Ben geen internetheldquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
stomme kooi, moet ik weer overnieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:04 schreef IrishBastard het volgende:
Zet je maar in het lijstje. Wie ben je trouwens?
Geen excuses zoeken, gewoon komen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:30 schreef AMDB het volgende:
Misschien dat ik de 18e ook kom, maar weet het nog niet zeker. Dag erna jarig dus daar ook m'n energie voor nodig
Moet wel lukkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen excuses zoeken, gewoon komen!. Dan maak je het gewoon niet te laat.
Camelot?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Moet wel lukken![]()
Al enig idee waar er gemeet gaat worden?
nooooooquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Samson natuurlijk![]()
Of gaan we eerst bowlen
kijk, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:54 schreef AMDB het volgende:
Ik háát bowlen![]()
Samson is altijd goed natuurlijk
Moet ik mij aangesproken voelen? :quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, laat ik even wat regeltjes op stellen:
1. Mensen die nog nooit op een meet zijn geweest hebben niks te zeggen
2. Mensen die zelfs niet in het normale Nijmegen topic posten en waarvan we dus totaal geen idee hebben wie het zijn moeten helemaal hun mond houden
haha, als t maar iets met bier is, komt t goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:18 schreef AMDB het volgende:
Zit er ook nog een ontgroening aan vast, zo'n eerste keer komen?
Best wel ja, vind het vrij apart dat je naar een meet wilt komen terwijl je nooit in het topic post en dus geen flauw idee hebt wie wij zijn en andersomquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
Moet ik mij aangesproken voelen? :
Maar gaat 'regels' opstellen niet wat ver? Iedereen die wil komen moet toch vrij kunnen zijn om input te kunnen leveren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Best wel ja, vind het vrij apart dat je naar een meet wilt komen terwijl je nooit in het topic post en dus geen flauw idee hebt wie wij zijn en andersom
Ja, dat lijkt me ook leuk, komt goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan kom je niet
Het is een openbaar georganiseerde meet, dus ja, iedereen mag komen, máár mensen die nooit in een topic posten zoals die Naaaitnogwatwat heeft het voor zin om naar een meet te komen van een topic waar je nooit post én hoe háál je het in je hoofd om dan ook nog eens commentaar te leveren op de voorgestelde plannen
Dat jij 't niet leuk vindt, bowlen is prima, maar je bent wmb gewoon welkom, want je post meeen dan kom je toch na 't bowlen als je er echt niet aan wilt beginnen..
Ik vind alleen dat er nogal rigoureus tegen een suggestie aangeschopt wordt omdat iemand nog nooit op een meet geweest is/niet in het topic post. Ik snap best dat je dan wat minder invloed hebt op wat uiteindelijk gebeurt, maar om alles af te doen met "je bent nog nooit geweest/je post niet in het topic" is natuurlijk een beetje een non-argument. Mag best wat aardiger m.i.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan kom je niet
Het is een openbaar georganiseerde meet, dus ja, iedereen mag komen, máár mensen die nooit in een topic posten zoals die Naaaitnogwatwat heeft het voor zin om naar een meet te komen van een topic waar je nooit post én hoe háál je het in je hoofd om dan ook nog eens commentaar te leveren op de voorgestelde plannen
Dat jij 't niet leuk vindt, bowlen is prima, maar je bent wmb gewoon welkom, want je post meeen dan kom je toch na 't bowlen als je er echt niet aan wilt beginnen..
Hoeveel meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maar gaat 'regels' opstellen niet wat ver? Iedereen die wil komen moet toch vrij kunnen zijn om input te kunnen leveren?
Zo is het voor mij al geen flikker aan om te komen, komt een beetje over als old boys avondje.
Deze deed het hem pasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoeveel meerhad ik in die regel post moeten zetten om het nog meer duidelijker te maken dat het een grapje was?
Tuurlijk in ieder grapje zit een kern van waarheid.. En dan zat er in regel 2 meer waarheid dan regel 1, dat was echt een grapje.. Dus AMDB tuurlijk mag je ook je input geven, ik bedoelde dat echt als grapje, jij post gewoon regelmatig mee, we weten een beetje wat er in jouw leven speelt en dat soort dingen..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond er een grote kern van waarheid in zitten
O, jee! Onze kleuterjuf gaat regeltjes opstellen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, laat ik even wat regeltjes op stellen:
1. Mensen die nog nooit op een meet zijn geweest hebben niks te zeggen
2. Mensen die zelfs niet in het normale Nijmegen topic posten en waarvan we dus totaal geen idee hebben wie het zijn moeten helemaal hun mond houden
Ik zeg nergens dat naaitje niet mag komen, ik zeg alleen dat ik iig niet naar hem/haar ga luisteren over wat hij/zij wil..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je het zo privé wil houden doe het dan lekker achter de schermen!
Het enige dat ik over de hele discussie wil zeggen is dat dit gewoon niet klopt. Nijmegen topic gaat niet over de stad ofzo, maar gewoon over de levens van de mensen die er wonen (in meer of mindere mate). Er zijn een heel aantal users dat elkaar wel degelijk kent, bij de een iets meer dan de ander (deels ook door eerdere meets/buiten meets om).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef Naaaait93 het volgende:
je kent iemand heus niet beter als je in het nijmegen topic post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |