quote:Als je zo blijft trollen termineer ik je account. We hadden een afspraak he?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach dat is dan 3 vliegen in 1 klap, geen beveiligingskosten voor die gekke feesten, minder overlast, minder dronkenschap. Als je een ruig feest wil houden dan moet je maar de grens over. En met dat laatst genoemde kunnen we in 1 klap ook de SGP weer tevreden houden
quote:Ach, wellicht draait hij bij als hij zijn eerste jointje heeft gerookt.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft totaal geen levenservaring, daarom denkt ie zo bekrompen.
quote:`Op vrijdag 29 oktober 2010 00:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, wellicht draait hij bij als hij zijn eerste jointje heeft gerookt.
quote:Ach 'n keer geintje moet kunnen heOp vrijdag 29 oktober 2010 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je zo blijft trollen termineer ik je account. We hadden een afspraak he?
quote:Is al gebeurd. En nee kvond niks aan.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, wellicht draait hij bij als hij zijn eerste jointje heeft gerookt.
quote:weltrusten !!
quote:De waarheid nakende, amice.Op donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef Picchia het volgende:
Politicologie is echt weer zo'n nutteloze studie.
quote:blok kon er in ieder geval niets tegen inbrengen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:36 schreef Zolcon het volgende:
gezellig hier.
ik vond die dichter erg sterk hij had helemaal gelijk
quote:Meer dan vier jaar. Opzich niet zo belachelijk lang nog nee.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:28 schreef sigme het volgende:
Zo lang loop jij hier ook nog niet rond toch, Pippeling?
quote:Ah, je bent er zo een. Zo'n conservatieve zeurpiet. Geeft niet hoor knul.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is al gebeurd. En nee kvond niks aan.
quote:Voor zover nutteloosheid gradaties kent, staan wij inderdaad bovenaan.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:30 schreef Reya het volgende:
Alhoewel geschiedenis uiteraard nog nuttelozer is, dus wellicht ga ik me daar hierna op storten.
quote:Dat lijkt me anders een prima reden om juist daarover opmerkingen te maken.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:01 schreef Ben_op_FOK het volgende:
En dan ook nog opmerkingen maken over Wilders en Israel, terwijl hij zelf (deels) van Palestijnse komaf is.
quote:Dat vind ik wel ergelijk aan Ramsey Nasr: dat hij er uitziet als een gemiddelde Neerlandicus.Op donderdag 28 oktober 2010 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is die - ietwat artistiek uitziende man - met die zwarte bril?
quote:Voelt wel langer dan 4 jaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer dan vier jaar. Opzich niet zo belachelijk lang nog nee.
quote:Grenzen dicht.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat is dit met al die nieuwe mensen hier?
Verandering is eng.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 08:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Verandering is eng.
quote:Excuses. Ik zal mij assimileren!Op vrijdag 29 oktober 2010 08:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Verandering is eng.
quote:Dank!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:34 schreef sigme het volgende:
En een vrouw erbij in het POLcafe. Potdorie. Welkom!
quote:Ik ben zelfs voor stadse begrippen schandalig laat opgestaan, sigme, en daarom dacht ik: laat ik meteen eens het mes zetten in alle onzin die deze wereld rijk is.
quote:Ik vind hem eigenlijk wel meevallen. Beter dan die zweverige Sargentini. Zij was echt helemaal de weg kwijt.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Tofik Dibi
Vreselijk, wat is hij irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |