eten doe ik gewoon thuis uit financiele overwegingenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
dromaai heb ik wel zin in, moeten we wel met zn 8en zijn anders kan je niet reserveren
Datquote:Op maandag 7 februari 2011 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eten doe ik gewoon thuis uit financiele overwegingen
Open Dag is tot 15.00 denk ik? Was afgelopen zaterdag wel zo, spullen opruimen en uiterlijk om 15.30 klaar dan. Ik sta er zaterdag ook weer, maar dan op de FEMquote:Op maandag 7 februari 2011 08:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik weet nog niet hoe ik het met eten doe.. Werk dan op de open dag vd han en weet nie hoe laat het wordt. Hoe laat eten?
heb je de pompoms al klaar liggen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga sowieso niet poolen! Wil best supporteren maar poolen zelfDan moeten we wss een nieuwe tafel dokken
Ja en daarna drinkenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Open Dag is tot 15.00 denk ik? Was afgelopen zaterdag wel zo, spullen opruimen en uiterlijk om 15.30 klaar dan. Ik sta er zaterdag ook weer, maar dan op de FEM
Is limonade ook toegestaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef vogelkooi het volgende:
Denk het wel, er moeten ook mensen bier halen.
Jammer! Hopelijk voel je je snel weer wat beterquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:54 schreef morgane het volgende:
Ik zal toch moeten afzeggen. Heb de afgelopen week/twee weken het gevoel dat mijn vermoeidheidsziekte weer begint terug te komen...voel me erg moe en slap en veel slapen helpt niet. Zal deze week een hoop leuke dingen moeten laten schieten (en heb dat al gedaan) om bij te tanken en m'n energie te sparen voor m'n studie. Daar horen jullie ook bij helaas. Veel plezier
Maak je niet drukquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom dan nu pas de reactiesvoor reserveren is het wel handig om tijdig overeenstemming te hebben hè...
Zowel die tante als de buurvrouw heb ik ooit gedaan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of anders kwart voor tien, want de tante van de buurvrouw van men neef geeft een feestje.
Samson is niets zonder Gertjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef IrishBastard het volgende:
Gelukkig maakt het allemaal niet uit, want ik heb nog geen antwoord van HoB
Desalniettemin zal ik verschuiven naar half 9, zodat iedereen kan/aan kan schuiven?
Na HoB gaan we naar Samson om de rest te meeten neem ik aan?(misschien komt zelfs Hosti daar nog
)
Ik ga ook niet poolen hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:41 schreef Rituals het volgende:
Ik kan waarschijnlijk al eerder komen! Ik kan alleen niet poolen, maar ben heel goed in kijken naar poolende mensen![]()
.
HoB = House of Billiards op de Graafseweg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |