quote:Jezelf quoten normaal is dat toch grootste faal op de foks?Op donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
op jou ouwe dag zullen mensen op jou gaan pissen en letterlijk ook .je weet misschien niet wat karma is .what goes arround comes arround.
en ten tweede wat denk je dat mensen dat niet kunnen ruiken en proeven dong chinesie,je jaagd je eigen klanten weg en ik denk dat die restaurant van jou allang niet meer bestaat je hallucineert droom maar verder.
quote:waarom niet? lang verhaal
quote:lmn geeft niet, thanksOp donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
gefeliciteerd PeZu
ik loop een beetje achter met alles geloof ik..
quote:pijn kan best fijn zijn hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef Dyr. het volgende:
pijn pijn alles doet pijn, pijn is niet fijn
quote:jij liep mij voorbijOp donderdag 28 oktober 2010 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik voel pas pijn. Ik word gewoon genegeerd op straat
quote:Dat is juist uberOp donderdag 28 oktober 2010 00:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jezelf quoten normaal is dat toch grootste faal op de foks?
uitzondering gevalletje?
quote:Mijn gedachtes wat doe je!Op donderdag 28 oktober 2010 00:32 schreef Monopoly het volgende:
hoi hoi hoi
plas in de kont van Kore
quote:TeenOp donderdag 28 oktober 2010 00:32 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
pijn kan best fijn zijn hoor.
al viel er vanmiddag een teen op mijn tenen.. dat was niet zo'n prettige pijn..
quote:fuck, ik heb mijn foon opnieuw geinstalleerd ik mis veel nummers, geen chan in de lijst
quote:Post het maar in fobo of PM dan lees ik het laterOp donderdag 28 oktober 2010 00:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom niet? lang verhaal![]()
waarom wel? volgende week verbetering op het lange verhaal en vandaag jarig![]()
[..]
lmn geeft niet, thanks
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef Bloempje. het volgende:
Slapenwelterusten allemaal alvast.
quote:HAHAAHAHAH!!!Op donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
fuck, ik heb mijn foon opnieuw geinstalleerd ik mis veel nummers, geen chan in de lijst
quote:helemaal nietOp donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt foto's van mij gezien..ik niet van jou
quote:Slaap lekker BloempjeOp donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef Bloempje. het volgende:
Slapenwelterusten allemaal alvast.
quote:Geen kroontje op? Nepqueen..Op donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt foto's van mij gezien..ik niet van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |