quote:Misschien moet ik die maar ff ergens gaan scoren?<OfficialM1> RT @Xtreme_Xecuter: Holy Shit! Been watching @officialm1 challenge and Sarnavsky just scored the knockout of the century!! What a great card of fights!! WOW!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Misschien moet ik die maar ff ergens gaan scoren?
quote:Prachtige LP!Op donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Op de dag dat former MIddleweight contender Patrick Coté gecut wordt.
Op de dag dat Brazilian prospect Gabriel Gonzaga gecut wordt.
Op de dag dat UFC een merger aankondigd met WEC.
When one door closes, another opens..
en zo is het ook met topics
[Centraal] MMA #51 UFC/WEC
quote:Yep, voor mij had hij nog wel een gevecht verdiend maar voor de titel deed hij niet meer mee na vorige week.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gonzaga wel jammer ja, maar gewoon te ver gezakt als je eerlijk kijkt.
quote:Zal Victor dit tip meegeven als ik hem weer zie hehe.Op donderdag 28 oktober 2010 23:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daarom altijd je handjes hoog houden.
quote:Idd... maar ik ben des te meer verbaasd dat Yvel nog niet gecut is...Op vrijdag 29 oktober 2010 00:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Yep, voor mij had hij nog wel een gevecht verdiend maar voor de titel deed hij niet meer mee na vorige week.
En nog even een adoratie van mij voor de lapo uit #50:
quote:Thanks!Op donderdag 28 oktober 2010 23:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
quote:Dat zal eerdaags nog wel gebeuren toch? Hij kan gewoon niet mee op dat niveau, ik zou het heel vreemd vinden als die nog een keer in de UFC mag vechten. Ook niet eerlijk naar Gonzaga en Côté toe.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:47 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Idd... maar ik ben des te meer verbaasd dat Yvel nog niet gecut is...
quote:Ik vind het meer dan terecht dat Marc Stevens is gekozen. Kochecks firstpick en in alle opzichten gewoon beter dan Dane (lastpick).Op donderdag 28 oktober 2010 21:05 schreef Fokski het volgende:
Ik denk dat het een kwestie is van GSP die zich door Dana en Koscheck liet inpakken. Ik denk dat GSP hier het probleem heeft dat het Engels niet zijn eerste taal is. Het feit dat de kampioen totaal niet weet te bewegen dat er een van zijn team mee zou kunnen doen zegt genoeg en Dana stuurde er al naar door het om "skill" te gooien en het niet over rood of geel te hebben. Dat was in voorgaande jaren niet het geval, toen kregen bikkelaars eerder een kans dan degenen die nou op papier zogenaamd meer vaardigheden bezatten.
quote:Vind het toch maar raar. Dane heeft meer kans om te groeien in die korte tijd en als je zo in een choke rent dan lig je er gewoon uit. Ik vond het erg knap dat Dane een judo dude zo kon controleren.Op vrijdag 29 oktober 2010 03:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan terecht dat Marc Stevens is gekozen. Kochecks firstpick en in alle opzichten gewoon beter dan Dane (lastpick).
Als Dane zou terugkomen zou hij toch weer verliezen.
quote:Dat is echt geen KO van het jaar wat mij betreftOp donderdag 28 oktober 2010 23:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
Voor de liefhebbers... Heb in mijn DropBox een instructievideo van Fedor gezet! Wel leuk om te zien! Laat hem erin staan tot vrijdag!
Beste is rechtermuis en opslaan!
quote:Vind het niet eens een echte KO...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is echt geen KO van het jaar wat mij betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |