quote:Turkse pizza is lekkerder, nee wacht.. het is dat ik jou niet mag opeten.Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kapsalon! En ik had nog geen honger gelukkig...
quote:Stiekem was ik gewoon jaloers op je kapsalon.Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Joey_GG het volgende:
Een Kapsalon Döner met extra veel vlees, sambal en knoflook saus.
En een blik Rockstar Energie![]()
[ afbeelding ]
Ontmaading lol dat was toen ik 7was gebeurd.
quote:Dat hoef je me niet uit te leggenOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarvoor gebruikt men meestal handdoek
quote:Moet ik het nou nog een keer uitleggen?Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Turkse pizza is lekkerder, nee wacht.. het is dat ik jou niet mag opeten.
quote:dus als je zus je belt ben je nog niet jarigOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef PeZu het volgende:
voor de duidelijkheid, mijn andere broer belde, niet jezus want dan was ik nog niet jarig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Stuur me door, ik heb er ook een. We kunnen ruilen. Dat mag.Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ooh Panzermaus, volgens mij heb ik 'foto' van jwtzlf
quote:Niet?Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Michhas het volgende:
Heppie beursdee toe joe, heppie beursdee toe joe, heppie beursdee dier PeZu, heppie beursdee toe joeeeeeee![]()
![]()
Ik kan niet zo mooi zingen
quote:PRACHTIGOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Michhas het volgende:
Heppie beursdee toe joe, heppie beursdee toe joe, heppie beursdee dier PeZu, heppie beursdee toe joeeeeeee![]()
![]()
quote:Ik hoor het toch nietOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Michhas het volgende:
![]()
quote:Het was prachtig.Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Michhas het volgende:
![]()
quote:Je moet het zielig vinden weet je, dat is best heel pijnlijkOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat hoef je me niet uit te leggenZij scheure nogal uit zeg maar
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dus als je zus je belt ben je nog niet jarignee jezus dat is mijnandere broer, ja half broer dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Dan ging je doodOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef PeZu het volgende:
voor de duidelijkheid, mijn andere broer belde, niet jezus want dan was ik nog niet jarig
quote:Maar dan krijg je hem wel later, want ik moet morgen uitslapenOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa ik wil er morgenochtend weer 1
quote:Ja ik vond het ook wel zieligOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je moet het zielig vinden weet je, dat is best heel pijnlijk
quote:rockstar orange is goed te doen mang
quote:Het is wel duidelijk hoor, anders had ik je vorige vrijdag wel doormidden gesneden en in m'n koelkast gestopt.Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet ik het nou nog een keer uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |