quote:Hier is het goedkoper, dus toch maar hier gegaan.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik dacht dat je naar dat halfnaakte vrouwenkapsalon zou gaan.
quote:Dat is wel handig.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:30 schreef L.no het volgende:
OMG, ik hoef gewoon NIETS te doen meer.Ik kan op de knop 'open een nieuw deel' klikken en de hele OP staat er al..
quote:Dat is dan wel weer een faal.Ik ben alleen vergeten om de TT helemaal te wijzigen.
quote:Haha, oke dan.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het goedkoper, dus toch maar hier gegaan.
De TT.
quote:Je moet toch de lokale economie stimuleren.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het goedkoper, dus toch maar hier gegaan.
De TT.
quote:Dat heb ik hier dus gedaan.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet toch de lokale economie stimuleren.
quote:Die standaard PI's zijn awesome.
quote:Hoi!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:48 schreef DeRakker. het volgende:
100 dagen stage geregeld bij architecten bureau.
quote:hoiOp vrijdag 29 oktober 2010 12:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Die standaard PI's zijn awesome.
Hoe gaat het met je?
[..]
Hoi!
quote:Ik leef nogOp vrijdag 29 oktober 2010 12:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Die standaard PI's zijn awesome.
Hoe gaat het met je?
quote:Lekker lange stageOp vrijdag 29 oktober 2010 12:48 schreef DeRakker. het volgende:
100 dagen stage geregeld bij architecten bureau.
quote:Tof man.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik leef nog. Nu 32u per week aan 't afstuderen op een heel toffe plek
.
Et tu?
quote:ja het is mijn 4e stage, bij elkaar al zo 1.5-2 jaar stage gelopen in 4 jaar
quote:Tot nu toe heb ik nog helemaal niks gekregen, behalve wat natte zoenen en een klap voor m'n hoofd
quote:Pff, niet hard genoeg blijkbaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog helemaal niks gekregen, behalve wat natte zoenen en een klap voor m'n hoofd
quote:Hoe is't met de kop?
quote:Ach, dat is vast ook een manier om liefde aan te tonenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog helemaal niks gekregen, behalve wat natte zoenen en een klap voor m'n hoofd
quote:'sup
quote:
quote:Tak
quote:Skol!
quote:Hij hangt er nog aan!
quote:Je spoort nietOp vrijdag 29 oktober 2010 19:16 schreef CrazyAces het volgende:
Nog 10 weken stage.. ik verlang naar school echt
quote:Helaas ben ik het met je eens.. wie verlangt er nu naar school? Njah.. ik dus. Kan er ook aan liggen dat het winter word en ik geen zin heb om te fietsen
quote:Is je stage saai of verlang je terug naar de vele vrije tijd?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:21 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Helaas ben ik het met je eens.. wie verlangt er nu naar school? Njah.. ik dus. Kan er ook aan liggen dat het winter word en ik geen zin heb om te fietsen
quote:Dus je moet je wachten tot op zijn vroegst maandag?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:14 schreef Isdatzo het volgende:
Jonge jonge jonge. Dat DHL even snel aids krijgt. Ligt je pakketje eerst 3 dagen in Duitsland, ligt het daarna 2 dagen in Nederland en nou gaan ze het morgen ook niet eens bezorgen. Hoe moeilijk is 't nou.
Kutbedrijf.
DPD bezorgt wel gewoon binnen één dag vanuit Frankfurt. Dinsdag om 19.30 zending geaccepteerd, woensdag om 9.40 afgeleverd. Zo kan het dus ook. Fuck DHL.
quote:Het is meer het reizen naar stage toe, stage zelf is wel leuk.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is je stage saai of verlang je terug naar de vele vrije tijd?
In geval twee: Wen er alvast maar aan
quote:Hoever moet je dan reizen naar stage?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:18 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Het is meer het reizen naar stage toe, stage zelf is wel leuk.
quote:Half uur fiets, 1 uur trein. Dat is dan de terugreis, heenreis duurt treinen een half uur.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoever moet je dan reizen naar stage?
quote:Introdagen, in oktober?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef jna het volgende:
Zo, weer terug van introdagen met studie maar nog op tijd om Barty Hardy te feliciteren.
quote:Valt toch wel mee allemaal.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Half uur fiets, 1 uur trein. Dat is dan de terugreis, heenreis duurt treinen een half uur.
quote:Ja is ook zo, maar daar heb ik geen zin in s'ochtends vroeg en s'avonds na een dag stageOp vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Valt toch wel mee allemaal.
quote:Het went vanzelf.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:26 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar daar heb ik geen zin in s'ochtends vroeg en s'avonds na een dag stageMjah, mijn gezeik is niet boeiend, volgend onderwerp
quote:Maar nu eerst genieten van het weekend.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:28 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Dat is wss ook het ding, moet er aan wennen
quote:Zo is datOp vrijdag 29 oktober 2010 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar nu eerst genieten van het weekend.
quote:Morgeh, waarom de laatste x?Op zaterdag 30 oktober 2010 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgenvoorlopig de laatste keer
Dan moet het CDA en de VVD eerst gedoog steun gevenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:35 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Wintertijd word toch afgeschaft
Joah, maar luctor houdt nog steevast elk jaar een winterslaap.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:35 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
De T ook?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:35 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Jepsquote:
Ja, het duurde ff voor ik hem doorhadquote:
Ik moest ook de herhaling zienquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het duurde ff voor ik hem doorhad
Samequote:Op zondag 31 oktober 2010 00:47 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik moest ook de herhaling zienBen Match of the Day aan het kijken atm.
Iddquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:49 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Precies, bij de intro begint het al goed
Hoiquote:
Ja ligt eraan of ik thuis ben zaterdagavond of niet, meestal nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:04 schreef PieterBas het volgende:
Ik kijk het meestal zondag 's-morgens
Dankjewel tante Mashi!quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:25 schreef Tamashii het volgende:
Gefeliciteerd nog Bart!
Pfft, aankomende week word huiswerk-stagezoeken week.
Match of The Dayquote:
Beterschapquote:Op maandag 1 november 2010 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
OP stuk. Ja. I know.
Bevestiging van het koelblok op 't moederbord van m'n server is afgebroken.. even kijken hoe ik dat ga fixen. Kan een paar dagen duren want ik heb 't druk.
jup.quote:
Ja, dat is altijd naarquote:Op maandag 1 november 2010 19:14 schreef Isdatzo het volgende:
Is wel mooi kut, zal je zien dat 't OF klauwen met geld gaat kosten of zeeën van tijd.
Okquote:Op maandag 1 november 2010 22:47 schreef L.no het volgende:
OP, beterschap en sterkte.
Trouwens, Bart, die film over facebook was best wel vermakelijk.
[..]
jup.
quote:
Jammer manquote:
Idd, ik voel me nu net zwarte piet met een pepernoot in z'n bandquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Beterschap voor je fiets.![]()
en:
[ afbeelding ]
Hoe krijg je die 2u voor elkaar joh?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:15 schreef Skv het volgende:
Afgelopen nacht 2 uur geslapen, ben nu echt helemaal klaar voor de sloop. Waarom had ik ook alweer afgesproken om nog uit eten te gaan?
Het was 30 graden ofzo dus ik had mijn raam open gezet. Direct duizend muggen naar binnen. Toen een hele tijd bezig geweest die beesten kapot te slaan, maar ze bleven maar komen. Toen belde mijn vriendin nog op (die was wat aan de bezopen kant) en daarna wederom die teringmuggen. Toen was het 5 uur en zag ik de zon al voorzichtig om de hoek piepen.. Daarna toch nog even geslapen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe krijg je die 2u voor elkaar joh?
Snap je meteen waarom we alcohol dronken op onze eerste date.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Snap je meteen waarom we alcohol dronken op onze eerste date.
quote:
Ah, er leven toch nog mensen hierquote:
Daar ga ik sowieso niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:31 schreef PieterBas het volgende:
Net Jackass 3D gekeken... what the hell...
Veel kots en veel stront..
Ik moest echt moeite doen om zelf niet te kotsen...
Is ook de eerste talentenshow na Idols 1 die ik kijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef DjRex89 het volgende:
Net Voice of Holland gekeken, wat is dat toch 100000x beter dan al die andere talentenjachten!
Vond dat er deze keer wel wat dubieuze beslissingen genomen zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Is ook de eerste talentenshow na Idols 1 die ik kijkHeb 'm opgenomen dit keer.
Familie van Ewbank toch??quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vond dat er deze keer wel wat dubieuze beslissingen genomen zijnJennifer door
Ja maar dat die door is....quote:
Dit is de eerste talentenshow die ik echt volg.. Deze heeft tenminste kwaliteitquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:05 schreef Etcetera het volgende:
The Voice of Holland is wel tof
Volg het verder niet, maar is in elk geval iets waarbij ik niet zo wegzappen als ik het tegen zo komen op tv
Er is ook geen jokerquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:47 schreef Etcetera het volgende:
Dat zegt me dus alweer niets, die joker enzoMaar heb de auditie van Ben Saunders wel gezien. Daaamn
Ja je moet toch iets hequote:
Optredenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:47 schreef Bloempje. het volgende:
Gaat iemand nog iets leuks doen dit weekend?
Gisteren een erg gezellige koffieavond gehad, waren om half 4 thuisquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:47 schreef Bloempje. het volgende:
Moet zo basketballenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:47 schreef Bloempje. het volgende:
Morgen met een stel vrienden lunchen... en nog steeds geen afzeggersquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:47 schreef Bloempje. het volgende:
Klinkt ook heel smerigquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef Skv het volgende:
Ik was vanmiddag in Soweto en ging wat lokale producten proeven. O.a. koeienmaag gehad. Gadverdegadver zeg, wat ontzettend smerig is dat.
De rest was wel oké (lever, boerewors, kip en heel veel groente en rijst enzo).
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef DjRex89 het volgende:
Verloren![]()
Dus nu mn verdriet maar wegdrinken
Je plaatjes doen het nietquote:Op zondag 7 november 2010 17:35 schreef DjRex89 het volgende:
Mn basketbalshirt is bezorgd bij mn zusNu nog 2 maanden wachten tot ze weer in NL is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie hetquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 19:28 schreef Piles het volgende:
Ook niet zo heel gek toch, met al dat meubilair hier.
Ik ga alquote:
Zie OP.quote:
Ik heb geen economisch waarde meer, ik ben totaal afgeschrevenquote:Op zondag 7 november 2010 19:28 schreef Piles het volgende:
Ook niet zo heel gek toch, met al dat meubilair hier.
We missen jou gewoonquote:Op zondag 7 november 2010 19:12 schreef Piles het volgende:
Ik maar denken dat er iets mis was met m'n stats, maar het is echt zo dood hier
Goeie Mexicaanse griep gehad hier ofzo
quote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry dat het niet wederzijds is dan.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry dat het niet wederzijds is dan.
Gelukkig weten we hoe het echt zitquote:Op zondag 7 november 2010 21:11 schreef Bravebart het volgende:
Piles speelt hard to get! Ouwe playertEen eckte Zeeuw blijft het ook!
Beetje slecht geslapen en vandaag tot 18.00 lesquote:
Luxe ontbijtquote:Op maandag 8 november 2010 09:59 schreef The_Dean het volgende:
Wel goed
Lekker relax ontbijten met een Italiaanse bol kipsaté en emmers koffie
Best goed geslapen.
Heerlijk, die nachtdiensten, overdag lekker vrij
c1000 om de hoek, kost allemaal niksquote:Op maandag 8 november 2010 10:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luxe ontbijt![]()
Ik weet echt nog nie hoe ik het vandaag vol ga houden tot 18.00, dat wordt flink koffie drinken denk ik
*aaitquote:Op maandag 8 november 2010 11:46 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, is het eerste college herhaling van middelbare schoolstof, voor de mensen die geen N&G hebben gedaan, voor niks op tijd opgestaan![]()
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 8 november 2010 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Bah, brakke nacht. Ik zal nog eens op tijd gaan slapen
Niet zo zeurenquote:Op maandag 8 november 2010 11:46 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, is het eerste college herhaling van middelbare schoolstof, voor de mensen die geen N&G hebben gedaan, voor niks op tijd opgestaan![]()
Wat een eikels.quote:Op maandag 8 november 2010 12:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet zo zeurenIk betaal momenteel collegegeld omdat ik nog 3 cijfers moet krijgen
Dat doe je zelfquote:Op maandag 8 november 2010 12:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet zo zeurenIk betaal momenteel collegegeld omdat ik nog 3 cijfers moet krijgen
N&G is voor homo's en wijvenquote:Op maandag 8 november 2010 11:46 schreef Bravebart het volgende:
Idd, daarom heb ik NT er ook maar ff bij gedaanquote:Op maandag 8 november 2010 18:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
N&G is voor homo's en wijven!
[ afbeelding ] !
Wow.quote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, daarom heb ik NT er ook maar ff bij gedaan
Gefeliciteerd manquote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef jna het volgende:
W0000ttt w00000tt voldoendes voor m'n eerste 2 tentamens
Ja want ik kan zelf beslissen wanneer een docent iets nakijktquote:
Ik zou eisen dat ze er tempo achter zetten en je niet van plan bent om collegegeld te betalen door hun falen. Examencommissie enzoquote:Op maandag 8 november 2010 18:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja want ik kan zelf beslissen wanneer een docent iets nakijkt
quote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef jna het volgende:
W0000ttt w00000tt voldoendes voor m'n eerste 2 tentamens
Soms kan het écht aan de school liggen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou eisen dat ze er tempo achter zetten en je niet van plan bent om collegegeld te betalen door hun falen. Examencommissie enzo
Jeps, maar daar mag jij de dupe niet van wordenquote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Soms kan het écht aan de school liggen.
Klopt, maar soms heb je eenmaal geen keus. Ik kon me volgens herinneren dat ze hier eerder over gesproken heeft (over de cijfers) en wat ze gedaan heeft om het proberen te krijgen. Soms kan je niet simpel eisen en dat alles ineens goed komtquote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, maar daar mag jij de dupe niet van worden
ISDATZOOOquote:
Waarom is het raar? Die zijn juist voor dit soort dingen.quote:Op maandag 8 november 2010 20:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb mijn zinnen er op gezet dat het nu snel geregeld wordt. Maar het lijkt me raar om naar de examencommissie te stappen. Aan de andere kant: dit kost me een bak geld dat ik beter kan gebruiken, dus als het nog weken duurt ga ik dat denk ik maar eens doen inderdaad
Die heeft vast last van dezelfde storingquote:Op maandag 8 november 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
Ideaal. Dikke storingen en je kan je Engineer niet meer bereiken
Ik denk hetquote:Op maandag 8 november 2010 23:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die heeft vast last van dezelfde storing
Ja hoor, daar in het verre noorden dan?quote:
quote:
Ja goed hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja hoor, daar in het verre noorden dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:23 schreef L.no het volgende:
Ik heb een Mini Cooper gekregen van Dean met een Engelse vlag op de dak.Ik was bijna jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mini Coopersmet Union Jack op het dak
Me want that car!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Jouw smaak.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was bijna jaloers
Mini Coopersmet Union Jack op het dak
Me want that car!
Die spoiler.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:32 schreef DjRex89 het volgende:
Deze stond laatst bij ons in de straat, echt mega vet
[ afbeelding ]
Dat is stiekem vettenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:36 schreef DjRex89 het volgende:
En voor de liefhebber, deze stond er laatst ook
[ afbeelding ]
Oh dat vind ik ook wel leukquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:36 schreef DjRex89 het volgende:
En voor de liefhebber, deze stond er laatst ook
[ afbeelding ]
Collega van mij heeft zo eentje! Zal even foto zoeken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef Etcetera het volgende:
Doe mij maar die oude versie
[ afbeelding ]
Pssst: Aston Martin.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook wel leukAls je me vraagt welk merk/type, ik heb geen idee, maar hij ziet er nice uit
Damn itquote:
U mag door voor de wasmachine!quote:
Klopt!! Collega heeft hem ook nog grotendeels gerestaureerd. Hele onderkant is behandeld en dingen vervangen, en ook motorisch is hij weer zo goed als nieuw. Echt vet!quote:
Kun je mij dan ook helpen? Heb hier nog wat T1's staan waar ik op dit moment niet bepaald in pasquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:44 schreef L.no het volgende:
Daarom doe ik het op mijn manier,waaaay cheaper. Misschien krijg ik een nobelprijs als cadeau.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt!! Collega heeft hem ook nog grotendeels gerestaureerd. Hele onderkant is behandeld en dingen vervangen, en ook motorisch is hij weer zo goed als nieuw. Echt vet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAAAquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kun je mij dan ook helpen? Heb hier nog wat T1's staan waar ik op dit moment niet bepaald in pas
Met een Mini kan je gerust alles hoor...quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Me want
Mjah een Mini wordt voor mij een auto die ik ga kopen als ik ooit geld teveel hebMoet eerst maar eens sparen voor een 'gewone' auto.
Is goed.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kun je mij dan ook helpen? Heb hier nog wat T1's staan waar ik op dit moment niet bepaald in pas
quote:
Ja, maar ik wil een ouderwetse, en die zijn vaak vrij duur hequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met een Mini kan je gerust alles hoor...
Ik vind altijd wel een reden om hem te gebruiken. Al was het alleen maar om naar de wasstraat te rijdenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:52 schreef DjRex89 het volgende:
Trouwens ook wel vaag, ik heb al een maand een auto voor de deur staan die ik altijd kan gebruiken maar heb hem nog niet 1x gebruiktOok nog helemaal niet nodig gehad ofzo.
Ja maar hij is niet van mij en aan de andere kant ben ik wel bang dat er iets mee gebeurd.. Want als ik dat tegen mn zus moet gaan zeggen ook al is het niet mijn fout dan vergeeft ze dat me nooit meerquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vind altijd wel een reden om hem te gebruiken. Al was het alleen maar om naar de wasstraat te rijden
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil een ouderwetse, en die zijn vaak vrij duur heOm over het onderhoud nog maar niet te praten als ik wel een goedkope vindt.
Maar goed, wie weetAls ik genoeg geld heb, en ineens een Mini tegenkom die in goede staat is
Het is je zus, dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar hij is niet van mij en aan de andere kant ben ik wel bang dat er iets mee gebeurd.. Want als ik dat tegen mn zus moet gaan zeggen ook al is het niet mijn fout dan vergeeft ze dat me nooit meer
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar hij is niet van mij en aan de andere kant ben ik wel bang dat er iets mee gebeurd.. Want als ik dat tegen mn zus moet gaan zeggen ook al is het niet mijn fout dan vergeeft ze dat me nooit meer
Mja maar ze heeft hem pas 3 maanden maar is vorige maand voor 3 maanden naar Amerika vertrokken. Daarnaast is het dr eerste eigen auto dus ze is er mega zuinig op. Maar ik mag hem dan wel weer zoveel gebruiken als ik wil nuquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een keer de bumper van m'n vriends auto eraf gereden, en hij was niet blij maar ook niet boos hoor. Het is uiteindelijk maar een stuk blik op wielen.
Wat voor auto is het?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja maar ze heeft hem pas 3 maanden maar is vorige maand voor 3 maanden naar Amerika vertrokken. Daarnaast is het dr eerste eigen auto dus ze is er mega zuinig op. Maar ik mag hem dan wel weer zoveel gebruiken als ik wil nuMaarja ik zou ook niet weten waarvoor hoor, ik heb alles hier wel in de buurt zitten.
Een Swift uit 2005quote:
Dan missen jullie een geniale TTquote:
Of je zegt 'dan hoeft niemand anders het nieuwe topic te maken dat doe ik welquote:
Dan zou ik hem ook laten staan inderdaadquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een Swift uit 2005Heb ergens wel een foto, echt een mooi ding.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Of je zegt 'dan hoeft niemand anders het nieuwe topic te maken dat doe ik wel'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |