quote:hihi je zei komtOp donderdag 28 oktober 2010 00:01 schreef Haarklip het volgende:
TS komt wel vaker te vroeg volgens mij.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:01 schreef Haarklip het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:01 schreef Haarklip het volgende:
quote:Voortijdige zweetlozingOp donderdag 28 oktober 2010 00:01 schreef Haarklip het volgende:
quote:Mango=BestOp woensdag 27 oktober 2010 23:59 schreef TimKuik het volgende:
Ja, die nr. 66 ben ik nu aant eten maar hij is niet zo lekker als ik gehoopt had. is die joppie saus en mango chilli beter?
Oja, ik heb ook bier!
quote:En een noemenswaardig OPOp donderdag 28 oktober 2010 00:01 schreef Oceanview het volgende:
MYRAELA MIJN TOPIC WAT DOE JE!!!
HIJ WAS OP TIJD EN DEZE TE VROEGG!!!
quote:PeZu
quote:Ik heb alles gemist helaasOp donderdag 28 oktober 2010 00:01 schreef Panzermaus het volgende:
Lijstwaardige nachtbagger, ik bega een en al zondes vandaag.
quote:Lutje
quote:Ja heOp donderdag 28 oktober 2010 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En een noemenswaardig OP
Hoooi OV
[..]
PeZu
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Oceanview het volgende:
Het is weer tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:GefeliciteerdOp donderdag 28 oktober 2010 00:02 schreef PeZu het volgende:
ik werd net gebeld door mijn broer, we zijn jarig
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:02 schreef Ploertendoder het volgende:
Eerste keer dat ik nachtbagger
quote:Gefeliciteerd jongen.Op donderdag 28 oktober 2010 00:02 schreef PeZu het volgende:
quote:En, hoe ervaar ej het?Op donderdag 28 oktober 2010 00:02 schreef Ploertendoder het volgende:
Eerste keer dat ik nachtbagger
quote:ja ik wou hem bellen toen ging mijn foon al, mijn broer en ik zijn op dezelfde dag jarig
quote:Nu al mening hebben
quote:GefeliciflapstaartOp donderdag 28 oktober 2010 00:02 schreef PeZu het volgende:
quote:
quote:heerlijk.. als een 2e ontmaagding
quote:JarigOp donderdag 28 oktober 2010 00:02 schreef PeZu het volgende:
quote:Dan heb je zeker wel een hele slechte eerste ontmaagding gehad?Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[..]
heerlijk.. als een 2e ontmaagding![]()
quote:Oftewel veel onzekerheid over of je het wel goed doet?Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[..]
heerlijk.. als een 2e ontmaagding![]()
quote:
quote:thanks
quote:Praat me er niet vanOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dan heb je zeker wel een hele slechte eerste ontmaagding gehad?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oftewel veel onzekerheid over of je het wel goed doet?
quote:Ellow
quote:Inderdaad zeg. Triest manOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dan heb je zeker wel een hele slechte eerste ontmaagding gehad?
quote:
quote:thanks
quote:Heb je pics?Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Praat me er niet vanDat was een bloedbad
quote:Bazenvoedsel!Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Joey_GG het volgende:
Een Kapsalon Döner met extra veel vlees, sambal en knoflook saus.
En een blik Rockstar Energie![]()
[ afbeelding ]
quote:Kapsalon! En ik had nog geen honger gelukkig...Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Joey_GG het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Lul, nu heb ik hongerOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Joey_GG het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Doner Company=KoningOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Joey_GG het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Jaaaaa ik wil er morgenochtend weer 1Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hallo FlipsideLaat me raden, je dag was geweldig door dat mooie plaatje van vanmorgen?
quote:Daarvoor gebruikt men meestal handdoekOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Praat me er niet vanDat was een bloedbad
quote:Lekker, afgezien van die blik energiedrank.Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Joey_GG het volgende:
[ afbeelding ]
Ontmaading lol dat was toen ik 7was gebeurd.
quote:Turkse pizza is lekkerder, nee wacht.. het is dat ik jou niet mag opeten.Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kapsalon! En ik had nog geen honger gelukkig...
quote:Stiekem was ik gewoon jaloers op je kapsalon.Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Joey_GG het volgende:
[ afbeelding ]
Ontmaading lol dat was toen ik 7was gebeurd.
quote:Dat hoef je me niet uit te leggenOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarvoor gebruikt men meestal handdoek
quote:Moet ik het nou nog een keer uitleggen?Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Turkse pizza is lekkerder, nee wacht.. het is dat ik jou niet mag opeten.
quote:dus als je zus je belt ben je nog niet jarigOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef PeZu het volgende:
voor de duidelijkheid, mijn andere broer belde, niet jezus want dan was ik nog niet jarig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Stuur me door, ik heb er ook een. We kunnen ruilen. Dat mag.Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ooh Panzermaus, volgens mij heb ik 'foto' van jwtzlf
quote:Niet?Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Michhas het volgende:
Heppie beursdee toe joe, heppie beursdee toe joe, heppie beursdee dier PeZu, heppie beursdee toe joeeeeeee![]()
![]()
Ik kan niet zo mooi zingen
quote:PRACHTIGOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Michhas het volgende:
Heppie beursdee toe joe, heppie beursdee toe joe, heppie beursdee dier PeZu, heppie beursdee toe joeeeeeee![]()
![]()
quote:Ik hoor het toch nietOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Michhas het volgende:
![]()
quote:Het was prachtig.Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Michhas het volgende:
![]()
quote:Je moet het zielig vinden weet je, dat is best heel pijnlijkOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat hoef je me niet uit te leggenZij scheure nogal uit zeg maar
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dus als je zus je belt ben je nog niet jarignee jezus dat is mijnandere broer, ja half broer dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Dan ging je doodOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef PeZu het volgende:
voor de duidelijkheid, mijn andere broer belde, niet jezus want dan was ik nog niet jarig
quote:Maar dan krijg je hem wel later, want ik moet morgen uitslapenOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa ik wil er morgenochtend weer 1
quote:Ja ik vond het ook wel zieligOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je moet het zielig vinden weet je, dat is best heel pijnlijk
quote:rockstar orange is goed te doen mang
quote:Het is wel duidelijk hoor, anders had ik je vorige vrijdag wel doormidden gesneden en in m'n koelkast gestopt.Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet ik het nou nog een keer uitleggen?
quote:CAPSLOCK DAG"S AL VOORBIJ!!!!Op donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef BunnyCookii het volgende:
HE HALLO, IS DIT DIE VEEL TE SNELLE NB ?
quote:MoetOp donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar dan krijg je hem wel later, want ik moet morgen uitslapen
quote:Wat schattigOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Michhas het volgende:
![]()
quote:nee
quote:met live updates gaat alles veel makkelijker, ik koop bijna nooit dreftOp donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef BunnyCookii het volgende:
quote:Nee, da's die andere.Op donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef BunnyCookii het volgende:
quote:Gatverdamme, kannibaalOp donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk hoor, anders had ik je vorige vrijdag wel doormidden gesneden en in m'n koelkast gestopt.
quote:ZULLEN WE ER EEN CAPSLOCK UUR VAN MAKEN, WANT IK DENK DAT IK HET GEMIST HEBOp donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
CAPSLOCK DAG"S AL VOORBIJ!!!!
quote:Ow owkeeOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee jezus dat is mijnandere broer, ja half broer dus
quote:JupOp donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef BunnyCookii het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Godver wat gaat dit topic hard
quote:JajaOp donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook wel zielig
quote:Bier is voor watjes, echte mannen drinken whiskeyOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Lekker, afgezien van die blik energiedrank.Vervang het eens voor een blik bier, man.
quote:BunnyOp donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
ZULLEN WE ER EEN CAPSLOCK UUR VAN MAKEN, WANT IK DENK DAT IK HET GEMIST HEB.
quote:Ey lekker ding
quote:Dit heb je wss ook gemist http://capslockday.com/Op donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
ZULLEN WE ER EEN CAPSLOCK UUR VAN MAKEN, WANT IK DENK DAT IK HET GEMIST HEB.
quote:Want we zijn die-hardsOp donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Godver wat gaat dit topic hard
quote:Nou en, maar eerder dan half 12 want anders ben ik wegOp donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar dan krijg je hem wel later, want ik moet morgen uitslapen
quote:Twijfelgeval, beide lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Joey_GG het volgende:
[..]
Bier is voor watjes, echte mannen drinken whiskey
[ http://img.photobucket.com/albums/v255/JokerBat/whiskey_1.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Joey_GG het volgende:
[..]
[ http://img.photobucket.com/albums/v255/JokerBat/whiskey_1.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Nee, ik mis altijd die dingen.Op donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
Dit heb je wss ook gemist http://capslockday.com/
quote:Whiskey hoef ik niet.Op donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Joey_GG het volgende:
[..]
quote:Ook niet aardig.Op donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Penisbaard het volgende:
ik ben bejaarden verzorger, en soms werk ik met dementen ouderen, soms steel ik van ze en sla ze.
quote:ja complex verhaal mang waar het op nee rkomt is dat god lang niet zo perfect is en een nare vader
quote:Oh, dus zo ga je dat aapje voor me halenOp donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Penisbaard het volgende:
ik ben bejaarden verzorger, en soms werk ik met dementen ouderen, soms steel ik van ze en sla ze.
quote:Baas, wanneer kom je met een gedicht voor mij ?Op donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet, moet, je hoort het goed
Het rijmt
quote:beterschap
quote:BetalenOp donderdag 28 oktober 2010 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dus zo ga je dat aapje voor me halen
Wat lief
quote:Ouwe lulOp donderdag 28 oktober 2010 00:09 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Gaat veel te snel hierIk kom dadelijk wel terug..
quote:ik drink sakeOp donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Joey_GG het volgende:
[..]
quote:Weet je nu al welke SOA je hebt opgelopen?
quote:Zeker
quote:Vrees niet! Ik zal deze epische queeste accepteren!Op donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou en, maar eerder dan half 12 want anders ben ik weg
quote:Mooien PIOp donderdag 28 oktober 2010 00:09 schreef Dyr. het volgende:
[..]
het regent nog steeds en bob was er niet
quote:GelukkigOp donderdag 28 oktober 2010 00:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vrees niet! Ik zal deze epische queeste accepteren!
quote:ShitOp donderdag 28 oktober 2010 00:09 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Baas, wanneer kom je met een gedicht voor mij ?
quote:Isgoed, enn jij zeggen dat'k niet veel kans maakte ^^Op donderdag 28 oktober 2010 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
Knabbel, stuur die foto door dan. Ruilen mag wel. Want we hebben er allebei een nu.
quote:Die is dood. Apen worden niet zo oud, zeker zulke kleine niet. Sorry dat je dit moest horen.Op donderdag 28 oktober 2010 00:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil aapje van bejaarde Pippie !
quote:Werken
quote:Leren voor tentamens, gatverdamme
quote:Ben benieuwd.Op donderdag 28 oktober 2010 00:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
ShitStaat morgen op je FoBo Bunny
quote:Nou, dan wil ik dr paard.Op donderdag 28 oktober 2010 00:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die is dood. Apen worden niet zo oud, zeker zulke kleine niet. Sorry dat je dit moest horen.
quote:Niet haten
quote:Zeker
quote:Foto's zijn foto's. Meer niet, man.Op donderdag 28 oktober 2010 00:11 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Isgoed, enn jij zeggen dat'k niet veel kans maakte ^^
Doe ik wel later trouwens, m'n inbox is beetje vol, maar nu geen zin om te legen / beantwoorden
quote:
quote:Mond houden, anders geen kusjes vrijdag.Op donderdag 28 oktober 2010 00:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dan zeuren als ik dat zeg..
quote:Doe mijne ook direct..Op donderdag 28 oktober 2010 00:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Uitslapen.
Kamer in't sop zetten
quote:Ja lulOp donderdag 28 oktober 2010 00:12 schreef Straalkachel het volgende:
HET IS BIJNA WEEEEEKEE..... oh wacht
quote:Wel.Op donderdag 28 oktober 2010 00:12 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Mond houden, anders geen kusjes vrijdag.
quote:Nee die wil ik nietOp donderdag 28 oktober 2010 00:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ook dood. Tommie of Anika kan ik wel voor je regelen.
quote:Wat wil je hier mee zeggen, DAN!Op donderdag 28 oktober 2010 00:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Foto's zijn foto's. Meer niet, man.
quote:Jou ondersoppen?
quote:Zo mag ik het horen Konijn!Op donderdag 28 oktober 2010 00:12 schreef BunnyCookii het volgende:
OH MAAR HAARKLIP IS ER OOK, dan moet deze NB wel baas zijn.
quote:Dat ik dat meisje best wil hebben op zich. En dat dat automatisch andere gegadigden uitroeleert.Op donderdag 28 oktober 2010 00:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggen, DAN!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We hebben bijna zelfdeop dat werken na
quote:HalloooowtjesOp donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb geen zin in nachtbagger maar ik dacht ik kom toch even langs.![]()
![]()
quote:HooiOp donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Henkie94 het volgende:
![]()
quote:Hoe kan je soberso wel zin in dit hebben?Op donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Henkie94 het volgende:
![]()
quote:We zijn op het middenOp donderdag 28 oktober 2010 00:12 schreef Straalkachel het volgende:
HET IS BIJNA WEEEEEKEE..... oh wacht
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Mijn kamertje.
[..]
Daar doe'k niet aan![]()
Gelukkig
quote:Niet haten zei ikOp donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Hoe kan je soberso wel zin in dit hebben?
quote:Hey manOp donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Henkie94 het volgende:
![]()
quote:Het is vakantie hier in 't zuidenOp donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We zijn op het midden
Bijnabijna
quote:Ik weet, ik zag het al voordat ik mijn eerste post maakte. Maar bedenk een titel, ik heb geen inspiratie atm.Op donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Penisbaard het volgende:
kkmuis panzer a zemmel boelertje zemmers kk hommo waar blijft die nachtserenade dit is een lijstopic man een MOTHAFUCKIN' lijsttopic
quote:Er is er nog 1 in de raceOp donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat ik dat meisje best wil hebben op zich. En dat dat automatisch andere gegadigden uitroeleert.
quote:Moge het een leuke droom worden, Amen..Op donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef Haarklip het volgende:
Ik ga dromen over Bloempje, dag iedereen
quote:Doei man
quote:En nu weer doeitjes.
quote:Gewoon.Op donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef BunnyCookii het volgende:
Hoe kan je soberso wel zin in dit hebben?
quote:Stro.
quote:Doei
quote:WelterustenOp donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef Haarklip het volgende:
Ik ga dromen over Bloempje, dag iedereen
quote:Mijn race is een race apart. Er is geen race. Gewoon een rustig pad naar victorie wat ik uit kan lopen op de snelheid die mij aanstaat.Op donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Er is er nog 1 in de race
^^
quote:Sinds wanneer ben jij gelovig?Op donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Moge het een leuke droom worden, Amen..
quote:Fuck even snel tandenpoetsen kan ik jen og gedag zeggenOp donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ehm ik denk 0:45 als ik zeg dat ik om 0:30 vertrek
quote:Ook door Bob zeker, doeii
quote:Ik zeg amen ook wel eens omdat het gewoon stoer klinktOp donderdag 28 oktober 2010 00:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij gelovig?
quote:BobjeOp donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekker en beterschap enzo![]()
quote:hello prettyOp donderdag 28 oktober 2010 00:15 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
beterschap merel
goedenacht allemaal
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:15 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
beterschap merel
goedenacht allemaal
quote:Buongiorno
quote:Achter de goal van Stekelenburg man, eerste helft, je weet die ene zieke man met uitshirt!Op donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef PeZu het volgende:
kaasknabbeltje waar was je dan bij de arena
quote:enige goede redenOp donderdag 28 oktober 2010 00:15 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik zeg amen ook wel eens omdat het gewoon stoer klinkt.
quote:DINOnachtserenadesOp donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet, ik zag het al voordat ik mijn eerste post maakte. Maar bedenk een titel, ik heb geen inspiratie atm.
quote:ik blijf wel als je me denkt te mislopenOp donderdag 28 oktober 2010 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fuck even snel tandenpoetsen kan ik jen og gedag zeggen
quote:Ik zeg toch ook geen R+R=back? Terwijl het wel stoer klinkt.Op donderdag 28 oktober 2010 00:15 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik zeg amen ook wel eens omdat het gewoon stoer klinkt.
quote:dude ik zat onder 410Op donderdag 28 oktober 2010 00:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Achter de goal van Stekelenburg man, eerste helft, je weet die ene zieke man met uitshirt!
Naast jochie met Thuisshirt en gele pet
quote:Nee hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook geen R+R=back? Terwijl het wel stoer klinkt.
quote:TsjaOp donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef SpauldingPF het volgende:
addblocker werkt niet meer met de nieuwe lay out, gaat ie moeilijk doen
quote:Ik zeg het wel,Op donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook geen R+R=back? Terwijl het wel stoer klinkt.
quote:
quote:nee, gewoon precies wat ik zeg
quote:Vrouwen met een meningOp donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik vond hem goed hoor... Ik vond hem goed..
quote:Was jij die zieke hooligan met die vlag?Op donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude ik zat onder 410![]()
andere kant dus
quote:HappyBob <-> gevoelens...Op donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hou je in vandaag manDenk aan mijn gevoelens
quote:vond verleden tijdOp donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik vond hem goed hoor... Ik vond hem goed..
quote:Ahh mooiOp donderdag 28 oktober 2010 00:17 schreef jo-ep het volgende:
[..]
nee, gewoon precies wat ik zegook geen idee waarom enzo. vandaar
quote:treurigOp donderdag 28 oktober 2010 00:17 schreef BunnyCookii het volgende:
Wat vinden julllie trouwens van mijn bazen st PI.
quote:leuk manOp donderdag 28 oktober 2010 00:17 schreef BunnyCookii het volgende:
quote:niet-baazOp donderdag 28 oktober 2010 00:17 schreef BunnyCookii het volgende:
quote:bob
quote:Ik ben een gevoelige jongen. Ik heb net Charlie St. Cloud gekeken man..traantjes over m'n wangen..Op donderdag 28 oktober 2010 00:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
HappyBob <-> gevoelens...
Hier klopt iets niet
quote:Ja komt goed vandaag.Op donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hou je in vandaag manDenk aan mijn gevoelens
quote:wie is zij?
quote:JONG te vroeg!!!Op woensdag 27 oktober 2010 23:59 schreef TimKuik het volgende:
Ja, die nr. 66 ben ik nu aant eten maar hij is niet zo lekker als ik gehoopt had. is die joppie saus en mango chilli beter?
Oja, ik heb ook bier!
quote:Er is nog ruimte voor één leuter..prop em er maar bijOp donderdag 28 oktober 2010 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
bob![]()
de mijne is stijf, ge je gespreid
quote:En zo zien we je graag huilieOp donderdag 28 oktober 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelige jongen. Ik heb net Charlie St. Cloud gekeken man..traantjes over m'n wangen..
quote:Mijne was ik vergeten terug te veranderenOp donderdag 28 oktober 2010 00:18 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
JB gaat nooit een hit worden hier.
hoop ik dan toch op zijn minst..
quote:adem in, hier komt ie hoorOp donderdag 28 oktober 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Er is nog ruimte voor één leuter..prop em er maar bij
quote:JA IK ZIE JEE!!!Op donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef Straalkachel het volgende:
ZIE JIJ MIJ NU OCEANVIEW?!?!?!?!
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef jo-ep het volgende:
nachtbagger gaat toch een stuk sneller met die auto-f5
quote:Fijn heOp donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef jo-ep het volgende:
nachtbagger gaat toch een stuk sneller met die auto-f5
quote:TOPPIEJOp donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
JA IK ZIE JEE!!!
GREOTJENS HEE!!!
quote:Flippieee
quote:nou enorm
Forum Opties | |