quote:Ik ben dus Zolcon, stomme username die ik ooit heb gekozen en nu zit ik er vast aanOp donderdag 28 oktober 2010 16:48 schreef sigme het volgende:
Ging je ook nog voorstellen, Zolcon?
Welkom in elk geval. Laat ik maar honeurs waarnemen, doe ik ook nog eens wat.
quote:ja het is primaOp donderdag 28 oktober 2010 20:37 schreef TitusPullo het volgende:
UvA-politicologie, is dat nu echt leuk?
quote:Eerstejaars?
quote:Ja
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef Picchia het volgende:
Politicologie is echt weer zo'n nutteloze studie.
quote:Verklaar u naderOp donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef Picchia het volgende:
Politicologie is echt weer zo'n nutteloze studie.
quote:Wederom, verklaar u naderOp donderdag 28 oktober 2010 21:14 schreef Ben_op_FOK het volgende:
TofikDibi is een ontzettende smerige, achterbakse allochtoon![]()
quote:Pardon???Op donderdag 28 oktober 2010 21:14 schreef Ben_op_FOK het volgende:
TofikDibi is een ontzettende smerige, achterbakse allochtoon![]()
quote:Is echt een walgelijk figuur
quote:Aan het einde van je studie ga je waarschijnlijk een master doen met overlap met een andere studie, omdat je anders geen werk kan vinden voor meer dan het minimumloon.
quote:Dat is niet echt het een verduidelijking van je mening. Ik vind het een beetje een kortzichtige reactie.Op donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Aan het einde van je studie ga je waarschijnlijk een master doen met overlap met een andere studie, omdat je anders geen werk kan vinden voor meer dan het minimumloon.
quote:Hoezo? Omdat het een Marokkaan is die enigszins scheel kijkt of ook ergens anders om?
quote:Ik gebruikte jouw onderschrift in mijn eerste werkgroepopdracht in het eerste jaar.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:24 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik gebruikte jouw onderschrift in mijn eerste werkgroepopdracht in het eerste jaar.
quote:Dat is ongeveer dezelfde omschrijving, zonder vermelding van ethniciteit.
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 21:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
![]()
Ook UvA?
Vind het wel een mooie uitspraak. Dus dan maar in Sig
quote:Langzaam en soms wat ingekaktOp donderdag 28 oktober 2010 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe slow is z'n SC precies?? Want ik vind het wel bijzonder slow
quote:Jij zegt het..
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
GroenLiesbeth Windmolens de nieuwe moskeeën?RT @PowNewsFeed: PVV: alle windmolens weg http://bit.ly/btynpc
3 minutes ago via Echofon
quote:Het is intrigerend tot de anti-climax van de uitlegOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef du_ke het volgende:
Ja dan is twitter toch echt weer een kansloos medium
quote:Wie zijn er? beetje interessant? ik ben nog even aan het studeren (ja nu echt
quote:Dan heb je PegOp donderdag 28 oktober 2010 23:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wie zijn er? beetje interessant? ik ben nog even aan het studeren (ja nu echt) dus hou me op de hoogte
quote:En Cohen en Blok en daarnaast nog een vrouw die ik niet herkenOp donderdag 28 oktober 2010 23:11 schreef du_ke het volgende:
een hypocriete katholieke vrouw wordt van links tot rechts stevig en terecht aangepakt wegens een nogal smakeloze actie.
quote:Documaakster die eicellen in liet vriezenOp donderdag 28 oktober 2010 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En Cohen en Blok en daarnaast nog een vrouw die ik niet herken
quote:Thanks!!Op donderdag 28 oktober 2010 23:14 schreef JoaC het volgende:
[..]
Documaakster die eicellen in liet vriezen
quote:Lol, Politicologie heeft juist hoge doorstroom naar arbeidsmarkt (ook zonder master)Op donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Aan het einde van je studie ga je waarschijnlijk een master doen met overlap met een andere studie, omdat je anders geen werk kan vinden voor meer dan het minimumloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |