quote:ik vind haar ook een valse kanariepietOp vrijdag 29 oktober 2010 21:36 schreef Lemming22 het volgende:
Jennifer![]()
Volgens mij ben ik de enige in Nederland die haar niks vindt.
quote:maar daar kan ik t niet mee oneens zijn tbhOp vrijdag 29 oktober 2010 21:36 schreef purmernoord het volgende:
ewbank gaat door, weet je van te voren
quote:nee hoor hier nog 1 die haar niet zo bijzonder vindOp vrijdag 29 oktober 2010 21:36 schreef Lemming22 het volgende:
Jennifer![]()
Volgens mij ben ik de enige in Nederland die haar niks vindt.
quote:Het is geen Hollands topmodel. Programma heet The voice of Holland. Het gaat hier om het zingen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:35 schreef fratsman het volgende:
Waar blijft meisje Ewbank, das tenminste nog een beetje leuk om te zien.
quote:dat vraag ik me ook afOp vrijdag 29 oktober 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Hoeveel hebben ze na die audities gedaan, dat ze zouden moeten zijn gegroeid?
quote:Welke John?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaat door omdat de jury bang is voor John?
quote:Geen idee... en als nog een keer iemand gaat zeggen dat iemand gegroeid is of niet gegroeid moet ikOp vrijdag 29 oktober 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Hoeveel hebben ze na die audities gedaan, dat ze zouden moeten zijn gegroeid?
quote:Ja tuurlijk, ze kijken echt niet naar het uiterlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is geen Hollands topmodel. Programma heet The voice of Holland. Het gaat hier om het zingen.
quote:Daarom... eigenlijk hadden ze niet tegen elkaar gemoetenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Dit word moeilijk.... Ik vind Myrthe wel erg goed...
quote:Ik vind Myrthe wel beter dan JenniferOp vrijdag 29 oktober 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom... eigenlijk hadden ze niet tegen elkaar gemoeten
quote:Roel is niet gegroeid.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
Geen idee... en als nog een keer iemand gaat zeggen dat iemand gegroeid is of niet gegroeid moet ik![]()
quote:Ik ook niet, maar al die favo's zijn al bekend die doorgaan...Op vrijdag 29 oktober 2010 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal niet zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |