Ja, zoiets dacht ik ook. ik wil ook wel meeposten in het Nijmegen forum. ik zal er eens mee beginnen. zodat jullie mij ook beter leren kennenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Anderzijds, naar een meet komen kan ook weer resulteren in het feit dat je wel gaat meeposten
De 12e kan nog wel, maar ik betwijfel of die nog lang vrij blijft. Dus dan moet je het wel nu weten, Yash. Niet nog weken blijven twijfelenquote:
quote:
De 12e it is; staat genoteerd. Swarmi of mobli for the TT-change?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weekendje is geboekt voor 18 februariDus vind iedereen het goed om de meet op zaterdag 12 februari plaats te laten vinden?
Jamaar, Pietje!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
De 12e kan ik niet meer. Maar laat gewoon doorgaan, zo vaak ben ik ook niet meer in 't topic.
ga gewoon mee pussyquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef Rituals het volgende:
Hopelijk kan ik de 12e komen, maar ik ga sowieso niet mee bowlen, dus dan zie ik jullie eventueel daarna. Of komt er geen 'daarna'?
Ik heb al wat staan die dag en weet niet hoe laat ik daarmee klaar ben. Overigens hou ik ook helemaal niet van bowlen, dus ik vind het geen rampquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom ga je niet mee bowlen dan?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef Mikkie het volgende:
[insert matige grap over omgaan met ballen]
Mwa het gaat meer om het pilsen dan om een chick strike te scoren hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef Rituals het volgende:
Hopelijk kan ik de 12e komen, maar ik ga sowieso niet mee bowlen, dus dan zie ik jullie eventueel daarna. Of komt er geen 'daarna'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |