Denk dat ik dat ook niet ga doen, voel me nog steeds niet zo geweldig en moet morgen ook weer leren dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
wij komen poolen, maar gaan niet mee naar Samson
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:09 schreef swarmahoer het volgende:
we zien vanzelf wel hoe iedereen zich voelt
ow, ff n bloesje uitzoeken
In Brabant noemen ze mannen die bloesjes uitzoeken en dragen gewoon homo.quote:Een bloes of blouse is een kledingstuk voor het bovenlichaam.
[..] In het zuiden gebruikt men het woord alleen voor het kledingstuk van vrouwen, en wordt het gelijksoortige kledingstuk bij mannen een overhemd genoemd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloes
Ben jij GEEN homo dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:52 schreef Mikkie het volgende:
Shit, daar gaat m'n outfit voor vanavond... Moet wel iets anders kiezen, anders denkt iedereen dat ik homo ben
D_K toch... ik had van jou wel een betere grap verwacht! Deze was echt te makkelijk.quote:
Dat was geen grap.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
D_K toch... ik had van jou wel een betere grap verwacht! Deze was echt te makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me leeg. En ontheemd.quote:
Da's knap, aangezien ik daar niet ben geweest om dat tijdstip, en al helemaal niet met de fietsquote:Op zondag 13 februari 2011 15:26 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zag mikkie fietsen vandaag rond half 11 op de heyendaalse weg.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:13 schreef Difficult het volgende:
Indien mogelijk ga ik er mss eens een keer bij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |