quote:Mijne ook niet maar zet een pc voor der neer en ze verandert in een hackerOp donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn moeder snapt niks van telefoons
quote:stamppot andijvie
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijne ook niet maar zet een pc voor der neer en ze verandert in een hacker
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef Graseter het volgende:
ROFLEINZPEDAALHAHA
HAHAH
HAHHA
HAHHA
HAHAA
HHAHA
AHHAH
quote:Hoi Bos
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef Graseter het volgende:
ROFLEINZPEDAALHAHA
HAHAH
HAHHA
HAHHA
HAHAA
HHAHA
AHHAH
quote:GrasetertOp donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef Graseter het volgende:
ROFLEINZPEDAALHAHA
HAHAH
HAHHA
HAHHA
HAHAA
HHAHA
AHHAH
quote:Andijvie kokenOp donderdag 28 oktober 2010 16:22 schreef Laysa het volgende:
ik ga lekker zo de spek uitbakken en de andijvie koken ( ja das niet mijn keus)
en ik doe makkelijk met puree...heb zo geen zin in schillen vandaag
quote:Vast welOp donderdag 28 oktober 2010 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Gaat wel erg rap, gaan we nog voor 31 december de 1000 halen? Of is dat niet aan de orde?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben al blij dat we andijvie eten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga serie kijken
Daarna schoonmama lief aankijken voor het eten
quote:PartyOp donderdag 28 oktober 2010 16:30 schreef Bellatrix het volgende:
700 ik trek een fles open vanavond.![]()
quote:Ik ben alvast begonnenOp donderdag 28 oktober 2010 16:30 schreef Bellatrix het volgende:
700 ik trek een fles open vanavond.![]()
quote:
quote:Pizza.Op donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef Avey het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten vanavondIemand een tip?
quote:
quote:Moet je nog boodschappen doen, of heb je al wel wat in huis?Op donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef Avey het volgende:
quote:Ik ga zo naar de winkelOp donderdag 28 oktober 2010 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet je nog boodschappen doen, of heb je al wel wat in huis?
quote:BabylijkjesOp donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef Avey het volgende:
quote:
quote:Je bent toch niet vegetarisch he. Anders zou ik gekruide aardappel partjes, Speklapjes en sperziebonen voorstellen.
quote:Maar ik wil iets koken
quote:Dan doe je de pizza in de pan.
quote:Dat klinkt nog niet eens zo gekOp donderdag 28 oktober 2010 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent toch niet vegetarisch he. Anders zou ik gekruide aardappel partjes, Speklapjes en sperziebonen voorstellen.
quote:Das bakken dus BAKKUS!Op donderdag 28 oktober 2010 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan doe je de pizza in de pan.
quote:Nooit gehoord van een kookpan?
quote:Ja, ik maak bijna nooit iets met aardappelsOp donderdag 28 oktober 2010 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, maar wat Bos zegt, lekker stukje vlees, aardappelen, groenten en misschien een salade.
quote:Je flikkert ze gewoon in de pan en bakt ze.Op donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, ik maak bijna nooit iets met aardappels
quote:Graag gedaanOp donderdag 28 oktober 2010 16:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat klinkt nog niet eens zo gekEn sperziebonen heb ik nog. Goede tip
quote:Dat weet ik, maar meer dat ik het gewoon altijd vergeet en dan maak ik weer iets met rijstOp donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je flikkert ze gewoon in de pan en bakt ze.
quote:Rijst vind ik kutter, ik haat iets koken.Op donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar meer dat ik het gewoon altijd vergeet en dan maak ik weer iets met rijst
quote:Nee die eet je rauw
quote:Ik heb een special rijstkokerOp donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rijst vind ik kutter, ik haat iets koken.Kan ik niet goed zien wat er gebeurt, bakken vind ik fijner. Ben ook een kookofoob hoor.
quote:Rijst is juist zo simpelOp donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rijst vind ik kutter, ik haat iets koken.Kan ik niet goed zien wat er gebeurt, bakken vind ik fijner. Ben ook een kookofoob hoor.
quote:Oja die bestaan ook.Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb een special rijstkokerLeuk apparaatje.
quote:Ooit op, maar ik vond het maar matig. Misschien lag het wel aan het recept, misschien aan de baby's. Misschien hadden we vers geplukte moeten nemen. Maar het smaakte een beetje papperig.
quote:Neen, ik heb een keer per ongeluk rijstepap gemaakt, ook lekker, maar niet met sate en wokgroente.
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neen, ik heb een keer per ongeluk rijstepap gemaakt, ook lekker, maar niet met sate en wokgroente.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neen, ik heb een keer per ongeluk rijstepap gemaakt, ook lekker, maar niet met sate en wokgroente.
quote:Pluk jij ze? Mijne komen gewoon uit een kut.Op donderdag 28 oktober 2010 16:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ooit op, maar ik vond het maar matig. Misschien lag het wel aan het recept, misschien aan de baby's. Misschien hadden we vers geplukte moeten nemen. Maar het smaakte een beetje papperig.
quote:Ja.Op donderdag 28 oktober 2010 16:49 schreef Avey het volgende:
[..]
En dat trauma weerhoudt je er van om het weer te proberen?
quote:Ja dan zijn ze niet meer vers! Je moet ze uit de baarmoederplukken!Op donderdag 28 oktober 2010 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pluk jij ze? Mijne komen gewoon uit een kut.
quote:Wil je er over praten?
quote:Kusje op je baarmoederhals.Op donderdag 28 oktober 2010 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dan zijn ze niet meer vers! Je moet ze uit de baarmoederplukken!
quote:Nou deze rijstfobie heeft me echt kapot gemaakt. Ik kan niet meer naar Aziatische landen, sla elke Aziaat tegen z'n bek en mijn bridge avondje is ook weg door dit.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou deze rijstfobie heeft me echt kapot gemaakt. Ik kan niet meer naar Aziatische landen, sla elke Aziaat tegen z'n bek en mijn bridge avondje is ook weg door dit.
quote:Beschrijf je gevoelens kijkend naar dit plaatje:Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou deze rijstfobie heeft me echt kapot gemaakt. Ik kan niet meer naar Aziatische landen, sla elke Aziaat tegen z'n bek en mijn bridge avondje is ook weg door dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:53 schreef Avey het volgende:
[..]
Beschrijf je gevoelens kijkend naar dit plaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Juist, laat de frustratie eruit
quote:
quote:Kut.Op donderdag 28 oktober 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb m'n camera voor de BEER klaar liggen, batterijen op
quote:Voordat ik daarmee wat gemaakt heb met een hond die de deur uitvliegt is de BEER al ontsnapt denk ik
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb m'n camera voor de BEER klaar liggen, batterijen op
quote:Jammer. Morgen maar weer bestellen.Op donderdag 28 oktober 2010 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voordat ik daarmee wat gemaakt heb met een hond die de deur uitvliegt is de BEER al ontsnapt denk ik
quote:Ik geef het stokje door aan C_A en haar man, en daarna ga ik het weer proberenOp donderdag 28 oktober 2010 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jammer. Morgen maar weer bestellen.
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voordat ik daarmee wat gemaakt heb met een hond die de deur uitvliegt is de BEER al ontsnapt denk ik
quote:
quote:HAHHAHHA INBRABANT IS HET DROOG.
quote:Eet smakelijk Bellachickie
quote:Behalve in je broekje HAHAHA HAHAHAHAH loleinz!11!Op donderdag 28 oktober 2010 17:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HAHHAHHA INBRABANT IS HET DROOG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |