quote:Hoever moet je dan reizen naar stage?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:18 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Het is meer het reizen naar stage toe, stage zelf is wel leuk.
quote:Half uur fiets, 1 uur trein. Dat is dan de terugreis, heenreis duurt treinen een half uur.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoever moet je dan reizen naar stage?
quote:Introdagen, in oktober?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef jna het volgende:
Zo, weer terug van introdagen met studie maar nog op tijd om Barty Hardy te feliciteren.
quote:Valt toch wel mee allemaal.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Half uur fiets, 1 uur trein. Dat is dan de terugreis, heenreis duurt treinen een half uur.
quote:Ja is ook zo, maar daar heb ik geen zin in s'ochtends vroeg en s'avonds na een dag stageOp vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Valt toch wel mee allemaal.
quote:Het went vanzelf.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:26 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar daar heb ik geen zin in s'ochtends vroeg en s'avonds na een dag stageMjah, mijn gezeik is niet boeiend, volgend onderwerp
quote:Maar nu eerst genieten van het weekend.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:28 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Dat is wss ook het ding, moet er aan wennen
quote:Zo is datOp vrijdag 29 oktober 2010 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar nu eerst genieten van het weekend.
quote:Morgeh, waarom de laatste x?Op zaterdag 30 oktober 2010 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgenvoorlopig de laatste keer
Dan moet het CDA en de VVD eerst gedoog steun gevenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:35 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Wintertijd word toch afgeschaft
Joah, maar luctor houdt nog steevast elk jaar een winterslaap.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:35 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
De T ook?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:35 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Jepsquote:
Ja, het duurde ff voor ik hem doorhadquote:
Ik moest ook de herhaling zienquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het duurde ff voor ik hem doorhad
Samequote:Op zondag 31 oktober 2010 00:47 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik moest ook de herhaling zienBen Match of the Day aan het kijken atm.
Iddquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:49 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Precies, bij de intro begint het al goed
Hoiquote:
Ja ligt eraan of ik thuis ben zaterdagavond of niet, meestal nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:04 schreef PieterBas het volgende:
Ik kijk het meestal zondag 's-morgens
Dankjewel tante Mashi!quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:25 schreef Tamashii het volgende:
Gefeliciteerd nog Bart!
Pfft, aankomende week word huiswerk-stagezoeken week.
Match of The Dayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |