quote:faal
quote:ja ik ben extra hard vandaagOp donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wow..dat is groter dan ik had verwacht man
quote:apart, ik zie hem niet
quote:
quote:
quote:Dat ik em dan gewoon mag ontvangen..Op donderdag 28 oktober 2010 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben extra hard vandaag![]()
[..]
apart, ik zie hem niet
quote:Camera jongu cameraOp donderdag 28 oktober 2010 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben extra hard vandaag![]()
[..]
apart, ik zie hem niet
quote:nu is het topic af
quote:Sorry heOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ja joh, ik heb zelfs netjes hoi gezegd
quote:HomoOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan hoeft ie ze niet meer zelf te maken
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik ga ook maar weer eens naar mijn bestee, Truste.
quote:jij altijd, no feelings thoughOp donderdag 28 oktober 2010 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat ik em dan gewoon mag ontvangen..
quote:Succes met fappen en slaap lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef BunnyCookii het volgende:
quote:Jij snapt hemOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan hoeft ie ze niet meer zelf te maken
quote:TrusteOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef BunnyCookii het volgende:
quote:hoax
quote:zou kunnen ja, net zo'n mooie als dat masker van gister?Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Kun je niet ff een mooie foto posten ?
quote:NeukbaarOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef SpauldingPF het volgende:
voordat ik het vergeet :
[ afbeelding ]
quote:Vrouwen fappen niet.Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Succes met fappen en slaap lekker![]()
quote:Iets persoonlijker aubOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
zou kunnen ja, net zo'n mooie als dat masker van gister?
quote:ByeOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef BunnyCookii het volgende:
quote:trustenOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef BunnyCookii het volgende:
quote:zelfde vader andere moederOp donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef Monopoly het volgende:
PeZu, hoezo ben jij halfbroer van Jezus ?:$
quote:Dan ben jij dus geen vrouw..jij hebt een piemeltje.
quote:zelfs lauw lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkoop bier voor iedereen
quote:Ik hou van je
quote:ik zal even zoeken ok
quote:Nu kan mijn nachtbagger helemaal niet stuk jij die me snapt
quote:homoOp donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso..anders zou het gay zijn
quote:Ik wil ook zo'n rare kleine onderbroek hebben!
quote:Hmmm.. Hij houdt zich niet zo aan z'n eigen regels he?
quote:WTF?!?!?! GEFELICITEERD PEZUOp donderdag 28 oktober 2010 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu kan mijn nachtbagger helemaal niet stuk jij die me snapt
PeZu die jarig is
Mono die komt buurten
OV in de TT
quote:is weer heel clichématig met een ringflitsertje gedaan
quote:dude als je wist wat mijn pa allemaal deed
quote:Tja regels zijn voor de mensheidOp donderdag 28 oktober 2010 00:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmmm.. Hij houdt zich niet zo aan z'n eigen regels he?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude als je wist wat mijn pa allemaal deed
quote:Ohja, wij minderwaardige wezens.Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tja regels zijn voor de mensheid
quote:thanks geile tongzoen
quote:Niet klagen maar gwn kijkenOp donderdag 28 oktober 2010 00:24 schreef jo-ep het volgende:
[..]
is weer heel clichématig met een ringflitsertje gedaan
quote:Ga je mee?
quote:ik weet, mijn pa is een klojo
quote:op zeker
quote:Ik heb morgen mijn theorie voor autorijles (haha nu pas haha faal).. maar ik bak er geen kut van.
quote:Likje over je scrotum..zonder gevoelens uiteraard
quote:hee jij
quote:Succes!Op donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik heb morgen mijn theorie voor autorijles (haha nu pas haha faal).. maar ik bak er geen kut van.![]()
quote:Gaat heen als u het niveau niet aankanOp donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kan ik het allemaal tenminste een beetje volgen..
quote:suc6!Op donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik heb morgen mijn theorie voor autorijles (haha nu pas haha faal).. maar ik bak er geen kut van.![]()
quote:Ik ook niet hoorOp donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef Michhas het volgende:
Iedereen reageerde op mijn mooie serenade voor PeZu, behalve PeZu zelf
quote:
quote:HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:ik zag hem nietOp donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef Michhas het volgende:
Iedereen reageerde op mijn mooie serenade voor PeZu, behalve PeZu zelf
quote:Nee, jij bent emotioneelOp donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorNou weer vrolijk?
quote:Je gaat het ook niet halenOp donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef Franneh het volgende:
[..]
quote:DagOp donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef Dale. het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
i
quote:Oke
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga tegelijk met jou ja alweer
quote:
quote:eerste keer?Op donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Franneh het volgende:
Dank jullie voor het succes wensen.. ik hoop dat het helpt![]()
quote:Heb ik 't nu verpest?Op donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Franneh het volgende:
Dank jullie voor het succes wensen.. ik hoop dat het helpt![]()
quote:En jij bent gewoon een baas op en buiten Fok! Dus ik zou je doenOp donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Monopoly het volgende:
Flip is geefbaar.
Gewoon, omdat het kan!
quote:Daar ga ik niet vanuit inderdaad.. sowieso kan het alleen maar meevallen.
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Michhas het volgende:
Heppie beursdee toe joe, heppie beursdee toe joe, heppie beursdee dier PeZu, heppie beursdee toe joeeeeeee![]()
![]()
Ik kan niet zo mooi zingen
quote:DEALOp donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een baas op en buiten Fok! Dus ik zou je doen
quote:Welke lessen?Op donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Oceanview het volgende:
Zeg Straalkachel hoe ging je lessen?
quote:Truste
quote:Oi mate.Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
heyy ik schuif ff aan hier goedenavond![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Ja NOU kijk ik ga met jou mee maar dan ga ik stiekem naar PD toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
quote:Het gaat ook niet meevallen. Je haalt het gewoon niet..je kan beter gewoon niet gaan en aanmelden voor de volgende keerOp donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Franneh het volgende:
[..]
Daar ga ik niet vanuit inderdaad.. sowieso kan het alleen maar meevallen.
Beter dan dat zogenaamde 'positive thinking'
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja NOU kijk ik ga met jou mee maar dan ga ik stiekem naar PD toeMag altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:HoiOp donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:uhm nee en ja
quote:Huppelmuts ging me waarschuwen voor jou.Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja NOU kijk ik ga met jou mee maar dan ga ik stiekem naar PD toemaar ik ga pas over 15 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga maar eerst naar hem toe
There is a time of cumming and going.
quote:DAAROM EET IK NOOIT IN RESTAURANTSOp donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Penisbaard het volgende:
IK PIS IN HET ETEN IN MIJN RESTAURANT EN JULLIE VINDEN HET LEKKER
quote:waar is ze eik?Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Huppelmuts ging me waarschuwen voor jou.
quote:TrusteOp donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Dale. het volgende:
Ze kunnen wel trusten zeggen maar niet hoi he![]()
quote:Hoi!Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Dale. het volgende:
Ze kunnen wel trusten zeggen maar niet hoi he![]()
quote:Euw was pas morgenOp donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
Heb vandaag om 11:00 rijles
quote:DAN ZET IK DE KLAVER VIER INOp donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon je gevoel volgen bij je theorie als je het even niet meer weet.Zou ik niet te snel zeggen, vorige week had een meisje voor mij 0 foutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:myv
quote:HALLO, ben je al weer toe aan een piemel of kan ik gaan?
quote:Das lief van jeOp donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar ik ga pas over 15 minuten
ga maar eerst naar hem toe
quote:Slapen denk ik zo.
quote:Als je zo een grote bek hebt dan moet je ook zeggen om welke eetcafe het gaat!! Dan gaan we zien hoe lang je nog in t eten gaat pissen!! Vuile rattt bah bah bij deze mensen ik eet nooit bij de chinees boycot die handel missch doen t allemaal! Dit is voor mij echt een afknapper!! Ik ga geen chineze rijk maken die in me eten lopen te pissen!Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Penisbaard het volgende:
quote:klavertje duizend for the pwn
quote:Was ik dat meisje maar.Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
Zou ik niet te snel zeggen, vorige week had een meisje voor mij 0 fouten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:UiteraardOp donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef Franneh het volgende:
[..]
Was ik dat meisje maar.
Had jij hem gehaald?
quote:hihiihhi ik zal niets zeggen over de Graafschap sorryOp donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Huppelmuts ging me waarschuwen voor jou.
quote:En jij?Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
quote:IN MIJN RESTAURANT VERKOOP IK BEDORVEN VLEES EN JULLIE MERKEN ER NIETS VAN,JULLIE ZEGGEN MIJ STEEDS HOE LEKKER MIJN ETEN IS.Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als je zo een grote bek hebt dan moet je ook zeggen om welke eetcafe het gaat!! Dan gaan we zien hoe lang je nog in t eten gaat pissen!! Vuile rattt bah bah bij deze mensen ik eet nooit bij de chinees boycot die handel missch doen t allemaal! Dit is voor mij echt een afknapper!! Ik ga geen chineze rijk maken die in me eten lopen te pissen!
quote:nu al?Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das lief van je
[..]
Slapen denk ik zo.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
quote:Ruuuuustig maar jongen, denk om je hart.Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
IN MIJN RESTAURANT VERKOOP IK BEDORVEN VLEES EN JULLIE MERKEN ER NIETS VAN,JULLIE ZEGGEN MIJ STEEDS HOE LEKKER MIJN ETEN IS.
SOMS PIS IK OOK IN HET ETEN ALS DE KLANT LASTIG IS
quote:op jou ouwe dag zullen mensen op jou gaan pissen en letterlijk ook .je weet misschien niet wat karma is .what goes arround comes arround.Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
IN MIJN RESTAURANT VERKOOP IK BEDORVEN VLEES EN JULLIE MERKEN ER NIETS VAN,JULLIE ZEGGEN MIJ STEEDS HOE LEKKER MIJN ETEN IS.
quote:Dankje welOp donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hihiihhi ik zal niets zeggen over de Graafschap sorry![]()
![]()
quote:Over datum kip uitkoken in chloor werkt ook goed, en dan een extreem pittig sausje erover, dat merkt niemand.Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Praat je nou tegen je zelfOp donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
op jou ouwe dag zullen mensen op jou gaan pissen en letterlijk ook .je weet misschien niet wat karma is .what goes arround comes arround.
en ten tweede wat denk je dat mensen dat niet kunnen ruiken en proeven dong chinesie,je jaagd je eigen klanten weg en ik denk dat die restaurant van jou allang niet meer bestaat je hallucineert droom maar verder.
quote:Gewoon goed om je heen kijken wanneer ze de antwoorden opnoemen, je kunt gelijk aan de reacties van mensen zien wat de antwoorden zijn
quote:Ik voel pas pijn. Ik word gewoon genegeerd op straatOp donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef Dyr. het volgende:
pijn pijn alles doet pijn, pijn is niet fijn
quote:Jezelf quoten normaal is dat toch grootste faal op de foks?Op donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
op jou ouwe dag zullen mensen op jou gaan pissen en letterlijk ook .je weet misschien niet wat karma is .what goes arround comes arround.
en ten tweede wat denk je dat mensen dat niet kunnen ruiken en proeven dong chinesie,je jaagd je eigen klanten weg en ik denk dat die restaurant van jou allang niet meer bestaat je hallucineert droom maar verder.
quote:waarom niet? lang verhaal
quote:lmn geeft niet, thanksOp donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
gefeliciteerd PeZu
ik loop een beetje achter met alles geloof ik..
quote:pijn kan best fijn zijn hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef Dyr. het volgende:
pijn pijn alles doet pijn, pijn is niet fijn
quote:jij liep mij voorbijOp donderdag 28 oktober 2010 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik voel pas pijn. Ik word gewoon genegeerd op straat
quote:Dat is juist uberOp donderdag 28 oktober 2010 00:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jezelf quoten normaal is dat toch grootste faal op de foks?
uitzondering gevalletje?
quote:Mijn gedachtes wat doe je!Op donderdag 28 oktober 2010 00:32 schreef Monopoly het volgende:
hoi hoi hoi
plas in de kont van Kore
quote:TeenOp donderdag 28 oktober 2010 00:32 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
pijn kan best fijn zijn hoor.
al viel er vanmiddag een teen op mijn tenen.. dat was niet zo'n prettige pijn..
quote:fuck, ik heb mijn foon opnieuw geinstalleerd ik mis veel nummers, geen chan in de lijst
quote:Post het maar in fobo of PM dan lees ik het laterOp donderdag 28 oktober 2010 00:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom niet? lang verhaal![]()
waarom wel? volgende week verbetering op het lange verhaal en vandaag jarig![]()
[..]
lmn geeft niet, thanks
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef Bloempje. het volgende:
Slapenwelterusten allemaal alvast.
quote:HAHAAHAHAH!!!Op donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
fuck, ik heb mijn foon opnieuw geinstalleerd ik mis veel nummers, geen chan in de lijst
quote:helemaal nietOp donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt foto's van mij gezien..ik niet van jou
quote:Slaap lekker BloempjeOp donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef Bloempje. het volgende:
Slapenwelterusten allemaal alvast.
quote:Geen kroontje op? Nepqueen..Op donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt foto's van mij gezien..ik niet van jou
quote:Je had de mijne ook niet? Quote je nu verkeerd?Op donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
fuck, ik heb mijn foon opnieuw geinstalleerd ik mis veel nummers, geen chan in de lijst
quote:okOp donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef Franneh het volgende:
[..]
Post het maar in fobo of PM dan lees ik het later![]()
Nu wil ik het wel weten.
En gefeliciteerd![]()
quote:Dat is dan niet zo slim van jou
quote:Expres verkeerd quotenOp donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je had de mijne ook niet? Quote je nu verkeerd?
quote:sneek
quote:nee chan aka huppel, of heet je ook zoOp donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je had de mijne ook niet? Quote je nu verkeerd?
quote:hoe was het in de stad vandaag ?Op donderdag 28 oktober 2010 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is dan niet zo slim van jouHad je gewoon in m'n fobo moeten kijken
quote:Gister hadden we er 3 vol in het eerste uur..dat kunnen we nog reddenOp donderdag 28 oktober 2010 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nieuwe lay out hegisteren ging sneller
[..]
Ja nou
quote:OOOH ZO! moet ik haar nummer even PMen?Op donderdag 28 oktober 2010 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
sneek![]()
[..]
nee chan aka huppel, of heet je ook zo
quote:Hihi waterslangOp donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef Monopoly het volgende:
[ http://i104.photobucket.com/albums/m168/mascottemuis/Folly20Zotternij.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Ja dat denk ik ook welOp donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gister hadden we er 3 vol in het eerste uur..dat kunnen we nog redden
quote:Ja goed man..ik heb mn broek..echt prachtig ingekortOp donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hoe was het in de stad vandaag ?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef Franneh het volgende:
EN TOCH VIND IK JULLIE ALLEMAAL LIEF
quote:Weet jij het nummer van Straalkachel?Op donderdag 28 oktober 2010 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nieuwe lay out hegisteren ging sneller
[..]
Ja nou
quote:Niet teveel aan mij denken heOp donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Monopoly het volgende:
Jongens meiden en de rest...
Baas mono gaat pitten en fappen
quote:Ook in die volgorde?Op donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Monopoly het volgende:
quote:Wil je wel wetenOp donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet jij het nummer van Straalkachel?
quote:RukzeOp donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Monopoly het volgende:
quote:TrustenOp donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Monopoly het volgende:
quote:Hai.Op donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef Noobletio het volgende:
Eerste keer ooit dat ik hier in post, gegroet allemaal. Het voelt voor mij als middag, de term nacht staat mij daarom ook niet aan. Bagger klinkt trouwens een beetje als een pleonasme in deze sectie van het forum.
quote:Hee hoe ver ben je met die reis rond alle steden die je ooit zou doen? Of heb ik iets gemist.Op donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Monopoly het volgende:
quote:slaap lekker en goodmorning fapOp donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Monopoly het volgende:
quote:April naar BelgradoOp donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Noobletio het volgende:
[..]
Hee hoe ver ben je met die reis rond alle steden die je ooit zou doen? Of heb ik iets gemist.
quote:Details details zeg ik je!!Op donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Monopoly het volgende:
quote:HET BEGINT MET 06 IK ZWEER OP MIJN MOEDERS EN VADERS DOOD!!!
quote:Neeeee van bijna geen enkele NB'erOp donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet jij het nummer van Straalkachel?
quote:(L)Op donderdag 28 oktober 2010 00:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dank u baas en alle andere bazen!
Tot ziens (K)
quote:Ik ben nummer 73Op donderdag 28 oktober 2010 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neeeee van bijna geen enkele NB'er
quote:0641244279Op donderdag 28 oktober 2010 00:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
HET BEGINT MET 06 IK ZWEER OP MIJN MOEDERS EN VADERS DOOD!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |