quote:De manier waarop Ellian nu te werk gaat kom inderdaad niet ten goede van zijn werk. Erg jammer dat kritiek altijd radicaliseert tot blinde haat.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Laatst ook al zo'n raar stuk van hem. Peter Breedveld heeft er een stuk aan gewijd:
[..]
quote:Ik had het, als ervaren Ellian-spotter, inderdaad al gelezen. Ik, ja, verbaas me er echt over. Het is zo kinderachtig, zo onsamenhangend, je kunt je niet voorstellen dat een volwassen man met een redelijk functionerend stel hersenen zulke troep geschreven heeft. Nou ja, serieus, het zou me niet verbazen als hij een toeval heeft gehad, ofzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Laatst ook al zo'n raar stuk van hem. Peter Breedveld heeft er een stuk aan gewijd:
[..]
quote:Kritiek radicaliseert natuurlijk heel vaak niet tot blinde haat.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
De manier waarop Ellian nu te werk gaat kom inderdaad niet ten goede van zijn werk. Erg jammer dat kritiek altijd radicaliseert tot blinde haat.
Kritiek is prima, maar sla niet door!
quote:Hij had....toevallig een toevalOp vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik had het, als ervaren Ellian-spotter, inderdaad al gelezen. Ik, ja, verbaas me er echt over. Het is zo kinderachtig, zo onsamenhangend, je kunt je niet voorstellen dat een volwassen man met een redelijk functionerend stel hersenen zulke troep geschreven heeft. Nou ja, serieus, het zou me niet verbazen als hij een toeval heeft gehad, ofzo.
quote:Dat lijkt me iets te overdreven en een te simpele weergave van de beweegredenen van mensenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:15 schreef Monidique het volgende:
DWDD is een groot gevaar voor het eigen in de individu, voor het aparte en leidt middels publiekelijk belachelijk maken tot een conformistische samenleving, meer dan het al is.
quote:Uiteraard is het overdreven, nou ja, een beetje dan, en het is ueberhaupt geen weergave van beweegredenen.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:16 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets te overdreven en een te simpele weergave van de beweegredenen van mensen
quote:Als ik die titel zie dan denk ik eerder dat hij enorm veel plezier in zijn werk heeft. En gniffelt achter zijn toetsenbord zit als hij weer een pakkende titel heeft verzonnen. Of ben ik aan het projecteren?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Kritiek radicaliseert natuurlijk heel vaak niet tot blinde haat.
Het lijkt wel of 'rechtse' spreekbuizen vaker afglijden tot schuimbekkende onzin dan 'linkse', of is dat een gekleurd oordeel van mij?
quote:Heb je het stuk ook gelezen? Het is op zich geen vreemde lap tekst voor op internet, maar toch beslist niet iets wat uit de pen van een academisch geschool denker hoort te rollen. Rare stelling zonder argumentatie en dan een verzameling incidenten zonder verband of duiding.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als ik die titel zie dan denk ik eerder dat hij enorm veel plezier in zijn werk heeft. En gniffelt achter zijn toetsenbord zit als hij weer een pakkende titel heeft verzonnen. Of ben ik aan het projecteren?
quote:Ik had het niet gelezen. Na het zien van de titel had ik daar weinig behoefte aan. Zojuist heb ik het wel gelezen en het is inderdaad een geraaskal.Op zaterdag 30 oktober 2010 07:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je het stuk ook gelezen? Het is op zich geen vreemde lap tekst voor op internet, maar toch beslist niet iets wat uit de pen van een academisch geschool denker hoort te rollen. Rare stelling zonder argumentatie en dan een verzameling incidenten zonder verband of duiding.
quote:slechts 3 !!!!! dan kun je toch niet serieus rellen.... ?De DDL wordt vergezeld door drie leden van de extreemrechtse English Defence League (EDL).
Rijmdwang en curieuze beeldspraak.quote:
De mantel van Michaël Zeeman staat u als gegoten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Rijmdwang en curieuze beeldspraak.
Echter, ik verzuim de zaligmakende Ouden aan te halen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:21 schreef Reya het volgende:
[..]
De mantel van Michaël Zeeman staat u als gegoten.
Dat kan ik bevestigen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:40 schreef Reya het volgende:
Rock_de_Braziliaan kan u bevestigen dat navolging een iteratief proces is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |