Volgens mij gaat het niet door!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef Naaaait93 het volgende:
haha, leuk.
zet mij maar bij elke zaterdag, ik vraag wel vrij op de exacte datum(:
Tenzij jullie willen dat ik niet kom?
ja dat idee had ik al, jammer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet door!
Vanaf nu tot aan de kist volgeboekt! Kijk dat is plannen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik kan geen enkele datum geloof ik
Geen idee. Dat vodje was bij ons geen uitreiking waardig. Die mocht je afhalen bij de balie studentenzaken!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
oh nee, de 13e kan ikwow!
oh, en de uitreiking was ehm... ja, 'wel grappig', 't is maar een P-uitreiking hè?
oeh, wat voor een uitreiking?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
oh nee, de 13e kan ikwow!
oh, en de uitreiking was ehm... ja, 'wel grappig', 't is maar een P-uitreiking hè?
Nope, personeelsfeest van IB zijn werkquote:Op woensdag 17 november 2010 13:05 schreef Mikkie het volgende:
Zo, al dat geouwehoer over wel/niet kunnen op welke dagen schiet niet op.
Laatste poging voor 2010:
Vrijdag 17 december
Wie kan?
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nope, personeelsfeest van IB zijn werk
Personeelsuitje van mijn werk tot half 10, daardoor wss dan al lam want gratis drank, en volgende dag leren voor tentamen dus wil niet te laat naar bedquote:Op woensdag 17 november 2010 16:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]De initiatiefnemer van veel vorige meetings die er niet is?
. Hoe zitten jullie de 18e dan?
Als ze geen datum prikt dan kun je in theorie dus elke dag je komende leven een huisuitje hebben?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
27,28,29 zit ik in Berlijn
En de 21e hebben we misschien een huisuitje maar die muts die het organiseert is en twee mensen vergeten uit te nodigen, en ze prikt iedere keer geen datum
Sowieso moeten de mensen die nog nooit op een meet zijn geweest hun mond houdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef vogelkooi het volgende:
als je geen tijd hebt dan vind je het gewoon niet belangrijk genoeg.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar meestal is er een leukere alternatief, waardoor je het laat schieten. Hierdoor is er nog steeds geen meet georganiseerd sinds? oktober vorig jaar?
Ik kon tot nu toe bijna altijd wel aanwezig zijn maar dan zou ik in me eentje zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sowieso moeten de mensen die nog nooit op een meet zijn geweest hun mond houden
De meets zijn juist altijd heel erg tof, maar als ik eerlijk ben vind ik een meet wel minder leuk als bijvoorbeeld Mikkie of Piet of Swarma enzo er niet zijn.. We meeten al sinds 2009 geregeld met elkaar en er is toch een beetje een "harde kern" ontstaan.. Dus als mensen van die kern een beetje afhaken heb ik meestal ook zoiets van nou ik zie wel of ik kom
No offence naar de andere mensen hoor, daarom moeten we juist weer eens met zijn allen meeten om te kijken of jullie ook tof zijn
Ben geen internetheldquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
stomme kooi, moet ik weer overnieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:04 schreef IrishBastard het volgende:
Zet je maar in het lijstje. Wie ben je trouwens?
Geen excuses zoeken, gewoon komen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:30 schreef AMDB het volgende:
Misschien dat ik de 18e ook kom, maar weet het nog niet zeker. Dag erna jarig dus daar ook m'n energie voor nodig
Moet wel lukkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen excuses zoeken, gewoon komen!. Dan maak je het gewoon niet te laat.
Camelot?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Moet wel lukken![]()
Al enig idee waar er gemeet gaat worden?
nooooooquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Samson natuurlijk![]()
Of gaan we eerst bowlen
kijk, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:54 schreef AMDB het volgende:
Ik háát bowlen![]()
Samson is altijd goed natuurlijk
Moet ik mij aangesproken voelen? :quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, laat ik even wat regeltjes op stellen:
1. Mensen die nog nooit op een meet zijn geweest hebben niks te zeggen
2. Mensen die zelfs niet in het normale Nijmegen topic posten en waarvan we dus totaal geen idee hebben wie het zijn moeten helemaal hun mond houden
haha, als t maar iets met bier is, komt t goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:18 schreef AMDB het volgende:
Zit er ook nog een ontgroening aan vast, zo'n eerste keer komen?
Best wel ja, vind het vrij apart dat je naar een meet wilt komen terwijl je nooit in het topic post en dus geen flauw idee hebt wie wij zijn en andersomquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
Moet ik mij aangesproken voelen? :
Maar gaat 'regels' opstellen niet wat ver? Iedereen die wil komen moet toch vrij kunnen zijn om input te kunnen leveren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Best wel ja, vind het vrij apart dat je naar een meet wilt komen terwijl je nooit in het topic post en dus geen flauw idee hebt wie wij zijn en andersom
Ja, dat lijkt me ook leuk, komt goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan kom je niet
Het is een openbaar georganiseerde meet, dus ja, iedereen mag komen, máár mensen die nooit in een topic posten zoals die Naaaitnogwatwat heeft het voor zin om naar een meet te komen van een topic waar je nooit post én hoe háál je het in je hoofd om dan ook nog eens commentaar te leveren op de voorgestelde plannen
Dat jij 't niet leuk vindt, bowlen is prima, maar je bent wmb gewoon welkom, want je post meeen dan kom je toch na 't bowlen als je er echt niet aan wilt beginnen..
Ik vind alleen dat er nogal rigoureus tegen een suggestie aangeschopt wordt omdat iemand nog nooit op een meet geweest is/niet in het topic post. Ik snap best dat je dan wat minder invloed hebt op wat uiteindelijk gebeurt, maar om alles af te doen met "je bent nog nooit geweest/je post niet in het topic" is natuurlijk een beetje een non-argument. Mag best wat aardiger m.i.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan kom je niet
Het is een openbaar georganiseerde meet, dus ja, iedereen mag komen, máár mensen die nooit in een topic posten zoals die Naaaitnogwatwat heeft het voor zin om naar een meet te komen van een topic waar je nooit post én hoe háál je het in je hoofd om dan ook nog eens commentaar te leveren op de voorgestelde plannen
Dat jij 't niet leuk vindt, bowlen is prima, maar je bent wmb gewoon welkom, want je post meeen dan kom je toch na 't bowlen als je er echt niet aan wilt beginnen..
Hoeveel meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maar gaat 'regels' opstellen niet wat ver? Iedereen die wil komen moet toch vrij kunnen zijn om input te kunnen leveren?
Zo is het voor mij al geen flikker aan om te komen, komt een beetje over als old boys avondje.
Deze deed het hem pasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoeveel meerhad ik in die regel post moeten zetten om het nog meer duidelijker te maken dat het een grapje was?
Tuurlijk in ieder grapje zit een kern van waarheid.. En dan zat er in regel 2 meer waarheid dan regel 1, dat was echt een grapje.. Dus AMDB tuurlijk mag je ook je input geven, ik bedoelde dat echt als grapje, jij post gewoon regelmatig mee, we weten een beetje wat er in jouw leven speelt en dat soort dingen..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond er een grote kern van waarheid in zitten
O, jee! Onze kleuterjuf gaat regeltjes opstellen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, laat ik even wat regeltjes op stellen:
1. Mensen die nog nooit op een meet zijn geweest hebben niks te zeggen
2. Mensen die zelfs niet in het normale Nijmegen topic posten en waarvan we dus totaal geen idee hebben wie het zijn moeten helemaal hun mond houden
Ik zeg nergens dat naaitje niet mag komen, ik zeg alleen dat ik iig niet naar hem/haar ga luisteren over wat hij/zij wil..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je het zo privé wil houden doe het dan lekker achter de schermen!
Het enige dat ik over de hele discussie wil zeggen is dat dit gewoon niet klopt. Nijmegen topic gaat niet over de stad ofzo, maar gewoon over de levens van de mensen die er wonen (in meer of mindere mate). Er zijn een heel aantal users dat elkaar wel degelijk kent, bij de een iets meer dan de ander (deels ook door eerdere meets/buiten meets om).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef Naaaait93 het volgende:
je kent iemand heus niet beter als je in het nijmegen topic post.
Ja, zoiets dacht ik ook. ik wil ook wel meeposten in het Nijmegen forum. ik zal er eens mee beginnen. zodat jullie mij ook beter leren kennenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Anderzijds, naar een meet komen kan ook weer resulteren in het feit dat je wel gaat meeposten
De 12e kan nog wel, maar ik betwijfel of die nog lang vrij blijft. Dus dan moet je het wel nu weten, Yash. Niet nog weken blijven twijfelenquote:
quote:
De 12e it is; staat genoteerd. Swarmi of mobli for the TT-change?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weekendje is geboekt voor 18 februariDus vind iedereen het goed om de meet op zaterdag 12 februari plaats te laten vinden?
Jamaar, Pietje!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
De 12e kan ik niet meer. Maar laat gewoon doorgaan, zo vaak ben ik ook niet meer in 't topic.
ga gewoon mee pussyquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef Rituals het volgende:
Hopelijk kan ik de 12e komen, maar ik ga sowieso niet mee bowlen, dus dan zie ik jullie eventueel daarna. Of komt er geen 'daarna'?
Ik heb al wat staan die dag en weet niet hoe laat ik daarmee klaar ben. Overigens hou ik ook helemaal niet van bowlen, dus ik vind het geen rampquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom ga je niet mee bowlen dan?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef Mikkie het volgende:
[insert matige grap over omgaan met ballen]
Mwa het gaat meer om het pilsen dan om een chick strike te scoren hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef Rituals het volgende:
Hopelijk kan ik de 12e komen, maar ik ga sowieso niet mee bowlen, dus dan zie ik jullie eventueel daarna. Of komt er geen 'daarna'?
eten doe ik gewoon thuis uit financiele overwegingenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
dromaai heb ik wel zin in, moeten we wel met zn 8en zijn anders kan je niet reserveren
Datquote:Op maandag 7 februari 2011 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eten doe ik gewoon thuis uit financiele overwegingen
Open Dag is tot 15.00 denk ik? Was afgelopen zaterdag wel zo, spullen opruimen en uiterlijk om 15.30 klaar dan. Ik sta er zaterdag ook weer, maar dan op de FEMquote:Op maandag 7 februari 2011 08:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik weet nog niet hoe ik het met eten doe.. Werk dan op de open dag vd han en weet nie hoe laat het wordt. Hoe laat eten?
heb je de pompoms al klaar liggen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga sowieso niet poolen! Wil best supporteren maar poolen zelfDan moeten we wss een nieuwe tafel dokken
Ja en daarna drinkenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Open Dag is tot 15.00 denk ik? Was afgelopen zaterdag wel zo, spullen opruimen en uiterlijk om 15.30 klaar dan. Ik sta er zaterdag ook weer, maar dan op de FEM
Is limonade ook toegestaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef vogelkooi het volgende:
Denk het wel, er moeten ook mensen bier halen.
Jammer! Hopelijk voel je je snel weer wat beterquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:54 schreef morgane het volgende:
Ik zal toch moeten afzeggen. Heb de afgelopen week/twee weken het gevoel dat mijn vermoeidheidsziekte weer begint terug te komen...voel me erg moe en slap en veel slapen helpt niet. Zal deze week een hoop leuke dingen moeten laten schieten (en heb dat al gedaan) om bij te tanken en m'n energie te sparen voor m'n studie. Daar horen jullie ook bij helaas. Veel plezier
Maak je niet drukquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom dan nu pas de reactiesvoor reserveren is het wel handig om tijdig overeenstemming te hebben hè...
Zowel die tante als de buurvrouw heb ik ooit gedaan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of anders kwart voor tien, want de tante van de buurvrouw van men neef geeft een feestje.
Samson is niets zonder Gertjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef IrishBastard het volgende:
Gelukkig maakt het allemaal niet uit, want ik heb nog geen antwoord van HoB
Desalniettemin zal ik verschuiven naar half 9, zodat iedereen kan/aan kan schuiven?
Na HoB gaan we naar Samson om de rest te meeten neem ik aan?(misschien komt zelfs Hosti daar nog
)
Ik ga ook niet poolen hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:41 schreef Rituals het volgende:
Ik kan waarschijnlijk al eerder komen! Ik kan alleen niet poolen, maar ben heel goed in kijken naar poolende mensen![]()
.
HoB = House of Billiards op de Graafseweg?
Denk dat ik dat ook niet ga doen, voel me nog steeds niet zo geweldig en moet morgen ook weer leren dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
wij komen poolen, maar gaan niet mee naar Samson
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:09 schreef swarmahoer het volgende:
we zien vanzelf wel hoe iedereen zich voelt
ow, ff n bloesje uitzoeken
In Brabant noemen ze mannen die bloesjes uitzoeken en dragen gewoon homo.quote:Een bloes of blouse is een kledingstuk voor het bovenlichaam.
[..] In het zuiden gebruikt men het woord alleen voor het kledingstuk van vrouwen, en wordt het gelijksoortige kledingstuk bij mannen een overhemd genoemd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloes
Ben jij GEEN homo dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:52 schreef Mikkie het volgende:
Shit, daar gaat m'n outfit voor vanavond... Moet wel iets anders kiezen, anders denkt iedereen dat ik homo ben
D_K toch... ik had van jou wel een betere grap verwacht! Deze was echt te makkelijk.quote:
Dat was geen grap.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
D_K toch... ik had van jou wel een betere grap verwacht! Deze was echt te makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me leeg. En ontheemd.quote:
Da's knap, aangezien ik daar niet ben geweest om dat tijdstip, en al helemaal niet met de fietsquote:Op zondag 13 februari 2011 15:26 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zag mikkie fietsen vandaag rond half 11 op de heyendaalse weg.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:13 schreef Difficult het volgende:
Indien mogelijk ga ik er mss eens een keer bij zijn
Swarmi kan niet op donderdag, dus denk dat t de enige optie is.quote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef Mikkie het volgende:
Bij jullie of bij swarmi, vecht het maar uit
quote:
Ik kan vrijdag hooguit tot half acht, dus da's niet echt ideaal.quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kunnen jullie ook op vrijdag? zodat Swarmi er ook bij kan zijn?
En ik maar denken dat ik anderen aan het werk zou zettenquote:Op maandag 18 april 2011 09:26 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denk dat vooral Mikkie die saté moet makenDe hamburgers zonder ui waren overigens ook prima
Welk tentamenquote:Op maandag 18 april 2011 09:36 schreef Sander het volgende:
Aahhh godverdomme. Tentamen gehad, ging echt superlekker, ik wist gewoon alles. Kijk ik op Blackboard, heb ik gewoon een fucking 2. Een 2?! Dan moet ik echt alles totaliment verneukt hebben, maar wtf.
Hmmm, even kijken wanneer ik daar kom danquote:
Wat is limoncelloquote:Op maandag 18 april 2011 10:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk moeten we dan gewoon ff naar Duitsland rijden van de week, daar hadden ze vorige keer en goede kip en wel meer goedkope dingen.. En IB moet toch bier..
En ik zie ook dat de limoncello maar 6.99 kost(in de aanbieding) en de 43 nu maar 11 euro
maar volgens mij heb ik een literfles
Ik moet zeggen dat ik zo geen idee heb wanneer ik het zou moeten halen, of ik moet morgenmiddag nog tijd hebben. Als dat klopt dan laat ik wel even weten hoe of watquote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, even kijken wanneer ik daar kom dan
[..]
Wat is limoncello
En mooi dat IB bier gaat halen, hoef ik niks mee te nemen
Is er nog iemand die Piet vraagt of ie zin heeft om heen en weer te reizen?
Je durft niet!!quote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef Difficult het volgende:
Nahja dan kan iedereen me eerst leren kennen, voordat ik een vreemd huis binnen kom wandelen
Ik ben doodsbang!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |