quote:Ik ben dus Zolcon, stomme username die ik ooit heb gekozen en nu zit ik er vast aanOp donderdag 28 oktober 2010 16:48 schreef sigme het volgende:
Ging je ook nog voorstellen, Zolcon?
Welkom in elk geval. Laat ik maar honeurs waarnemen, doe ik ook nog eens wat.
quote:ja het is primaOp donderdag 28 oktober 2010 20:37 schreef TitusPullo het volgende:
UvA-politicologie, is dat nu echt leuk?
quote:Eerstejaars?
quote:Ja
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef Picchia het volgende:
Politicologie is echt weer zo'n nutteloze studie.
quote:Verklaar u naderOp donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef Picchia het volgende:
Politicologie is echt weer zo'n nutteloze studie.
quote:Wederom, verklaar u naderOp donderdag 28 oktober 2010 21:14 schreef Ben_op_FOK het volgende:
TofikDibi is een ontzettende smerige, achterbakse allochtoon![]()
quote:Pardon???Op donderdag 28 oktober 2010 21:14 schreef Ben_op_FOK het volgende:
TofikDibi is een ontzettende smerige, achterbakse allochtoon![]()
quote:Is echt een walgelijk figuur
quote:Aan het einde van je studie ga je waarschijnlijk een master doen met overlap met een andere studie, omdat je anders geen werk kan vinden voor meer dan het minimumloon.
quote:Dat is niet echt het een verduidelijking van je mening. Ik vind het een beetje een kortzichtige reactie.Op donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Aan het einde van je studie ga je waarschijnlijk een master doen met overlap met een andere studie, omdat je anders geen werk kan vinden voor meer dan het minimumloon.
quote:Hoezo? Omdat het een Marokkaan is die enigszins scheel kijkt of ook ergens anders om?
quote:Ik gebruikte jouw onderschrift in mijn eerste werkgroepopdracht in het eerste jaar.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:24 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik gebruikte jouw onderschrift in mijn eerste werkgroepopdracht in het eerste jaar.
quote:Dat is ongeveer dezelfde omschrijving, zonder vermelding van ethniciteit.
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 21:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
![]()
Ook UvA?
Vind het wel een mooie uitspraak. Dus dan maar in Sig
quote:Langzaam en soms wat ingekaktOp donderdag 28 oktober 2010 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe slow is z'n SC precies?? Want ik vind het wel bijzonder slow
quote:Jij zegt het..
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
GroenLiesbeth Windmolens de nieuwe moskeeën?RT @PowNewsFeed: PVV: alle windmolens weg http://bit.ly/btynpc
3 minutes ago via Echofon
quote:Het is intrigerend tot de anti-climax van de uitlegOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef du_ke het volgende:
Ja dan is twitter toch echt weer een kansloos medium
quote:Wie zijn er? beetje interessant? ik ben nog even aan het studeren (ja nu echt
quote:Dan heb je PegOp donderdag 28 oktober 2010 23:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wie zijn er? beetje interessant? ik ben nog even aan het studeren (ja nu echt) dus hou me op de hoogte
quote:En Cohen en Blok en daarnaast nog een vrouw die ik niet herkenOp donderdag 28 oktober 2010 23:11 schreef du_ke het volgende:
een hypocriete katholieke vrouw wordt van links tot rechts stevig en terecht aangepakt wegens een nogal smakeloze actie.
quote:Documaakster die eicellen in liet vriezenOp donderdag 28 oktober 2010 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En Cohen en Blok en daarnaast nog een vrouw die ik niet herken
quote:Thanks!!Op donderdag 28 oktober 2010 23:14 schreef JoaC het volgende:
[..]
Documaakster die eicellen in liet vriezen
quote:Lol, Politicologie heeft juist hoge doorstroom naar arbeidsmarkt (ook zonder master)Op donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Aan het einde van je studie ga je waarschijnlijk een master doen met overlap met een andere studie, omdat je anders geen werk kan vinden voor meer dan het minimumloon.
quote:PEG
quote:1. Dank!Op donderdag 28 oktober 2010 23:29 schreef JoaC het volgende:
Met de bril is die dichter des vaderlands, Google leert me dat hij Ramsey Nasr heet.
Whiskers2009:
Nu ben ik ook aan het kijken, lul
quote:Succes!!!Op donderdag 28 oktober 2010 23:33 schreef Zolcon het volgende:
Ik ga nu lekker op bed liggen kijken. Tot morgen! Wish me luck bij PEG (Politiek-Economische geschiedenis)
quote:1. AstublieftOp donderdag 28 oktober 2010 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Dank!
2. Ik ben een vrouw, kutje
quote:Markie is aangeklaagd wegens discriminatieOp donderdag 28 oktober 2010 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:Ik kan een video posten!!
![]()
Wist niet dat 'ie er in zat![]()
quote:Kansloos, art 17 Gw.. En is dus ook al geseponeerdOp donderdag 28 oktober 2010 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Markie is aangeklaagd wegens discriminatie
quote:I know, maar het gaat om het idee, hoe kansloos.Op donderdag 28 oktober 2010 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kansloos, art 17 Gw.. En is dus ook al geseponeerd![]()
quote:SoitOp donderdag 28 oktober 2010 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
I know, maar het gaat om het idee, hoe kansloos.
quote:Kansloos om dat soort redenatie in het parlement te bezigen, zeker als premier.Op donderdag 28 oktober 2010 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
I know, maar het gaat om het idee, hoe kansloos.
quote:TrueOp donderdag 28 oktober 2010 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Kansloos om dat soort redenatie in het parlement te bezigen, zeker als premier.
quote:Tuurlijk niet. Er is een verschil tussen een Turks en Zweeds paspoort, kortom 2 verschillende dingen moet je ook verschillend behandelen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Kansloos om dat soort redenatie in het parlement te bezigen, zeker als premier.
quote:Is daar niet een topic voor??Op donderdag 28 oktober 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Er is een verschil tussen een Turks en Zweeds paspoort, kortom 2 verschillende dingen moet je ook verschillend behandelen.
Wel ben ik het met je eens dat het alleen een vluchtweg was voor Rutte. Mjah, hij had 3 jaar geleden dit ook niet kunnen overzien.
quote:Vertel eens? Want ik had al bijna op pvvmystyle gereageerdOp donderdag 28 oktober 2010 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is daar niet een topic voor??![]()
quote:Aangifte tegen Mark Rutte vanwege discriminatie dubbel paspoortOp donderdag 28 oktober 2010 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Vertel eens? Want ik had al bijna op pvvmystyle gereageerd
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Vertel eens? Want ik had al bijna op pvvdmystyle gereageerd
quote:Of gewoon dingen als Marokkaans hinkelen afschaffen, Anatolisch korfballen. Het is maar een idee hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen Henk & Ingrid tenminste niet meer naar een concert van Jan Smit
quote:Jochie toch. Ga je anders eens verdiepen in dergelijke subsisdies. Dan weet je ook waar die aan worden besteed.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of gewoon dingen als Marokkaans hinkelen afschaffen, Anatolisch korfballen. Het is maar een idee hoor.
quote:O.a daaraan.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jochie toch. Ga je anders eens verdiepen in dergelijke subsisdies. Dan weet je ook waar die aan worden besteed.
quote:Neen. Er wordt wel subsidiegeld besteed aan multiculti-projecten zoals bijvoorbeeld een Samen Kleurrijk-festival. Daar staat tegenover dat gemeenten ook weer geld doneren aan heikneuter-feesten zoals Oogstfeesten of de jaarlijkse Boerenmaandag.
quote:De bezuinigingen op cultuur treffen vooral de subsidies op de heikneuterkunsten. Plus dat het btw-tarief op kaarten voor culturele evenementen naar het hoge tarief gaat, dus Pinkpop en Lowlands worden nu echt onbetaalbaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neen. Er wordt wel subsidiegeld besteed aan multiculti-projecten zoals bijvoorbeeld een Samen Kleurrijk-festival. Daar staat tegenover dat gemeenten ook weer geld doneren aan heikneuter-feesten zoals Oogstfeesten of de jaarlijkse Boerenmaandag.
quote:Precies en daar bezuinig ik liever op dan bijv op ouderen verpleging.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neen. Er wordt wel subsidiegeld besteed aan multiculti-projecten zoals bijvoorbeeld een Samen Kleurrijk-festival. Daar staat tegenover dat gemeenten ook weer geld doneren aan heikneuter-feesten zoals Oogstfeesten of de jaarlijkse Boerenmaandag.
quote:Om die 13 procent?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
De bezuinigingen op cultuur treffen vooral de subsidies op de heikneuterkunsten. Plus dat het btw-tarief op kaarten voor culturele evenementen naar het hoge tarief gaat, dus Pinkpop en Lowlands worden nu echt onbetaalbaar.
quote:Wel jammer dat hun maandelijkse cultuuravond nu ook komt te vervallen dan.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Precies en daar bezuinig ik liever op dan bijv op ouderen verpleging.
quote:Oh ja, en bedankt. Kaartje voor Lowlands was al idioot duur.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
De bezuinigingen op cultuur treffen vooral de subsidies op de heikneuterkunsten. Plus dat het btw-tarief op kaarten voor culturele evenementen naar het hoge tarief gaat, dus Pinkpop en Lowlands worden nu echt onbetaalbaar.
quote:Omdat je zelf 17 bent...Op vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Precies en daar bezuinig ik liever op dan bijv op ouderen verpleging.
quote:Schei uit, het is maar hoe je die bezuiniging gaat invullen. Bedragen ken ik niet, maar ze zullen echt zoveel mogelijk de onzin gaan schrappen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel jammer dat hun maandelijkse cultuuravond nu ook komt te vervallen dan.
quote:Nee, ik denk aan mijn medemensen.
quote:Wat een vertrouwenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Schei uit, het is maar hoe je die bezuiniging gaat invullen. Bedragen ken ik niet, maar ze zullen echt zoveel mogelijk de onzin gaan schrappen.
quote:Ik denk dat Pinkpop dit niet overleeft. En Lowlands zal ook veel minder bezoekers trekken dit jaar met 13% hogere prijzen. Maar hey, wat kan jou het schelen, je mag nu 10km/u harder rijden op de snelweg
quote:Ja, da's helderOp vrijdag 29 oktober 2010 00:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik denk aan mijn medemensen.
quote:Hij heeft waarschijnlijk nog niet eens een rijbewijs en Lowlands vindt hij eng. Tsja...Op vrijdag 29 oktober 2010 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Pinkpop di niet overleeft. En Lowlands zal ook veel minder bezoekers trekken dit jaar met 13% hogere prijzen. Maar hey, wat kan jou het schelen, je mag nu 10km/u harder rijden op de snelweg
quote:Is hij inmiddels 18 met rijbewijs?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Pinkpop dit niet overleeft. En Lowlands zal ook veel minder bezoekers trekken dit jaar met 13% hogere prijzen. Maar hey, wat kan jou het schelen, je mag nu 10km/u harder rijden op de snelweg
quote:Hij heeft totaal geen levenservaring, daarom denkt ie zo bekrompen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk nog niet eens een rijbewijs en Lowlands vindt hij eng. Tsja...
quote:Ach dat is dan 3 vliegen in 1 klap, geen beveiligingskosten voor die gekke feesten, minder overlast, minder dronkenschap. Als je een ruig feest wil houden dan moet je maar de grens over. En met dat laatst genoemde kunnen we in 1 klap ook de SGP weer tevreden houdenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Pinkpop dit niet overleeft. En Lowlands zal ook veel minder bezoekers trekken dit jaar met 13% hogere prijzen. Maar hey, wat kan jou het schelen, je mag nu 10km/u harder rijden op de snelweg
quote:18 jaOp vrijdag 29 oktober 2010 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is hij inmiddels 18 met rijbewijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |