quote:Ik zuig je zaterdag wel
quote:
quote:Zal ik Prosecco meenemen?
quote:Ik moet nog beginnen
quote:Ik heb een fles gekocht, ook een fles red wodka en jillz.
quote:Oke ik haal ook nog wel een en ander, lekkere breezah nog anders sletjen?Op donderdag 28 oktober 2010 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb een fles gekocht, ook een fles red wodka en jillz.Dus komt goed.
quote:Op der nek, al het bloed uit haar vaten, jeweetzzz
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik haal ook nog wel een en ander, lekkere breezah nog anders sletjen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Op der nek, al het bloed uit haar vaten, jeweetzzz
quote:MooiOp donderdag 28 oktober 2010 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, zuip zowat alles.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden honger![]()
Dus dadelijk alvast maar koffie
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden honger![]()
Dus dadelijk alvast maar koffie
quote:Ik had helemaal paniek enzulks
quote:Ik maakte een grapjeOp donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat fok het niet deed???
ik dacht dat het aan IE lag
quote:Dat was ook een logische verklaring geweest.Op donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat fok het niet deed???
ik dacht dat het aan IE lag
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was ook een logische verklaring geweest.
IE.
quote:LeukOp donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef JJH het volgende:
Morgenavond bij dit feestje rijden.
http://www.megapiratenfestijn.nl/newsite/index.php
Ik weet nog niet wat ik er van moet verwachten, vorig jaar was het wel geslaagd.
quote:Ja maar jij kon ook niet, dus niet logischOp donderdag 28 oktober 2010 17:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was ook een logische verklaring geweest.
IE.
quote:Hahaha, pokemon-meester humor!
quote:ik probeerde het al op mijn aaaifoon...Op donderdag 28 oktober 2010 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jij kon ook niet, dus niet logisch
quote:Nee, want ik heb chrome.Op donderdag 28 oktober 2010 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jij kon ook niet, dus niet logisch
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope, mijn schuld. Ik zat te kloten.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, opruiming in de sourcecode. Had een verwijzing verkeerd gezet, wat effect had op alle pagina's en procedures waarin SML geparsed werd.
quote:Wees blij. Nu is de sourcecode weer opgeruimd.Op donderdag 28 oktober 2010 17:50 schreef JJH het volgende:
Het was trouwens die vuige Breuls!
[..]
[..]
quote:Niets fijner dan een opgeruimde sourcecodeOp donderdag 28 oktober 2010 17:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wees blij. Nu is de sourcecode weer opgeruimd.
quote:Schoonmaken doe je met een doekje, niet met een moker! Alles aan diggelen!Op donderdag 28 oktober 2010 17:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wees blij. Nu is de sourcecode weer opgeruimd.
quote:Wel als je als devver iets moet zoeken ja.Op donderdag 28 oktober 2010 17:51 schreef Avey het volgende:
[..]
Niets fijner dan een opgeruimde sourcecode
quote:FOk was even een paar minuten stuk.Op donderdag 28 oktober 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
Huh mijn laatste post is nooit doorgekomen
Ik vroeg "wie gaan er zaterdag allemaal naar die mini-meet" ?
quote:Ik niet, ik heb er vaag wat over gelezen, dus weet niet waar hoe en wat. Daarnaast speelt PSV thuis tegen Twente en die wedstrijd wil ik niet missen..Op donderdag 28 oktober 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:Ik niet.Op donderdag 28 oktober 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:
quote:
quote:Ik wil wel maar beter van nietOp donderdag 28 oktober 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil wel maar beter van niet
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb m'n gezicht in plooi gehouden toen de BezorgBeer voor de deur stond
quote:Uiteraard
quote:Hel-din!Op donderdag 28 oktober 2010 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Werk ze en rij voorzichtigOp donderdag 28 oktober 2010 18:00 schreef JJH het volgende:
En nu ga ik afsluiten en aan het werk. Tot later.
quote:Werkze J.Op donderdag 28 oktober 2010 18:00 schreef JJH het volgende:
En nu ga ik afsluiten en aan het werk. Tot later.
quote:3 weekenden achter klaar zuipen en laat naar bed is niet goed voor mijOp donderdag 28 oktober 2010 17:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Licht me eens even bij/op/in!
quote:Maar zuipen is niet verplicht heOp donderdag 28 oktober 2010 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 weekenden achter klaar zuipen en laat naar bed is niet goed voor mijals het vrijdag was geweest dan had ik wel gekomen
dan had ik 2 dagen om brak te zijn
En ik moet misschien werken op een halloween feest wat me 100 euro oplevert
quote:
quote:Je hebt gezopen?
quote:
quote:Direct van de tap? En zo ja, wiens kraantje?
quote:Lekker gezellig iedereen bezopen en stoned. Zit ik daar met mijn pikkapoeliegezichtje
quote:
quote:Dat is nogal onzin, je kunt best lol hebben als je jezelf niet kapotzuipt hoorOp donderdag 28 oktober 2010 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker gezellig iedereen bezopen en stoned. Zit ik daar met mijn pikkapoeliegezichtje
Nee op feestjes moet er gezopen worden
quote:Graseter.Op donderdag 28 oktober 2010 18:08 schreef Graseter het volgende:
Het is op wielen, rookt en schreeuwt, rara?
quote:Ik hoor je het zo zeggen, klinkt ookOp donderdag 28 oktober 2010 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
Oh NomNomNom wat heb ik lekker gegeten
quote:Nee maar als iedereen om me heen bezopen is, en jij bent de enige nuchtereOp donderdag 28 oktober 2010 18:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat is nogal onzin, je kunt best lol hebben als je jezelf niet kapotzuipt hoor
quote:Is die beer echt zo goed dan?Op donderdag 28 oktober 2010 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
Oh NomNomNom wat heb ik lekker gegeten
quote:Waarom moet je nuchter of bezopen zijn? Er is een middenweg hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar als iedereen om me heen bezopen is, en jij bent de enige nuchteresorry maar dat is niks voor mij. Ik drink nou eenmaal graag een biertje of wijntje. En als ik zeg, ik ga maar blijf nuchter, dan weet ik zeker dat ik wat naar binnen giet
quote:Als je bezopen bent heb je 2 middenwegen!Op donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom moet je nuchter of bezopen zijn? Er is een middenweg hoor.
quote:Ik bestel eik nooit eten, dus ik geniet nu wel van een frietje en kaasjes en zulks
quote:Sowieso ben ik nooit bezopen, maar ik heb wel eens dat ik als enige nuchter ben en dat is wel minder leuk ja.Op donderdag 28 oktober 2010 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar als iedereen om me heen bezopen is, en jij bent de enige nuchteresorry maar dat is niks voor mij. Ik drink nou eenmaal graag een biertje of wijntje. En als ik zeg, ik ga maar blijf nuchter, dan weet ik zeker dat ik wat naar binnen giet
quote:symph
quote:Hallotjes
quote:Ciaotjes Bellabips
quote:Ik bestel ook bijna nooit eten. Kook meestal zelf en ongeveer 1 keer in de 2 weken een magnetron of ovenmaaltijd zoals pizza of lasagne.Op donderdag 28 oktober 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bestel eik nooit eten, dus ik geniet nu wel van een frietje en kaasjes en zulks
quote:Als je kneiterdronken bent en tussen twee mannen ligt gesandwicht dan heb je de geile middenweg gevonden!Op donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom moet je nuchter of bezopen zijn? Er is een middenweg hoor.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je kneiterdronken bent en tussen twee mannen ligt gesandwicht dan heb je de geile middenweg gevonden!
[..]
Als je kneiterdronken bent en tussen twee mannen ligt gesandwicht dan heb je de geile middenweg gevonden!
quote:Leuk dat je veel zelf kookt BosOp donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bestel ook bijna nooit eten. Kook meestal zelf en ongeveer 1 keer in de 2 weken een magnetron of ovenmaaltijd zoals pizza of lasagne.
Ik ben wel laatst naar de snackbar geweest, maar dat kwam eigenlijk door de housewarming dat we zo min mogelijk afwas wilde hebben, omdat we nog wat moesten voorbereiden..
quote:En balen als je knetter dronken de laatste wagon bent van de homo-trein als meiske!Op donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:gewoon zorgen dat je de polonaise aanvoertOp donderdag 28 oktober 2010 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En balen als je knetter dronken de laatste wagon bent van de homo-trein als meiske!
quote:Eigenlijk vooral op Bella
quote:Dit lees ik nog.
quote:Het gaat uiteindelijk allemaal om persoonlijkheid toch?Op donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit lees ik nog.Maar je hebt me nog niet gezien.
!
quote:Gedeeltelijk.Op donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef Avey het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk allemaal om persoonlijkheid toch?
quote:Dank je, ik ben ook nooit dronken. Wel aangeschoten, ik weet altijd wat ik doe en ik kan altijd me bed vinden.Op donderdag 28 oktober 2010 18:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik nooit bezopen, maar ik heb wel eens dat ik als enige nuchter ben en dat is wel minder leuk ja.
quote:Ach er komt wel weer een meet, ik zal proberen daar bij te zijnOp donderdag 28 oktober 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gedeeltelijk.Maar dat is het belangrijkste ja.
[..]
quote:Tis toch goed moppieOp donderdag 28 oktober 2010 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je, ik ben ook nooit dronken. Wel aangeschoten, ik weet altijd wat ik doe en ik kan altijd me bed vinden.
Ik snap ook niet wat het probleem is bij avey? Ik kom niet omdat ik weet dat het laat word en omdat ik graag wat drinken het is ook niet naast de deur, dus ben ik ook weer laat thuis zondag
en dat 3 weekenden achter elkaar... Geen goed plan als ik alleen maar de zondag heb om brak te zijn
quote:Omdat ik er een hekel aan heb als mensen zeggen dat je alleen maar of nuchter of bezopen kunt zijnOp donderdag 28 oktober 2010 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat het probleem is bij avey?
quote:Ja, de vrouwen vallen voor me om mijn persoonlijkheid?Op donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef Avey het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk allemaal om persoonlijkheid toch?
quote:VroegOp donderdag 28 oktober 2010 18:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Omdat ik er een hekel aan heb als mensen zeggen dat je alleen maar of nuchter of bezopen kunt zijnGewoon een paar drankjes en dan vroeg naar huis is toch ook gewoon een optie?
quote:Anderhalf uur van huis vandaan?Op donderdag 28 oktober 2010 18:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Omdat ik er een hekel aan heb als mensen zeggen dat je alleen maar of nuchter of bezopen kunt zijnGewoon een paar drankjes en dan vroeg naar huis is toch ook gewoon een optie?
quote:Stil jij
quote:Als ik ga dan rij ik met iemand mee die niet op tijd naar huis gaatOp donderdag 28 oktober 2010 18:28 schreef Avey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |