quote:Mijne ook niet maar zet een pc voor der neer en ze verandert in een hackerOp donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn moeder snapt niks van telefoons
quote:stamppot andijvie
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijne ook niet maar zet een pc voor der neer en ze verandert in een hacker
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef Graseter het volgende:
ROFLEINZPEDAALHAHA
HAHAH
HAHHA
HAHHA
HAHAA
HHAHA
AHHAH
quote:Hoi Bos
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef Graseter het volgende:
ROFLEINZPEDAALHAHA
HAHAH
HAHHA
HAHHA
HAHAA
HHAHA
AHHAH
quote:GrasetertOp donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef Graseter het volgende:
ROFLEINZPEDAALHAHA
HAHAH
HAHHA
HAHHA
HAHAA
HHAHA
AHHAH
quote:Andijvie kokenOp donderdag 28 oktober 2010 16:22 schreef Laysa het volgende:
ik ga lekker zo de spek uitbakken en de andijvie koken ( ja das niet mijn keus)
en ik doe makkelijk met puree...heb zo geen zin in schillen vandaag
quote:Vast welOp donderdag 28 oktober 2010 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Gaat wel erg rap, gaan we nog voor 31 december de 1000 halen? Of is dat niet aan de orde?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben al blij dat we andijvie eten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga serie kijken
Daarna schoonmama lief aankijken voor het eten
quote:PartyOp donderdag 28 oktober 2010 16:30 schreef Bellatrix het volgende:
700 ik trek een fles open vanavond.![]()
quote:Ik ben alvast begonnenOp donderdag 28 oktober 2010 16:30 schreef Bellatrix het volgende:
700 ik trek een fles open vanavond.![]()
quote:
quote:Pizza.Op donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef Avey het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten vanavondIemand een tip?
quote:
quote:Moet je nog boodschappen doen, of heb je al wel wat in huis?Op donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef Avey het volgende:
quote:Ik ga zo naar de winkelOp donderdag 28 oktober 2010 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet je nog boodschappen doen, of heb je al wel wat in huis?
quote:BabylijkjesOp donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef Avey het volgende:
quote:
quote:Je bent toch niet vegetarisch he. Anders zou ik gekruide aardappel partjes, Speklapjes en sperziebonen voorstellen.
quote:Maar ik wil iets koken
quote:Dan doe je de pizza in de pan.
quote:Dat klinkt nog niet eens zo gekOp donderdag 28 oktober 2010 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent toch niet vegetarisch he. Anders zou ik gekruide aardappel partjes, Speklapjes en sperziebonen voorstellen.
quote:Das bakken dus BAKKUS!Op donderdag 28 oktober 2010 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan doe je de pizza in de pan.
quote:Nooit gehoord van een kookpan?
quote:Ja, ik maak bijna nooit iets met aardappelsOp donderdag 28 oktober 2010 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, maar wat Bos zegt, lekker stukje vlees, aardappelen, groenten en misschien een salade.
quote:Je flikkert ze gewoon in de pan en bakt ze.Op donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, ik maak bijna nooit iets met aardappels
quote:Graag gedaanOp donderdag 28 oktober 2010 16:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat klinkt nog niet eens zo gekEn sperziebonen heb ik nog. Goede tip
quote:Dat weet ik, maar meer dat ik het gewoon altijd vergeet en dan maak ik weer iets met rijstOp donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je flikkert ze gewoon in de pan en bakt ze.
quote:Rijst vind ik kutter, ik haat iets koken.Op donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar meer dat ik het gewoon altijd vergeet en dan maak ik weer iets met rijst
quote:Nee die eet je rauw
quote:Ik heb een special rijstkokerOp donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rijst vind ik kutter, ik haat iets koken.Kan ik niet goed zien wat er gebeurt, bakken vind ik fijner. Ben ook een kookofoob hoor.
quote:Rijst is juist zo simpelOp donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rijst vind ik kutter, ik haat iets koken.Kan ik niet goed zien wat er gebeurt, bakken vind ik fijner. Ben ook een kookofoob hoor.
quote:Oja die bestaan ook.Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb een special rijstkokerLeuk apparaatje.
quote:Ooit op, maar ik vond het maar matig. Misschien lag het wel aan het recept, misschien aan de baby's. Misschien hadden we vers geplukte moeten nemen. Maar het smaakte een beetje papperig.
quote:Neen, ik heb een keer per ongeluk rijstepap gemaakt, ook lekker, maar niet met sate en wokgroente.
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neen, ik heb een keer per ongeluk rijstepap gemaakt, ook lekker, maar niet met sate en wokgroente.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neen, ik heb een keer per ongeluk rijstepap gemaakt, ook lekker, maar niet met sate en wokgroente.
quote:Pluk jij ze? Mijne komen gewoon uit een kut.Op donderdag 28 oktober 2010 16:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ooit op, maar ik vond het maar matig. Misschien lag het wel aan het recept, misschien aan de baby's. Misschien hadden we vers geplukte moeten nemen. Maar het smaakte een beetje papperig.
quote:Ja.Op donderdag 28 oktober 2010 16:49 schreef Avey het volgende:
[..]
En dat trauma weerhoudt je er van om het weer te proberen?
quote:Ja dan zijn ze niet meer vers! Je moet ze uit de baarmoederplukken!Op donderdag 28 oktober 2010 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pluk jij ze? Mijne komen gewoon uit een kut.
quote:Wil je er over praten?
quote:Kusje op je baarmoederhals.Op donderdag 28 oktober 2010 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dan zijn ze niet meer vers! Je moet ze uit de baarmoederplukken!
quote:Nou deze rijstfobie heeft me echt kapot gemaakt. Ik kan niet meer naar Aziatische landen, sla elke Aziaat tegen z'n bek en mijn bridge avondje is ook weg door dit.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou deze rijstfobie heeft me echt kapot gemaakt. Ik kan niet meer naar Aziatische landen, sla elke Aziaat tegen z'n bek en mijn bridge avondje is ook weg door dit.
quote:Beschrijf je gevoelens kijkend naar dit plaatje:Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou deze rijstfobie heeft me echt kapot gemaakt. Ik kan niet meer naar Aziatische landen, sla elke Aziaat tegen z'n bek en mijn bridge avondje is ook weg door dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:53 schreef Avey het volgende:
[..]
Beschrijf je gevoelens kijkend naar dit plaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Juist, laat de frustratie eruit
quote:
quote:Kut.Op donderdag 28 oktober 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb m'n camera voor de BEER klaar liggen, batterijen op
quote:Voordat ik daarmee wat gemaakt heb met een hond die de deur uitvliegt is de BEER al ontsnapt denk ik
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb m'n camera voor de BEER klaar liggen, batterijen op
quote:Jammer. Morgen maar weer bestellen.Op donderdag 28 oktober 2010 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voordat ik daarmee wat gemaakt heb met een hond die de deur uitvliegt is de BEER al ontsnapt denk ik
quote:Ik geef het stokje door aan C_A en haar man, en daarna ga ik het weer proberenOp donderdag 28 oktober 2010 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jammer. Morgen maar weer bestellen.
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voordat ik daarmee wat gemaakt heb met een hond die de deur uitvliegt is de BEER al ontsnapt denk ik
quote:
quote:HAHHAHHA INBRABANT IS HET DROOG.
quote:Eet smakelijk Bellachickie
quote:Behalve in je broekje HAHAHA HAHAHAHAH loleinz!11!Op donderdag 28 oktober 2010 17:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HAHHAHHA INBRABANT IS HET DROOG.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HAHHAHHA INBRABANT IS HET DROOG.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Behalve in je broekje HAHAHA HAHAHAHAH loleinz!11!
quote:ach gossie
quote:hier schijnt het zonnetje
quote:
quote:Ik was aan het stofzuigen
quote:Als ik zuig altijd
quote:Ik zuig je zaterdag wel
quote:
quote:Zal ik Prosecco meenemen?
quote:Ik moet nog beginnen
quote:Ik heb een fles gekocht, ook een fles red wodka en jillz.
quote:Oke ik haal ook nog wel een en ander, lekkere breezah nog anders sletjen?Op donderdag 28 oktober 2010 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb een fles gekocht, ook een fles red wodka en jillz.Dus komt goed.
quote:Op der nek, al het bloed uit haar vaten, jeweetzzz
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik haal ook nog wel een en ander, lekkere breezah nog anders sletjen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Op der nek, al het bloed uit haar vaten, jeweetzzz
quote:MooiOp donderdag 28 oktober 2010 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, zuip zowat alles.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden honger![]()
Dus dadelijk alvast maar koffie
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden honger![]()
Dus dadelijk alvast maar koffie
quote:Ik had helemaal paniek enzulks
quote:Ik maakte een grapjeOp donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat fok het niet deed???
ik dacht dat het aan IE lag
quote:Dat was ook een logische verklaring geweest.Op donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat fok het niet deed???
ik dacht dat het aan IE lag
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was ook een logische verklaring geweest.
IE.
quote:LeukOp donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef JJH het volgende:
Morgenavond bij dit feestje rijden.
http://www.megapiratenfestijn.nl/newsite/index.php
Ik weet nog niet wat ik er van moet verwachten, vorig jaar was het wel geslaagd.
quote:Ja maar jij kon ook niet, dus niet logischOp donderdag 28 oktober 2010 17:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was ook een logische verklaring geweest.
IE.
quote:Hahaha, pokemon-meester humor!
quote:ik probeerde het al op mijn aaaifoon...Op donderdag 28 oktober 2010 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jij kon ook niet, dus niet logisch
quote:Nee, want ik heb chrome.Op donderdag 28 oktober 2010 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jij kon ook niet, dus niet logisch
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope, mijn schuld. Ik zat te kloten.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, opruiming in de sourcecode. Had een verwijzing verkeerd gezet, wat effect had op alle pagina's en procedures waarin SML geparsed werd.
quote:Wees blij. Nu is de sourcecode weer opgeruimd.Op donderdag 28 oktober 2010 17:50 schreef JJH het volgende:
Het was trouwens die vuige Breuls!
[..]
[..]
quote:Niets fijner dan een opgeruimde sourcecodeOp donderdag 28 oktober 2010 17:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wees blij. Nu is de sourcecode weer opgeruimd.
quote:Schoonmaken doe je met een doekje, niet met een moker! Alles aan diggelen!Op donderdag 28 oktober 2010 17:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wees blij. Nu is de sourcecode weer opgeruimd.
quote:Wel als je als devver iets moet zoeken ja.Op donderdag 28 oktober 2010 17:51 schreef Avey het volgende:
[..]
Niets fijner dan een opgeruimde sourcecode
quote:FOk was even een paar minuten stuk.Op donderdag 28 oktober 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
Huh mijn laatste post is nooit doorgekomen
Ik vroeg "wie gaan er zaterdag allemaal naar die mini-meet" ?
quote:Ik niet, ik heb er vaag wat over gelezen, dus weet niet waar hoe en wat. Daarnaast speelt PSV thuis tegen Twente en die wedstrijd wil ik niet missen..Op donderdag 28 oktober 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:Ik niet.Op donderdag 28 oktober 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:
quote:
quote:Ik wil wel maar beter van nietOp donderdag 28 oktober 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil wel maar beter van niet
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb m'n gezicht in plooi gehouden toen de BezorgBeer voor de deur stond
quote:Uiteraard
quote:Hel-din!Op donderdag 28 oktober 2010 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Werk ze en rij voorzichtigOp donderdag 28 oktober 2010 18:00 schreef JJH het volgende:
En nu ga ik afsluiten en aan het werk. Tot later.
quote:Werkze J.Op donderdag 28 oktober 2010 18:00 schreef JJH het volgende:
En nu ga ik afsluiten en aan het werk. Tot later.
quote:3 weekenden achter klaar zuipen en laat naar bed is niet goed voor mijOp donderdag 28 oktober 2010 17:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Licht me eens even bij/op/in!
quote:Maar zuipen is niet verplicht heOp donderdag 28 oktober 2010 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 weekenden achter klaar zuipen en laat naar bed is niet goed voor mijals het vrijdag was geweest dan had ik wel gekomen
dan had ik 2 dagen om brak te zijn
En ik moet misschien werken op een halloween feest wat me 100 euro oplevert
quote:
quote:Je hebt gezopen?
quote:
quote:Direct van de tap? En zo ja, wiens kraantje?
quote:Lekker gezellig iedereen bezopen en stoned. Zit ik daar met mijn pikkapoeliegezichtje
quote:
quote:Dat is nogal onzin, je kunt best lol hebben als je jezelf niet kapotzuipt hoorOp donderdag 28 oktober 2010 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker gezellig iedereen bezopen en stoned. Zit ik daar met mijn pikkapoeliegezichtje
Nee op feestjes moet er gezopen worden
quote:Graseter.Op donderdag 28 oktober 2010 18:08 schreef Graseter het volgende:
Het is op wielen, rookt en schreeuwt, rara?
quote:Ik hoor je het zo zeggen, klinkt ookOp donderdag 28 oktober 2010 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
Oh NomNomNom wat heb ik lekker gegeten
quote:Nee maar als iedereen om me heen bezopen is, en jij bent de enige nuchtereOp donderdag 28 oktober 2010 18:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat is nogal onzin, je kunt best lol hebben als je jezelf niet kapotzuipt hoor
quote:Is die beer echt zo goed dan?Op donderdag 28 oktober 2010 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
Oh NomNomNom wat heb ik lekker gegeten
quote:Waarom moet je nuchter of bezopen zijn? Er is een middenweg hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar als iedereen om me heen bezopen is, en jij bent de enige nuchteresorry maar dat is niks voor mij. Ik drink nou eenmaal graag een biertje of wijntje. En als ik zeg, ik ga maar blijf nuchter, dan weet ik zeker dat ik wat naar binnen giet
quote:Als je bezopen bent heb je 2 middenwegen!Op donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom moet je nuchter of bezopen zijn? Er is een middenweg hoor.
quote:Ik bestel eik nooit eten, dus ik geniet nu wel van een frietje en kaasjes en zulks
quote:Sowieso ben ik nooit bezopen, maar ik heb wel eens dat ik als enige nuchter ben en dat is wel minder leuk ja.Op donderdag 28 oktober 2010 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar als iedereen om me heen bezopen is, en jij bent de enige nuchteresorry maar dat is niks voor mij. Ik drink nou eenmaal graag een biertje of wijntje. En als ik zeg, ik ga maar blijf nuchter, dan weet ik zeker dat ik wat naar binnen giet
quote:symph
quote:Hallotjes
quote:Ciaotjes Bellabips
quote:Ik bestel ook bijna nooit eten. Kook meestal zelf en ongeveer 1 keer in de 2 weken een magnetron of ovenmaaltijd zoals pizza of lasagne.Op donderdag 28 oktober 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bestel eik nooit eten, dus ik geniet nu wel van een frietje en kaasjes en zulks
quote:Als je kneiterdronken bent en tussen twee mannen ligt gesandwicht dan heb je de geile middenweg gevonden!Op donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom moet je nuchter of bezopen zijn? Er is een middenweg hoor.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je kneiterdronken bent en tussen twee mannen ligt gesandwicht dan heb je de geile middenweg gevonden!
[..]
Als je kneiterdronken bent en tussen twee mannen ligt gesandwicht dan heb je de geile middenweg gevonden!
quote:Leuk dat je veel zelf kookt BosOp donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bestel ook bijna nooit eten. Kook meestal zelf en ongeveer 1 keer in de 2 weken een magnetron of ovenmaaltijd zoals pizza of lasagne.
Ik ben wel laatst naar de snackbar geweest, maar dat kwam eigenlijk door de housewarming dat we zo min mogelijk afwas wilde hebben, omdat we nog wat moesten voorbereiden..
quote:En balen als je knetter dronken de laatste wagon bent van de homo-trein als meiske!Op donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:gewoon zorgen dat je de polonaise aanvoertOp donderdag 28 oktober 2010 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En balen als je knetter dronken de laatste wagon bent van de homo-trein als meiske!
quote:Eigenlijk vooral op Bella
quote:Dit lees ik nog.
quote:Het gaat uiteindelijk allemaal om persoonlijkheid toch?Op donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit lees ik nog.Maar je hebt me nog niet gezien.
!
quote:Gedeeltelijk.Op donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef Avey het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk allemaal om persoonlijkheid toch?
quote:Dank je, ik ben ook nooit dronken. Wel aangeschoten, ik weet altijd wat ik doe en ik kan altijd me bed vinden.Op donderdag 28 oktober 2010 18:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik nooit bezopen, maar ik heb wel eens dat ik als enige nuchter ben en dat is wel minder leuk ja.
quote:Ach er komt wel weer een meet, ik zal proberen daar bij te zijnOp donderdag 28 oktober 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gedeeltelijk.Maar dat is het belangrijkste ja.
[..]
quote:Tis toch goed moppieOp donderdag 28 oktober 2010 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je, ik ben ook nooit dronken. Wel aangeschoten, ik weet altijd wat ik doe en ik kan altijd me bed vinden.
Ik snap ook niet wat het probleem is bij avey? Ik kom niet omdat ik weet dat het laat word en omdat ik graag wat drinken het is ook niet naast de deur, dus ben ik ook weer laat thuis zondag
en dat 3 weekenden achter elkaar... Geen goed plan als ik alleen maar de zondag heb om brak te zijn
quote:Omdat ik er een hekel aan heb als mensen zeggen dat je alleen maar of nuchter of bezopen kunt zijnOp donderdag 28 oktober 2010 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat het probleem is bij avey?
quote:Ja, de vrouwen vallen voor me om mijn persoonlijkheid?Op donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef Avey het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk allemaal om persoonlijkheid toch?
quote:VroegOp donderdag 28 oktober 2010 18:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Omdat ik er een hekel aan heb als mensen zeggen dat je alleen maar of nuchter of bezopen kunt zijnGewoon een paar drankjes en dan vroeg naar huis is toch ook gewoon een optie?
quote:Anderhalf uur van huis vandaan?Op donderdag 28 oktober 2010 18:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Omdat ik er een hekel aan heb als mensen zeggen dat je alleen maar of nuchter of bezopen kunt zijnGewoon een paar drankjes en dan vroeg naar huis is toch ook gewoon een optie?
quote:Stil jij
quote:Als ik ga dan rij ik met iemand mee die niet op tijd naar huis gaatOp donderdag 28 oktober 2010 18:28 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:JoahOp donderdag 28 oktober 2010 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Tis toch goed moppie![]()
![]()
Binnenkort gewoon weer een vrijdagmeet met zijn tweetjes
quote:Ja ik te vaakOp donderdag 28 oktober 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
Maar C_A ik snap wat je bedoelt, ik ben wel eens de BOB
quote:Uiteraard, iedereen wat dat aangaat
quote:trage reactie....Op donderdag 28 oktober 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil wel maar beter van niet
quote:Dat zal allemaal wel, ging mij alleen om de insinuatie dat je per se bezopen moet zijn. Wat jouw situatie verder is zal me worst wezen, daar gaat het niet omOp donderdag 28 oktober 2010 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik ga dan rij ik met iemand mee die niet op tijd naar huis gaaten ik loop ook niet zo graag alleen op Rotterdam centraal
dat jij dat fijn vind ok, maar ik pas daar voor
quote:Mooi bij mij thuis danOp donderdag 28 oktober 2010 18:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
trage reactie....
Zou best graag willen, maar dat gaat hier geheid niet goed vallen, zie vorige keer.
Over een week of wat kan ik wel weer iets recht praten
quote:Hoe ben je daar achter gekomen?Op donderdag 28 oktober 2010 18:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik rijd slechter nuchter dan onder invloed.
quote:Nee maar als je de situatie niet kent kun je ook niet oordelenOp donderdag 28 oktober 2010 18:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, ging mij alleen om de insinuatie dat je per se bezopen moet zijn. Wat jouw situatie verder is zal me worst wezen, daar gaat het niet om
quote:Nee, maar zo gemaakt
quote:Ik oordeel ook niet over de situatie. Alleen over die beweringOp donderdag 28 oktober 2010 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar als je de situatie niet kent kun je ook niet oordelen
quote:Bezopen is een uitdrukking, niet perse dat het zo is, maar ze rijdt niet onder invloed, ook niet 2 glaasjes en ook niet alleen met de trein dusOp donderdag 28 oktober 2010 18:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik oordeel ook niet over de situatie. Alleen over die bewering
quote:Dat kan prima, maar dat wil alleen niet zeggen dat het een wel overwogen oordeel is. Ik vind ook van alles zonder exact het fijne ervan te weten.Op donderdag 28 oktober 2010 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar als je de situatie niet kent kun je ook niet oordelen
quote:Ja maar jijOp donderdag 28 oktober 2010 18:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan prima, maar dat wil alleen niet zeggen dat het een wel overwogen oordeel is. Ik vind ook van alles zonder exact het fijne ervan te weten.
quote:misschien een hintOp donderdag 28 oktober 2010 18:34 schreef Laysa het volgende:
Wat is dat toch met katten...dat ze eerst gaan vreten, daarna door je huis rauzen () als een gek. blijkbaar misselijk worden ervan en dan het blijkbaar nodig vinden om heel zachtjes te kotsen op de vensterbank, waar je pas achter komt als de gordijnen dicht moeten
quote:klopt, een snelle mening is ook een meningOp donderdag 28 oktober 2010 18:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan prima, maar dat wil alleen niet zeggen dat het een wel overwogen oordeel is. Ik vind ook van alles zonder exact het fijne ervan te weten.
quote:Dat heeft er niets mee te makenOp donderdag 28 oktober 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Bezopen is een uitdrukking, niet perse dat het zo is, maar ze rijdt niet onder invloed, ook niet 2 glaasjes en ook niet alleen met de trein dus
quote:heb je der zo'n teringzooi van gemaakt
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, een snelle mening is ook een mening
quote:eet ze
quote:neejoh, al kids opgehaald, boodschappen gedaan, en gekookt
quote:ciaoOp donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef Bos81 het volgende:
En naar het autistencafe , tot later vanavond.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef Bos81 het volgende:
quote:Dit dusOp donderdag 28 oktober 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Bezopen is een uitdrukking, niet perse dat het zo is, maar ze rijdt niet onder invloed, ook niet 2 glaasjes en ook niet alleen met de trein dus
quote:druk baasjeOp donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neejoh, al kids opgehaald, boodschappen gedaan, en gekookt
quote:Veel plezier BosOp donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef Bos81 het volgende:
quote:Lekker
quote:wanneer
quote:Horrormeet bij mij thuisOp donderdag 28 oktober 2010 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer
Bier, wijn en enge films
quote:Paranormal Activity 2 kijken
quote:Dat klinkt we lleuk.
quote:Wuut wat?Op donderdag 28 oktober 2010 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom je ook naar de horrormeet bij Kally
quote:Dat spelletjeOp donderdag 28 oktober 2010 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
Luchtbedjes mee... slaapzakken, zaklamplichten uit
Miauw ook meenemen... die is lekker snel bang....
quote:
quote:Geinspireerd door Glee?Op donderdag 28 oktober 2010 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nieuwe TT: Scary-Kally-Horror-Meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |