abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:18:36 #151
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_88105092
Sportief.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_88105261
Ik kan het moeilijk een leugen noemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:33:11 #153
235357 TitusPullo
pi_88105589
Ik vind dit anders een interessant vraagstuk:

quote:
Ik hink op twee gedachten wat betreft deze maatregel. Enerzijds staat het als een paal boven water dat scheefhuur in de toekomst moet worden voorkomen. Anderzijds gaat het mij eigenlijk te ver om mensen met een bovenmodaal inkomen te dwingen particulier te huren of een huis te kopen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_88105742
Ik zal dat vraagstuk wel even beantwoorden in het bijhorende topic.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:38:44 #155
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_88105778
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_88105997
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 14:33 schreef TitusPullo het volgende:
Ik vind dit anders een interessant vraagstuk:
[..]

Daarom heb ik er ook een topic over geopend : ;)
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:28:20 #157
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_88107624
quote:

Colbert _O_ Stewart :')
Carpe Libertatem
pi_88109034
Bier!
pi_88111994
lay-out vind ik niks.

Ik kan em niet meer terugzetten naar Fok Silver.
pi_88113118
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
Godsamme, is het nou al eens weekend?! :(
Ik hield het zelfs bijna tot 5 uur vol :')
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_88113206
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
lay-out vind ik niks.

Ik kan em niet meer terugzetten naar Fok Silver.
Ik zit er al wat langer aan vast vanwege het mod-zijn en het went min of meer al vind ik het geen vooruitgang eigenlijk.
pi_88113899
Lekker islamiseren met Femke de imama

De tering... Heeft-ie recent een blauwtje gelopen bij Femke Halsema, ofzo? En dit persoon moet dan hoogleraar zijn?
pi_88114145
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:14 schreef Monidique het volgende:

De tering... Heeft-ie recent een blauwtje gelopen bij Femke Halsema, ofzo? En dit persoon moet dan hoogleraar zijn?
Tja dat soort zurigheid schijnt tegenwoordig noodzakelijk te zijn om in de smaak te vallen bij de Henks en Ingrids van dit land :)
pi_88114190
Ik ken Henk en Ingrid.
pi_88114254
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:28 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Colbert _O_ Stewart :')
Jon Stewart = Steven Colbert = Baas

Beide shows zijn geweldig.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88114269
Tevens, WEEKEND!

Eindelijk klaar met die verdomde tentamens!
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:39:08 #167
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88114595
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:14 schreef Monidique het volgende:

De vraag is of hij door zijn geestelijke gesteldheid een baan bij Elsevier kon krijgen, of dat het meer een gevolg is van zijn werkzaamheden.
Géén kloon van tvlxd!
pi_88114658
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:39 schreef Montov het volgende:

[..]

De vraag is of hij door zijn geestelijke gesteldheid een baan bij Elsevier kon krijgen, of dat het meer een gevolg is van zijn werkzaamheden.
Afshin Ellian (1966) is hoogleraar Sociale cohesie, burgerschap en multiculturaliteit aan de Universiteit van Leiden.

Hij is nog hoogleraar sociale cohesie ook :')
pi_88114663
"Om de doodeenvoudige reden."

Verhagen op Ned1. :')
pi_88114763
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:41 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Afshin Ellian (1966) is hoogleraar Sociale cohesie, burgerschap en multiculturaliteit aan de Universiteit van Leiden.

Hij is nog hoogleraar sociale cohesie ook :')
Iets waar je een hekel aan hebt kan je natuurlijk wel heel geconcentreerd bestuderen :+
pi_88114767
Oh, Afshin Ellian. Die is doorgedraaid. Jammer wel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:51:24 #172
66825 Reya
Fier Wallon
pi_88114968
Je vraagt je wel af waarom een tijdschrift dergelijke tirades maar laat voortduren.
pi_88115029
Past blijkbaar goed in het op dit moment gekozen format.
pi_88115055
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:14 schreef Monidique het volgende:

Laatst ook al zo'n raar stuk van hem. Peter Breedveld heeft er een stuk aan gewijd:
quote:
Vier jaar geleden maakte ik me boos om een column in HP/De Tijd van Jacques van Doorn, inmiddels overleden, die zonder een greintje bewijs suggereerde dat Afshin Ellian in de jaren tachtig had gecollaboreerd met de communistische marionettenregering in Afghanistan. Ellian, destijds een van de weinige columnisten in de gevestigde media die kritisch was over het verstikkende politiekcorrecte klimaat in multicultureel Nederland, was regelmatig het slachtoffer van dergelijke verdachtmakingen. Behalve Van Doorn hebben Ronald Plasterk, Anil Ramdas, Ian Buruma en tal van anderen een laffe poging tot karaktermoord op Ellian gedaan.

Maar de tijden zijn veranderd. Ellian is niet langer een roepende in de woestijn, de donkere kantjes van de multiculturele samenleving worden niet langer toegedekt met de mantel der liefde. Femke Halsema heeft definitief afgerekend met het knuffelimago van GroenLinks met een ongekend kritisch betoog over religieuze dwingelandij. Ellian prees haar een half jaar geleden nog als de vrouw die GroenLinks de beginselen van vrijzinnigheid en redelijkheid heeft bijgebracht. ‘Femke neemt het op voor het recht van andersdenkenden om op vrije en veilige wijze hun mening te kunnen uiten’, schreef Ellian. Halsema had volgens hem wat SP-leider Jan Marijnissen miste: ‘durf en moed’.

Gisteren ging Ellian op de site van weekblad Elsevier echter frontaal in de aanval met een stuk zoals zijn vijanden die vier jaar geleden graag over hem schreven. Het is een belabberd geschreven en onsamenhangend betoog waarin Ellian tegen Halsema tekeer gaat omdat ze in een film van haar man Robert Oey over de crisis rond Ayaan Hirsi Ali’s denaturalisatie een heldenrol krijgt toegedicht. Dat kán niet en dat mág niet, vindt Ellian, want Halsema was één van de ‘felste, linkse tegenstanders van Ayaan’. Hij is het zelf die Ayaan heeft gered, hij, als intimus van Ayaan, en de voltallige VVD.

Wat een delirische apekool. Het was een VVD-minister, Rita Verdonk, die geen tijd verknoeide om Ayaan Hirsi Ali haar Nederlanderschap te ontnemen en het was Halsema die daarop een spoeddebat aanvroeg en Verdonk tot diep in de nacht het vuur na aan de schenen legde en op een leugen betrapte. Ik herinner me drie helden in die affaire: Halsema, Lousewies van der Laan en VVD’er Bibi de Vries, van wie we na haar ongezouten kritiek op Verdonk niet veel meer mochten vernemen. Verdonk, daarentegen, eindigde kort daarna bij de verkiezingen als tweede op de VVD-kieslijst.

Het gemor binnen de VVD over Ayaan Hirsi Ali was dan ook niet van de lucht. Daar was men deze amokmaker liever kwijt dan rijk. Niet voor niks stemde ook de VVD tégen het betalen van Hirsi Ali’s beveiliging in de VS. De enige die pleitte voor voortzetting daarvan was, jawel, Femke Halsema.

Het is waar: Halsema had altijd pittige kritiek op Hirsi Ali, maar ze is ook altijd consequent geweest in het verdedigen van de vrijheid van meningsuiting van iedereen, ook van politieke tegenstanders, en in het bijzonder van Ayaan Hirsi Ali.

Als ze dus een heldenrol heeft in de film van Robert Oey, die ik niet heb gezien, dan is dat zeer terecht. Het feit dat Hirsi Ali Halsema nog speciaal bedankte in haar afscheidsrede, zou Ellian genoeg moeten zeggen. In plaats daarvan zit-ie kinderachtig te sputteren dat Hirsi Ali Femke pas als laatste bedankte. Nee, Einstein, Hirsi Ali noemde Halsema als enige bij naam. Halsema kreeg een speciale vermelding. Ellian niet.

Ook in dit verhaal speelt Halsema de heldenrol, als iemand met principes van grafeen, iemand die opkomt voor andersdenkenden, terwijl Ellian de Jago speelt, de glibberige, jaloerse leugenaar die zijn vrienden verraad uit ijdelheid, eerzucht en kinnesinne.

Als Ellian mij of mijn geliefde op zo’n laaghartige en verraderlijke wijze te grazen nam, ging ik toch eens uitzoeken wat-ie precies in Kabul heeft uitgevreten. Als wederdienst, zogezegd.

Peter Breedveld is gedesillusioneerd door de onttakeling van wat vijf jaar geleden een fris, nieuw rechts geluid beloofde te worden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88115232
pi_88115439
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Laatst ook al zo'n raar stuk van hem. Peter Breedveld heeft er een stuk aan gewijd:
[..]

De manier waarop Ellian nu te werk gaat kom inderdaad niet ten goede van zijn werk. Erg jammer dat kritiek altijd radicaliseert tot blinde haat.
Kritiek is prima, maar sla niet door!
pi_88115609
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:53 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Ik had het, als ervaren Ellian-spotter, inderdaad al gelezen. Ik, ja, verbaas me er echt over. Het is zo kinderachtig, zo onsamenhangend, je kunt je niet voorstellen dat een volwassen man met een redelijk functionerend stel hersenen zulke troep geschreven heeft. Nou ja, serieus, het zou me niet verbazen als hij een toeval heeft gehad, ofzo.
pi_88115616
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:05 schreef Zolcon het volgende:

[..]

De manier waarop Ellian nu te werk gaat kom inderdaad niet ten goede van zijn werk. Erg jammer dat kritiek altijd radicaliseert tot blinde haat.
Kritiek is prima, maar sla niet door!
Kritiek radicaliseert natuurlijk heel vaak niet tot blinde haat.

Het lijkt wel of 'rechtse' spreekbuizen vaker afglijden tot schuimbekkende onzin dan 'linkse', of is dat een gekleurd oordeel van mij?
pi_88115656
Alles wat "rechts" negatiever doet lijken dan "links" is gekleurd, übermensch.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:11:32 #180
66825 Reya
Fier Wallon
pi_88115670
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik had het, als ervaren Ellian-spotter, inderdaad al gelezen. Ik, ja, verbaas me er echt over. Het is zo kinderachtig, zo onsamenhangend, je kunt je niet voorstellen dat een volwassen man met een redelijk functionerend stel hersenen zulke troep geschreven heeft. Nou ja, serieus, het zou me niet verbazen als hij een toeval heeft gehad, ofzo.
Hij had....toevallig een toeval :D :'( :D
pi_88115711
Ik lach me reyaal kapot.
pi_88117505
Dat eerste fragment van de tv draait door bij DWDD had ik opgestuurd :P

DWDD is een opiniemaker geworden terwijl dit juist een programma is dat daar absoluut niet geschikt voor is.
pi_88117988
DWDD is een groot gevaar voor het eigen in de individu, voor het aparte en leidt middels publiekelijk belachelijk maken tot een conformistische samenleving, meer dan het al is.
pi_88118049
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 20:15 schreef Monidique het volgende:
DWDD is een groot gevaar voor het eigen in de individu, voor het aparte en leidt middels publiekelijk belachelijk maken tot een conformistische samenleving, meer dan het al is.
Dat lijkt me iets te overdreven en een te simpele weergave van de beweegredenen van mensen
pi_88118345
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 20:16 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Dat lijkt me iets te overdreven en een te simpele weergave van de beweegredenen van mensen
Uiteraard is het overdreven, nou ja, een beetje dan, en het is ueberhaupt geen weergave van beweegredenen.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:10:18 #186
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88123189
Hitler overdreef pas.
Géén kloon van tvlxd!
pi_88125412
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Kritiek radicaliseert natuurlijk heel vaak niet tot blinde haat.

Het lijkt wel of 'rechtse' spreekbuizen vaker afglijden tot schuimbekkende onzin dan 'linkse', of is dat een gekleurd oordeel van mij?
Als ik die titel zie dan denk ik eerder dat hij enorm veel plezier in zijn werk heeft. En gniffelt achter zijn toetsenbord zit als hij weer een pakkende titel heeft verzonnen. Of ben ik aan het projecteren?
pi_88133420
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:01 schreef Picchia het volgende:

[..]

Als ik die titel zie dan denk ik eerder dat hij enorm veel plezier in zijn werk heeft. En gniffelt achter zijn toetsenbord zit als hij weer een pakkende titel heeft verzonnen. Of ben ik aan het projecteren?
Heb je het stuk ook gelezen? Het is op zich geen vreemde lap tekst voor op internet, maar toch beslist niet iets wat uit de pen van een academisch geschool denker hoort te rollen. Rare stelling zonder argumentatie en dan een verzameling incidenten zonder verband of duiding.
pi_88134578
c_/
pi_88134705
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 07:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Heb je het stuk ook gelezen? Het is op zich geen vreemde lap tekst voor op internet, maar toch beslist niet iets wat uit de pen van een academisch geschool denker hoort te rollen. Rare stelling zonder argumentatie en dan een verzameling incidenten zonder verband of duiding.
Ik had het niet gelezen. Na het zien van de titel had ik daar weinig behoefte aan. Zojuist heb ik het wel gelezen en het is inderdaad een geraaskal. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Picchia op 30-10-2010 10:48:53 ]
pi_88141462
Nog rustig in Amsterdam bij Wildersbetoging

toch goed dat ik niet gegaan ben.... er gebeurt niks :Z

quote:
De DDL wordt vergezeld door drie leden van de extreemrechtse English Defence League (EDL).
slechts 3 !!!!! dan kun je toch niet serieus rellen.... ?
tjongeuhh de hele week ophef in de media ....

[ Bericht 5% gewijzigd door Bluesdude op 30-10-2010 15:02:43 ]
pi_88146223

Dat is nou weer jammer. Lezen deze figuren uberhaupt de partijprogramma's?

Kan wat mij betreft in hetzelfde rijtje als deze:

pi_88147657
De eerste lijkt me inderdaad een serieus bord van iemand die de PVV niet kent, de tweede is toch wel sarcastisch bedoeld.
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:39:34 #194
235357 TitusPullo
pi_88173255
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:59 schreef Zolcon het volgende:
Gedicht Ramsey Nasr

Goed!
Rijmdwang en curieuze beeldspraak.
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:21:28 #195
66825 Reya
Fier Wallon
pi_88176279
quote:
15s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:39 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Rijmdwang en curieuze beeldspraak.
De mantel van Michaël Zeeman staat u als gegoten.
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:39:09 #196
235357 TitusPullo
pi_88176800
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 16:21 schreef Reya het volgende:

[..]

De mantel van Michaël Zeeman staat u als gegoten.
Echter, ik verzuim de zaligmakende Ouden aan te halen.
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:40:28 #197
66825 Reya
Fier Wallon
pi_88176837
Rock_de_Braziliaan kan u bevestigen dat navolging een iteratief proces is.
pi_88181790
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 10:36 schreef EchtGaaf het volgende:
c_/
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:42:58 #199
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88182833
Tis hier een beetje dead.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:57:50 #200
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_88183517
quote:
2s.gif Op zondag 31 oktober 2010 16:40 schreef Reya het volgende:
Rock_de_Braziliaan kan u bevestigen dat navolging een iteratief proces is.
Dat kan ik bevestigen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')