quote:Ja dat denk ik ook welOp donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gister hadden we er 3 vol in het eerste uur..dat kunnen we nog redden
quote:Ja goed man..ik heb mn broek..echt prachtig ingekortOp donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hoe was het in de stad vandaag ?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef Franneh het volgende:
EN TOCH VIND IK JULLIE ALLEMAAL LIEF
quote:Weet jij het nummer van Straalkachel?Op donderdag 28 oktober 2010 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nieuwe lay out hegisteren ging sneller
[..]
Ja nou
quote:Niet teveel aan mij denken heOp donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Monopoly het volgende:
Jongens meiden en de rest...
Baas mono gaat pitten en fappen
quote:Ook in die volgorde?Op donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Monopoly het volgende:
quote:Wil je wel wetenOp donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet jij het nummer van Straalkachel?
quote:RukzeOp donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Monopoly het volgende:
quote:TrustenOp donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Monopoly het volgende:
quote:Hai.Op donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef Noobletio het volgende:
Eerste keer ooit dat ik hier in post, gegroet allemaal. Het voelt voor mij als middag, de term nacht staat mij daarom ook niet aan. Bagger klinkt trouwens een beetje als een pleonasme in deze sectie van het forum.
quote:Hee hoe ver ben je met die reis rond alle steden die je ooit zou doen? Of heb ik iets gemist.Op donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Monopoly het volgende:
quote:slaap lekker en goodmorning fapOp donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Monopoly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |