dan![]()
time travel![]()
of een leven beginnen
k heb nu gezien
Startrek Voyager
Startrek Enterprise
Stargate Atlantis (2x)
Lost (met een K.U.T einde!! )
nu SG1
elke dag zo'n 2 eps
Anders iemand nog ideeën van series om te kijken.
BSG vind ik niks iig
http://www.imdb.com/title/tt1704292/quote:Blood & Chrome, was da?
Welnee, we hebben V ook nog. 4 januari 2011 weer een nieuwe aflevering.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ruk!ook al.....resteert Blood & Chrome eind volgende jaar als enige echte SF serie
Wat je opsomt zijn bijna allemaal gestopt....quote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
V 2009
Dollhouse
The Mentalist
The 4400
24
Terminator: The Sarah Connor Chronicles
The Walking Dead
Dexter
Prison Break
Heroes
Flashforward
Jericho
En als je een vrouw/vriendin/verloofde hebt, dan zijn deze wel aan te raden:
Grey's Anatomy
Private Practice
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1704292/
Oh ja, dan zijn ze natuurlijk niet meer te bekijken. Dom van me.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat je opsomt zijn bijna allemaal gestopt....
Nee maar bijvoorbeeld Jericho en flashforward stopt zomaar ineens na 1 seizoen. Zit je er net een beetje in, komt er geen vervolg. Da's ook kut.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja, dan zijn ze natuurlijk niet meer te bekijken. Dom van me.
Jericho heeft door inzet van de fans anders nog een (kort) 2e seizoen gehad hoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee maar bijvoorbeeld Jericho en flashforward stopt zomaar ineens na 1 seizoen. Zit je er net een beetje in, komt er geen vervolg. Da's ook kut.
Zeg ik dat dan? Ja je bent best dom maar dat terzijde.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja, dan zijn ze natuurlijk niet meer te bekijken. Dom van me.
Babylon 5quote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef marcel-o het volgende:
neeee!!![]()
Als k klaar ben met Sg1 maar met Dr Who beginnen dan![]()
time travel![]()
of een leven beginnen
k heb nu gezien
Startrek Voyager
Startrek Enterprise
Stargate Atlantis (2x)
Lost (met een K.U.T einde!! )
nu SG1
elke dag zo'n 2 eps
Anders iemand nog ideeën van series om te kijken.
BSG vind ik niks iig
Blood & Chrome, was da?
Zeg ik dat jij dat zegt?quote:
Klopt helemaal hoor. Mensen die snel conclusies trekken zonder dat ze weten waar ze het over hebben, zijn echter nog veel dommer.quote:Ja je bent best dom maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |