quote:Heb ik 't nu verpest?Op donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Franneh het volgende:
Dank jullie voor het succes wensen.. ik hoop dat het helpt![]()
quote:En jij bent gewoon een baas op en buiten Fok! Dus ik zou je doenOp donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Monopoly het volgende:
Flip is geefbaar.
Gewoon, omdat het kan!
quote:Daar ga ik niet vanuit inderdaad.. sowieso kan het alleen maar meevallen.
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Michhas het volgende:
Heppie beursdee toe joe, heppie beursdee toe joe, heppie beursdee dier PeZu, heppie beursdee toe joeeeeeee![]()
![]()
Ik kan niet zo mooi zingen
quote:DEALOp donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een baas op en buiten Fok! Dus ik zou je doen
quote:Welke lessen?Op donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Oceanview het volgende:
Zeg Straalkachel hoe ging je lessen?
quote:Truste
quote:Oi mate.Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
heyy ik schuif ff aan hier goedenavond![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Ja NOU kijk ik ga met jou mee maar dan ga ik stiekem naar PD toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
quote:Het gaat ook niet meevallen. Je haalt het gewoon niet..je kan beter gewoon niet gaan en aanmelden voor de volgende keerOp donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Franneh het volgende:
[..]
Daar ga ik niet vanuit inderdaad.. sowieso kan het alleen maar meevallen.
Beter dan dat zogenaamde 'positive thinking'
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja NOU kijk ik ga met jou mee maar dan ga ik stiekem naar PD toeMag altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:HoiOp donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
heyy ik schuif ff aan hier goedenavond![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |