quote:Dan heb je zeker wel een hele slechte eerste ontmaagding gehad?Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[..]
heerlijk.. als een 2e ontmaagding![]()
quote:Oftewel veel onzekerheid over of je het wel goed doet?Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[..]
heerlijk.. als een 2e ontmaagding![]()
quote:
quote:thanks
quote:Praat me er niet vanOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dan heb je zeker wel een hele slechte eerste ontmaagding gehad?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oftewel veel onzekerheid over of je het wel goed doet?
quote:Ellow
quote:Inderdaad zeg. Triest manOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dan heb je zeker wel een hele slechte eerste ontmaagding gehad?
quote:
quote:thanks
quote:Heb je pics?Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Praat me er niet vanDat was een bloedbad
quote:Bazenvoedsel!Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Joey_GG het volgende:
Een Kapsalon Döner met extra veel vlees, sambal en knoflook saus.
En een blik Rockstar Energie![]()
[ afbeelding ]
quote:Kapsalon! En ik had nog geen honger gelukkig...Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Joey_GG het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Lul, nu heb ik hongerOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Joey_GG het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Doner Company=KoningOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Joey_GG het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Jaaaaa ik wil er morgenochtend weer 1Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hallo FlipsideLaat me raden, je dag was geweldig door dat mooie plaatje van vanmorgen?
quote:Daarvoor gebruikt men meestal handdoekOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Praat me er niet vanDat was een bloedbad
quote:Lekker, afgezien van die blik energiedrank.Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Joey_GG het volgende:
[ afbeelding ]
Ontmaading lol dat was toen ik 7was gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |