Volgens mij gaat het niet door!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef Naaaait93 het volgende:
haha, leuk.
zet mij maar bij elke zaterdag, ik vraag wel vrij op de exacte datum(:
Tenzij jullie willen dat ik niet kom?
ja dat idee had ik al, jammer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet door!
Vanaf nu tot aan de kist volgeboekt! Kijk dat is plannen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik kan geen enkele datum geloof ik
Geen idee. Dat vodje was bij ons geen uitreiking waardig. Die mocht je afhalen bij de balie studentenzaken!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
oh nee, de 13e kan ikwow!
oh, en de uitreiking was ehm... ja, 'wel grappig', 't is maar een P-uitreiking hè?
oeh, wat voor een uitreiking?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
oh nee, de 13e kan ikwow!
oh, en de uitreiking was ehm... ja, 'wel grappig', 't is maar een P-uitreiking hè?
Nope, personeelsfeest van IB zijn werkquote:Op woensdag 17 november 2010 13:05 schreef Mikkie het volgende:
Zo, al dat geouwehoer over wel/niet kunnen op welke dagen schiet niet op.
Laatste poging voor 2010:
Vrijdag 17 december
Wie kan?
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nope, personeelsfeest van IB zijn werk
Personeelsuitje van mijn werk tot half 10, daardoor wss dan al lam want gratis drank, en volgende dag leren voor tentamen dus wil niet te laat naar bedquote:Op woensdag 17 november 2010 16:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]De initiatiefnemer van veel vorige meetings die er niet is?
. Hoe zitten jullie de 18e dan?
Als ze geen datum prikt dan kun je in theorie dus elke dag je komende leven een huisuitje hebben?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
27,28,29 zit ik in Berlijn
En de 21e hebben we misschien een huisuitje maar die muts die het organiseert is en twee mensen vergeten uit te nodigen, en ze prikt iedere keer geen datum
Sowieso moeten de mensen die nog nooit op een meet zijn geweest hun mond houdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef vogelkooi het volgende:
als je geen tijd hebt dan vind je het gewoon niet belangrijk genoeg.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar meestal is er een leukere alternatief, waardoor je het laat schieten. Hierdoor is er nog steeds geen meet georganiseerd sinds? oktober vorig jaar?
Ik kon tot nu toe bijna altijd wel aanwezig zijn maar dan zou ik in me eentje zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sowieso moeten de mensen die nog nooit op een meet zijn geweest hun mond houden
De meets zijn juist altijd heel erg tof, maar als ik eerlijk ben vind ik een meet wel minder leuk als bijvoorbeeld Mikkie of Piet of Swarma enzo er niet zijn.. We meeten al sinds 2009 geregeld met elkaar en er is toch een beetje een "harde kern" ontstaan.. Dus als mensen van die kern een beetje afhaken heb ik meestal ook zoiets van nou ik zie wel of ik kom
No offence naar de andere mensen hoor, daarom moeten we juist weer eens met zijn allen meeten om te kijken of jullie ook tof zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |