quote:Nee, maar zo gemaakt
quote:Ik oordeel ook niet over de situatie. Alleen over die beweringOp donderdag 28 oktober 2010 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar als je de situatie niet kent kun je ook niet oordelen
quote:Bezopen is een uitdrukking, niet perse dat het zo is, maar ze rijdt niet onder invloed, ook niet 2 glaasjes en ook niet alleen met de trein dusOp donderdag 28 oktober 2010 18:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik oordeel ook niet over de situatie. Alleen over die bewering
quote:Dat kan prima, maar dat wil alleen niet zeggen dat het een wel overwogen oordeel is. Ik vind ook van alles zonder exact het fijne ervan te weten.Op donderdag 28 oktober 2010 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar als je de situatie niet kent kun je ook niet oordelen
quote:Ja maar jijOp donderdag 28 oktober 2010 18:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan prima, maar dat wil alleen niet zeggen dat het een wel overwogen oordeel is. Ik vind ook van alles zonder exact het fijne ervan te weten.
quote:misschien een hintOp donderdag 28 oktober 2010 18:34 schreef Laysa het volgende:
Wat is dat toch met katten...dat ze eerst gaan vreten, daarna door je huis rauzen () als een gek. blijkbaar misselijk worden ervan en dan het blijkbaar nodig vinden om heel zachtjes te kotsen op de vensterbank, waar je pas achter komt als de gordijnen dicht moeten
quote:klopt, een snelle mening is ook een meningOp donderdag 28 oktober 2010 18:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan prima, maar dat wil alleen niet zeggen dat het een wel overwogen oordeel is. Ik vind ook van alles zonder exact het fijne ervan te weten.
quote:Dat heeft er niets mee te makenOp donderdag 28 oktober 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Bezopen is een uitdrukking, niet perse dat het zo is, maar ze rijdt niet onder invloed, ook niet 2 glaasjes en ook niet alleen met de trein dus
quote:heb je der zo'n teringzooi van gemaakt
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, een snelle mening is ook een mening
quote:eet ze
quote:neejoh, al kids opgehaald, boodschappen gedaan, en gekookt
quote:ciaoOp donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef Bos81 het volgende:
En naar het autistencafe , tot later vanavond.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef Bos81 het volgende:
quote:Dit dusOp donderdag 28 oktober 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Bezopen is een uitdrukking, niet perse dat het zo is, maar ze rijdt niet onder invloed, ook niet 2 glaasjes en ook niet alleen met de trein dus
quote:druk baasjeOp donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neejoh, al kids opgehaald, boodschappen gedaan, en gekookt
quote:Veel plezier BosOp donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef Bos81 het volgende:
quote:Lekker
quote:wanneer
quote:Horrormeet bij mij thuisOp donderdag 28 oktober 2010 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer
Bier, wijn en enge films
quote:Paranormal Activity 2 kijken
quote:Dat klinkt we lleuk.
quote:Wuut wat?Op donderdag 28 oktober 2010 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom je ook naar de horrormeet bij Kally
quote:Dat spelletjeOp donderdag 28 oktober 2010 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
Luchtbedjes mee... slaapzakken, zaklamplichten uit
Miauw ook meenemen... die is lekker snel bang....
quote:
quote:Geinspireerd door Glee?Op donderdag 28 oktober 2010 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nieuwe TT: Scary-Kally-Horror-Meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |