Swarmi kan niet op donderdag, dus denk dat t de enige optie is.quote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef Mikkie het volgende:
Bij jullie of bij swarmi, vecht het maar uit
quote:
Ik kan vrijdag hooguit tot half acht, dus da's niet echt ideaal.quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kunnen jullie ook op vrijdag? zodat Swarmi er ook bij kan zijn?
En ik maar denken dat ik anderen aan het werk zou zettenquote:Op maandag 18 april 2011 09:26 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denk dat vooral Mikkie die saté moet makenDe hamburgers zonder ui waren overigens ook prima
Welk tentamenquote:Op maandag 18 april 2011 09:36 schreef Sander het volgende:
Aahhh godverdomme. Tentamen gehad, ging echt superlekker, ik wist gewoon alles. Kijk ik op Blackboard, heb ik gewoon een fucking 2. Een 2?! Dan moet ik echt alles totaliment verneukt hebben, maar wtf.
Hmmm, even kijken wanneer ik daar kom danquote:
Wat is limoncelloquote:Op maandag 18 april 2011 10:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk moeten we dan gewoon ff naar Duitsland rijden van de week, daar hadden ze vorige keer en goede kip en wel meer goedkope dingen.. En IB moet toch bier..
En ik zie ook dat de limoncello maar 6.99 kost(in de aanbieding) en de 43 nu maar 11 euro
maar volgens mij heb ik een literfles
Ik moet zeggen dat ik zo geen idee heb wanneer ik het zou moeten halen, of ik moet morgenmiddag nog tijd hebben. Als dat klopt dan laat ik wel even weten hoe of watquote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, even kijken wanneer ik daar kom dan
[..]
Wat is limoncello
En mooi dat IB bier gaat halen, hoef ik niks mee te nemen
Is er nog iemand die Piet vraagt of ie zin heeft om heen en weer te reizen?
Je durft niet!!quote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef Difficult het volgende:
Nahja dan kan iedereen me eerst leren kennen, voordat ik een vreemd huis binnen kom wandelen
Ik ben doodsbang!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |